Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
A u mnie pekl sam z siebie guzik ok na kierownicy...
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Stinger ma jeszcze jedną podstawową wadę poza bagażnikiem, mało przestrzeni. Ja przy 194 cm wzrostu nie mieściłem się, tzn. czułem się ściśnięty, dziwnie poprowadzili boczną linię dachu, jakby za wąski sufit który szybko opada przy drzwiach. Miejsca z tyłu nie ma co porównywać z Arteonem, ale to są wady w przypadku wysokich osób, niżsi mogą być zadowoleni. Po prostu Arteon jest duży i cięzko mu dorównać pod względem przestrzeni (Superb).
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM
-
- Senior Member
- Posty: 621
- Rejestracja: 22.12.2017, 21:50
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
W kategorii przestrzeni Arteon jest na tym samym poziomie co Superb- ogromne wnętrze. Zawieszenie i prowadzenie arteon- tutaj juz jest słabo. Wyglad zewnatrz- w klasoe sredniej nje ma konkurencji. Srodek - słabiutko- zwykly passat. Systemy kierowcy- super, najwyżej w klasie średniej. Daleko mu do audi a7 ale w porownaniu do kia, renault czy forda faktycznie jest dobrym wyborem. Klasa srednia po prostu...
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Nie mam czasu zostawiać im samochodu na 3 dni bo mi dadzą zastępczego UPa. A mam za dużo wyjazdów. Mam w pracy "sezon".
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Zaczyna mi się coś dziać że skrzynia... DSG zaczyna tak jakby "wyrzucać" biegi. Przy rozpędzaniu następuje szarpniecie, następnie przygazowka jakby auto była na luzie i później znowu wrzuca bieg. Zdarzyło mi się to kilka razy. Raz udało mi się zauważyć, że zamiast D2, M2, S2 itd miałem wyświetlone tylko samo 2 na zegarach. Zdarzyło się komuś też coś podobnego?
W czwartek jadę z hamulcami i pecherzami na chromach to zgłoszę i to....
W czwartek jadę z hamulcami i pecherzami na chromach to zgłoszę i to....
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Mi szarpie przy ruszaniu, tzn jest takie mocne uderzenie, dwójka wrzucana jest płynnie a 3 znowu lekko szarpie. Jedynka potrafi szarpnąć nawet na ciepłym silniku ale 3 tylko jak jest zimny po nocy. Zgłaszałem to już dwa razy. Za pierwszym powiedziano mi, że każdy Areton TSI 190 tak ma i to normalne - po podłączeniu pod kompa nie im nie pokazało. W zeszłym tygodniu byłem w innej sprawie ale też wrzuciłem im temat DSG. Mistrz serwisu przejechał się, że mną i rzeczywiście stwierdził, że mocno szarpie. Wzięliśmy TSI 272 i tam wszystko płynnie. Dopiero po mocniejszym ruszeniu było lekkie szarpnięcie (ale i tak "miękkie") ale związane z agresywniejszym ruszeniem. Generalnie stanęło na tym, że za 9000km mam serwis olejowy i jak będę się umawiał to mam powiedzieć, że chcę też diagnostę do skrzyni. Podobno wtedy będą się przyglądać i zobaczymy. Tak czy inaczej zapowiedziałem, że im tego nie odpuszczę.
Dwa razy zdarzyło mi się coś takiego, że podczas jazdy około 70-80km/h za innym autem, widzę kawałek prostej no to but w podłogę z guzikiem a auto zrzuciło na 7 tys obrotów i dopiero jakby wtedy załączyło bieg - było mocne szarpnięcie i na tych 7 tys obrotów auto było ze 2 sek zanim pojawiło się przełożenie na koła. Dziwna sprawa.
Dwa razy zdarzyło mi się coś takiego, że podczas jazdy około 70-80km/h za innym autem, widzę kawałek prostej no to but w podłogę z guzikiem a auto zrzuciło na 7 tys obrotów i dopiero jakby wtedy załączyło bieg - było mocne szarpnięcie i na tych 7 tys obrotów auto było ze 2 sek zanim pojawiło się przełożenie na koła. Dziwna sprawa.
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Ale w wielu firmach istnieje coś takiego jak system kontroli jakości. Są ludzie zatrudnieni na stanowiskach jakościowców, którzy testują produkowane elementy. Jeżeli wykryta zostanie jakaś usterka, wada która okaże się, że wpływa na całościową jakość produktu, to jest ona odrzucana. Tak to z reguły działa. Zachęcam do sprawdzenia jeszcze tutaj pod linkiem: https://www.przeguby.pl/kategoria/35/po ... apedowych/
Ostatnio zmieniony 01.05.2019, 11:04 przez zip, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Co mogę powiedzieć o swoim egzemplarzu:
1. Plastiki podatne na zarysowania (zwłaszcza te na drzwiach na wysokości kieszeni, schowka przed pasażerem i w bagażniku na klapie). Nie są one najwyższych lotów.
2. Lakier bardzo delikatny (lakier z VW CC w tym samym kolorze czarnej perły był zdecydowanie "twardszy"). Cała masa rys na samochodzie (a samochód myłem dopiero dwa razy i to bardzo delikatnie).
3. Skrzynia w trybie comfort szarpie - zwłaszcza przy dojeżdżaniu do świateł i i ruszaniu. DSG znam doskonale bo 8 lat ujeżdżałem takie samochody, więc znam ich bolączki. 7G-DCT w Mercedesie to przy tym niemal jak klasyczny hydrokinetyk.
4. Zimy praktycznie nie zaliczyłem ale chromy na drzwiach posiadają już małe wżerki. Czekam aż się pojawi więcej /większe i zgłaszam w ASO.
5. Zawias w trybie comfort pracuje świetnie ale na poprzecznych nierównościach jak progi zwalniające jest strasznie głośny (czego nie ma w trybie normal lub sport).
6. Już dwa razy wyświetlacz między zegarami resetował się podczas jazdy(nawiązywał ponowne połączenie z telefonem mimo iż ten był podłączony i rozmawiałem z klientem). Serwis nie wykrył błędów. Niekiedy przełączenie między ekranami NAVI na standard lub między telefonem a radio lub dane dotyczące jazdy muli niemiłosiernie (trwa to 5 sekund zanim zaskoczy).
7. To traktuję jako coś nieprzemyślanego: po pierwsze w słoneczny dzień NIC praktycznie nie widać na ekranie. Kamera cofania (z której i tak nie korzystam staje się BEZUŻYTECZNA). Mercedes ma te swoje charakterystyczne daszki a w BMW jest ekran niemal pionowo ustawiony więc widoczność jest znacznie lepsza. Tutaj jest kąt pochylenia i ogólnie słaby temat. Już nie wspomnę o mega "wypalcowanym" ekranie z którego można swobodnie ściągac odciski
1. Plastiki podatne na zarysowania (zwłaszcza te na drzwiach na wysokości kieszeni, schowka przed pasażerem i w bagażniku na klapie). Nie są one najwyższych lotów.
2. Lakier bardzo delikatny (lakier z VW CC w tym samym kolorze czarnej perły był zdecydowanie "twardszy"). Cała masa rys na samochodzie (a samochód myłem dopiero dwa razy i to bardzo delikatnie).
3. Skrzynia w trybie comfort szarpie - zwłaszcza przy dojeżdżaniu do świateł i i ruszaniu. DSG znam doskonale bo 8 lat ujeżdżałem takie samochody, więc znam ich bolączki. 7G-DCT w Mercedesie to przy tym niemal jak klasyczny hydrokinetyk.
4. Zimy praktycznie nie zaliczyłem ale chromy na drzwiach posiadają już małe wżerki. Czekam aż się pojawi więcej /większe i zgłaszam w ASO.
5. Zawias w trybie comfort pracuje świetnie ale na poprzecznych nierównościach jak progi zwalniające jest strasznie głośny (czego nie ma w trybie normal lub sport).
6. Już dwa razy wyświetlacz między zegarami resetował się podczas jazdy(nawiązywał ponowne połączenie z telefonem mimo iż ten był podłączony i rozmawiałem z klientem). Serwis nie wykrył błędów. Niekiedy przełączenie między ekranami NAVI na standard lub między telefonem a radio lub dane dotyczące jazdy muli niemiłosiernie (trwa to 5 sekund zanim zaskoczy).
7. To traktuję jako coś nieprzemyślanego: po pierwsze w słoneczny dzień NIC praktycznie nie widać na ekranie. Kamera cofania (z której i tak nie korzystam staje się BEZUŻYTECZNA). Mercedes ma te swoje charakterystyczne daszki a w BMW jest ekran niemal pionowo ustawiony więc widoczność jest znacznie lepsza. Tutaj jest kąt pochylenia i ogólnie słaby temat. Już nie wspomnę o mega "wypalcowanym" ekranie z którego można swobodnie ściągac odciski
Re: Wady i usterki jakościowe - swobodna dyskusja tu można się wygadać
Macevp pisze: ↑24.04.2019, 08:42Co mogę powiedzieć o swoim egzemplarzu:
1. Plastiki podatne na zarysowania (zwłaszcza te na drzwiach na wysokości kieszeni, schowka przed pasażerem i w bagażniku na klapie). Nie są one najwyższych lotów.
2. Lakier bardzo delikatny (lakier z VW CC w tym samym kolorze czarnej perły był zdecydowanie "twardszy"). Cała masa rys na samochodzie (a samochód myłem dopiero dwa razy i to bardzo delikatnie).
3. Skrzynia w trybie comfort szarpie - zwłaszcza przy dojeżdżaniu do świateł i i ruszaniu. DSG znam doskonale bo 8 lat ujeżdżałem takie samochody, więc znam ich bolączki. 7G-DCT w Mercedesie to przy tym niemal jak klasyczny hydrokinetyk.
4. Zimy praktycznie nie zaliczyłem ale chromy na drzwiach posiadają już małe wżerki. Czekam aż się pojawi więcej /większe i zgłaszam w ASO.
5. Zawias w trybie comfort pracuje świetnie ale na poprzecznych nierównościach jak progi zwalniające jest strasznie głośny (czego nie ma w trybie normal lub sport).
6. Już dwa razy wyświetlacz między zegarami resetował się podczas jazdy(nawiązywał ponowne połączenie z telefonem mimo iż ten był podłączony i rozmawiałem z klientem). Serwis nie wykrył błędów. Niekiedy przełączenie między ekranami NAVI na standard lub między telefonem a radio lub dane dotyczące jazdy muli niemiłosiernie (trwa to 5 sekund zanim zaskoczy).
7. To traktuję jako coś nieprzemyślanego: po pierwsze w słoneczny dzień NIC praktycznie nie widać na ekranie. Kamera cofania (z której i tak nie korzystam staje się BEZUŻYTECZNA). Mercedes ma te swoje charakterystyczne daszki a w BMW jest ekran niemal pionowo ustawiony więc widoczność jest znacznie lepsza. Tutaj jest kąt pochylenia i ogólnie słaby temat. Już nie wspomnę o mega "wypalcowanym" ekranie z którego można swobodnie ściągac odciski
Ad 4. Dostaniesz odpowiedź że to wina soli drogowej lub złej chemii...
VW Arteon R-Line 2.0 TSI 190