Car-Net

lucasnetwork
Junior Member
Posty: 33
Rejestracja: 06.04.2018, 19:00

Re: Car-Net

Post autor: lucasnetwork » 20.05.2019, 22:01

Póki co, napiszę jak to do tej pory wygląda u mnie. Pojechałem do ASO z awarią Car-Net, po kilku godzinach nic nie poradzili i nie wiedzieli co jest grane. Po powrocie do domu zadzwoniłem na 800 121 6777 (centrala usług cyfrowych VW). Tam zgłosiłem mój problem z Car-Net. Na początku po opisaniu mojego problemu po drugiej stronie słuchawki usłyszałem "o Boże..." i westchnięcie, po czym pan poinformował mnie, że zgłasza sprawę do producenta w Niemczech. Zapytał jaką zwrotną formę kontaktu preferuję - e-mail czy telefon. Powiedziałem, że obojętnie. Liczyłem, że sprawa przepadnie, ale ku mojemu zdziwieniu po około 1.5 tygodnia dzwoni obcy numer. To centrala usług cyfrowych. Pan mówi, że dzwoni, bo otrzymali już instrukcje od producenta, a ja nie odpowiedziałem na ich e-mail z pytaniem, który serwis mi pasuje, aby podjechać (e-mail był zaledwie po 4 dniach od zgłoszenia problemu, ale go nie widziałem). Wskazałem serwis, który po kolejnych 3 dniach do mnie zadzwonił i poinformował mnie, że mają już u siebie aktualizację oprogramowania do mojego VW od producenta z Niemiec i kiedy pasuje mi podjechać. Wskazałem najbliższy piątek (24 maja). Pojadę i okaże się, czy sam VW w Niemczech ogarnia temat. Póki co, dzwońcie na numer, który podałem i zgłaszajcie problem. Pomijajcie serwisy, bo to może być strata czasu. Niech oni dostaną instrukcje od VW i to oni zadzwonią za Wami.

lkocurek
Member
Posty: 149
Rejestracja: 08.10.2018, 12:55
Lokalizacja: slask

Re: Car-Net

Post autor: lkocurek » 20.05.2019, 23:38

Ja jadę jutro na przegląd tj 21maja tez zgłaszałem car net wiec zobaczymy co powie serwis bo u mnie już 3 tydzień nie s dzieła
VW Arteon 2.0 BiTDI R 4MOTION

Noetra
Senior Member
Posty: 298
Rejestracja: 09.10.2018, 10:00

Re: Car-Net

Post autor: Noetra » 21.05.2019, 00:18

Noetra pisze:
20.05.2019, 17:54
Lazi pisze:
20.05.2019, 11:32
@Noetra
Śledzę ten wątek od początku i na bieżąco. Nie przypominam sobie stu procentowego rozwiązania problemu,
Salvatore pisze:
20.05.2019, 16:06
Jakbyś mógł kolego pomóc znaleźć posta z rozwiązaniem,
Panowie proszę czytać ze zrozumieniem. Nie napisałem, że wiem jak to naprawić. U mnie nie działał od 20.03 do 31.03 i nie wiem dlaczego znowu działa. Napisałem natomiast, że w tym wątku jest podpowiedź jak należy postępować w przypadku gdy Car-net zdechnie. Poszedłem ścieżką podaną w tym wątku i odzyskałem wszystkie usługi Car-Net.

1. Zgłosiłem do BOK usterkę a oni puścili moją sprawę do centrali w Niemczech (to puszczenie do niemiec jest chyba ważne bo oni chyba coś tam resetują)
2. Po kilku dniach usunąłem konto, założyłem nowe i wygenerowałem nowy kod
3. Niestety nie mogłem ponownie wpisać kodu bo w samochodzie pojawiał się błąd
4. Kolejne zgłoszenie do BOK i oni skierowali mnie do serwisu
5. Zanim zdążyłem do serwisu pojechać po 2-3 dniach car-net odzyskał łączność. Wtedy wpisałem nowy kod i wszystko hula do dziś.

Po tym wszystkim traci się jedynie ustawienia usług Guide & Inform. Security & Service utrata danych tylko z okresu kiedy Car-nie nie chodził. Archiwalne się pojawiają.

Spróbujcie pójść tą drogą. Przynajmniej u dwóch użytkowników to się sprawdziło.
Jedna poprawka nie do BOK dzwoniłem tylko do wsparcia Car-Net 800 1216777

MarcinJ
Senior Member
Posty: 322
Rejestracja: 16.06.2017, 10:32

Re: Car-Net

Post autor: MarcinJ » 21.05.2019, 11:53

Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Oby coś zadziałało, dzwonię na infolinię carnet.

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: Car-Net

Post autor: kriss555 » 21.05.2019, 21:25

Ja tez zglosilem na ten numer, jutro serwis aktualizuje wg ich instrukcji. Zobaczymy...
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: Car-Net

Post autor: Blazio1946 » 21.05.2019, 22:54

Chwaliłem się, że mi działa...i padło 18 maja. Bez żadnego komunikatu ani błędu sos. Nie ma tej pinezki na navi i zero danych w apce.

lkocurek
Member
Posty: 149
Rejestracja: 08.10.2018, 12:55
Lokalizacja: slask

Re: Car-Net

Post autor: lkocurek » 22.05.2019, 00:05

No i jestem po serwisie vw, 4 godziny i carnet nadal niedziala.
Ogólnie niemające jakiegoś rozwiązania zwalanie ze telefon zły, ze apka , a kula nieaktywna,
VW Arteon 2.0 BiTDI R 4MOTION

Rkarcz
Senior Member
Posty: 645
Rejestracja: 17.01.2018, 22:34

Re: Car-Net

Post autor: Rkarcz » 22.05.2019, 06:44

Przecież działanie CarNet te głąby mogą sprawdzić w przeglądarce na dowolnym komputerze. Poproś o udostępnienie takowego atestowanego, najlepiej produkcji VW jeśli to konieczne. :)
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit

Salvatore
Senior Member
Posty: 472
Rejestracja: 05.11.2017, 01:08

Re: Car-Net

Post autor: Salvatore » 22.05.2019, 08:32

Czyli nie działa i nikt nie wie dlaczego. Pięknie.

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: Car-Net

Post autor: kriss555 » 22.05.2019, 20:26

U mnie servis tez nic nie zdzialal dzisiaj. Zrobili to co im zalecili z Niemiec z centrali carnetu i dalej nie dziala. Wyslali jeszcze jakies logi bo z carnetu chcieli. Tak czy inaczej po 4 godz w serwisie nadal nie dziala i nie wiedza jak to naprawic. Rozwiazania producenta nie dzialaja
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

ODPOWIEDZ