Car-Net

Awatar użytkownika
ksibart
Senior Member
Posty: 376
Rejestracja: 01.10.2017, 22:51
Lokalizacja: Kraków

Re: Car-Net

Post autor: ksibart » 20.05.2019, 10:20

U mnie to samo, jechanie do ASO to tylko strata czasu IMHO.
VW Arteon R-Line 2.0 TSI 190

MarcinJ
Senior Member
Posty: 322
Rejestracja: 16.06.2017, 10:32

Re: Car-Net

Post autor: MarcinJ » 20.05.2019, 10:24

Ok, jeśli faktycznie nic nie poradzą i problem zdaje się być globalny (jak czytam ostatnie strony tego wątku), to nie będę dnia tracił na wizytę.

Noetra
Senior Member
Posty: 298
Rejestracja: 09.10.2018, 10:00

Re: Car-Net

Post autor: Noetra » 20.05.2019, 10:59

MarcinJ pisze:
20.05.2019, 09:49
Witajcie, czy z Car Netem (a właściwie brakiem połączenia z autem przez aplikację/stronę www) mam się udać do serwisu czy czekać aż samo się naprawi? ...[...] Jakieś rady?
Rada jest jedna. Przeczytać cały ten temat. Tu naprawdę już kilkukrotnie było napisane co należy zrobić a i tak ciągle kolejny ktoś komu car-net właśnie zdechł pyta co ma zrobić.

Problem pojawił się w marcu 2019. Taka podpowiedź byś całego tematu nie czytał.

Lazi
Senior Member
Posty: 448
Rejestracja: 13.08.2017, 22:37

Re: Car-Net

Post autor: Lazi » 20.05.2019, 11:32

@Noetra
Śledzę ten wątek od początku i na bieżąco. Nie przypominam sobie stu procentowego rozwiązania problemu, zarówno nazwijmy to amatorskiego czy też zastosowanego przez ASO. Było sporo różnych pomysłów od usuwania konta, przez odłączanie akumulatora aż po reset jednostki w ASO. Niektóre z tych sposobów niby rozwiązywały problem, ale na chwilę. Nie wiem, może mi coś jednak umknęło i możesz nas naprowadzić?

Co do pytania czy jest sens to zgłaszać, wg mnie jak najbardziej. Niech widzą jaka jest skala problemu, i że ludzi to irytuje. Niestety pewnie będą jednak chcieli wziąć samochód na warsztat, nawet jak im się powie, że problem jest znany. W moim przypadku rzeźbili 2h i do niczego nie doszli.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)

mrbookt
Junior Member
Posty: 3
Rejestracja: 20.05.2019, 12:05

Re: Car-Net

Post autor: mrbookt » 20.05.2019, 12:12

U mnie car-net przestał działać po trzecim komunikacie o błędzie sos. Od 30.04 dane nie są synchronizowane z aplikacją. Oddałem dzisiaj samochód do serwisu (na wymianę ekranu infotainment i problemu z car-net). Po aktualizacji oprogramowania problem jest cały czas, mają parę passatów z takim samym problem i czekają już od ponad tygodnia na info z centrali niemieckiej bo nikt nie wie jak to naprawić.

Salvatore
Senior Member
Posty: 472
Rejestracja: 05.11.2017, 01:08

Re: Car-Net

Post autor: Salvatore » 20.05.2019, 16:06

Noetra pisze:
20.05.2019, 10:59
Rada jest jedna. Przeczytać cały ten temat. Tu naprawdę już kilkukrotnie było napisane co należy zrobić a i tak ciągle kolejny ktoś komu car-net właśnie zdechł pyta co ma zrobić.

Problem pojawił się w marcu 2019. Taka podpowiedź byś całego tematu nie czytał.
Jakbyś mógł kolego pomóc znaleźć posta z rozwiązaniem, bo śledzę wątek, ale takowego nie kojarzę...

Noetra
Senior Member
Posty: 298
Rejestracja: 09.10.2018, 10:00

Re: Car-Net

Post autor: Noetra » 20.05.2019, 17:54

Lazi pisze:
20.05.2019, 11:32
@Noetra
Śledzę ten wątek od początku i na bieżąco. Nie przypominam sobie stu procentowego rozwiązania problemu,
Salvatore pisze:
20.05.2019, 16:06
Jakbyś mógł kolego pomóc znaleźć posta z rozwiązaniem,
Panowie proszę czytać ze zrozumieniem. Nie napisałem, że wiem jak to naprawić. U mnie nie działał od 20.03 do 31.03 i nie wiem dlaczego znowu działa. Napisałem natomiast, że w tym wątku jest podpowiedź jak należy postępować w przypadku gdy Car-net zdechnie. Poszedłem ścieżką podaną w tym wątku i odzyskałem wszystkie usługi Car-Net.

1. Zadzwoniłem do wsparcia Car-Net 800 1216777 i zgłosiłem usterkę a oni puścili moją sprawę do centrali w Niemczech (to puszczenie do niemiec jest chyba ważne bo oni chyba coś tam resetują)
2. Po kilku dniach usunąłem konto, założyłem nowe i wygenerowałem nowy kod
3. Niestety nie mogłem ponownie wpisać kodu bo w samochodzie pojawiał się błąd
4. Kolejne telefon do wsparcia Car-Net 800 1216777 i oni następnego dnia skierowali mnie do serwisu
5. Zanim zdążyłem do serwisu pojechać po 2-3 dniach car-net odzyskał łączność. Wtedy wpisałem nowy kod i wszystko hula do dziś.

Po tym wszystkim traci się jedynie ustawienia usług Guide & Inform. Security & Service utrata danych tylko z okresu kiedy Car-nie nie chodził. Archiwalne się pojawiają.

Spróbujcie pójść tą drogą. Przynajmniej u dwóch użytkowników to się sprawdziło.
Ostatnio zmieniony 21.05.2019, 00:21 przez Noetra, łącznie zmieniany 1 raz.

yerzu
Member
Posty: 137
Rejestracja: 17.10.2018, 17:26

Re: Car-Net

Post autor: yerzu » 20.05.2019, 17:58

Noetra pisze:
20.05.2019, 17:54
Lazi pisze:
20.05.2019, 11:32
@Noetra
Śledzę ten wątek od początku i na bieżąco. Nie przypominam sobie stu procentowego rozwiązania problemu,
Salvatore pisze:
20.05.2019, 16:06
Jakbyś mógł kolego pomóc znaleźć posta z rozwiązaniem,
Panowie proszę czytać ze zrozumieniem. Nie napisałem, że wiem jak to naprawić. U mnie nie działał od 20.03 do 31.03 i nie wiem dlaczego znowu działa. Napisałem natomiast, że w tym wątku jest podpowiedź jak należy postępować w przypadku gdy Car-net zdechnie. Poszedłem ścieżką podaną w tym wątku i odzyskałem wszystkie usługi Car-Net.

1. Zgłosiłem do BOK usterkę a oni puścili moją sprawę do centrali w Niemczech (to puszczenie do niemiec jest chyba ważne bo oni chyba coś tam resetują)
2. Po kilku dniach usunąłem konto, założyłem nowe i wygenerowałem nowy kod
3. Niestety nie mogłem ponownie wpisać kodu bo w samochodzie pojawiał się błąd
4. Kolejne zgłoszenie do BOK i oni skierowali mnie do serwisu
5. Zanim zdążyłem do serwisu pojechać po 2-3 dniach car-net odzyskał łączność. Wtedy wpisałem nowy kod i wszystko hula do dziś.

Po tym wszystkim traci się jedynie ustawienia usług Guide & Inform. Security & Service utrata danych tylko z okresu kiedy Car-nie nie chodził. Archiwalne się pojawiają.

Spróbujcie pójść tą drogą. Przynajmniej u dwóch użytkowników to się sprawdziło.
Nic nie resetują, mi sie samemu udało przywrócić do działania ale od 6 maja znow nie działa więc poczekaj może jeszcze dzisiaj pojawi się błąd SOS ze wszystkimi nastepstwami.. oby nie :)
2.0tdi 190 fwd

ArteonUser
Member
Posty: 108
Rejestracja: 27.01.2019, 18:48

Re: Car-Net

Post autor: ArteonUser » 20.05.2019, 20:12

Mi dzis pierwszy raz pojawil sie blad SOS, ale carnet jak dzialal tak dziala nadal :P

Noetra
Senior Member
Posty: 298
Rejestracja: 09.10.2018, 10:00

Re: Car-Net

Post autor: Noetra » 20.05.2019, 21:12

yerzu pisze:
20.05.2019, 17:58
Nic nie resetują, mi sie samemu udało przywrócić do działania ale od 6 maja znow nie działa więc poczekaj może jeszcze dzisiaj pojawi się błąd SOS ze wszystkimi nastepstwami.. oby nie :)
Obyś nie miał racji.
Może jednak to zgłoszenie do centrali ma znaczenie (szczególnie że musiałem podać nr VIN). Po tym wszystkim od 01.04 Car-Net działa nienagannie.

ODPOWIEDZ