Car-Net

Slaw
Member
Posty: 85
Rejestracja: 10.03.2018, 17:00

Re: Car-Net

Post autor: Slaw » 30.05.2019, 09:57

U mnie nic od 14.03.dramat😡

Ramboos
Junior Member
Posty: 21
Rejestracja: 12.03.2019, 21:34

Re: Car-Net

Post autor: Ramboos » 30.05.2019, 11:33

A czy u Was globus w statusie pojazdy jest wyszarzony? Próbowałem z kilku telefonów i to samo.

pixeldepth
Member
Posty: 86
Rejestracja: 25.01.2018, 17:57

Re: Car-Net

Post autor: pixeldepth » 30.05.2019, 11:36

Problemem jest wysyłanie danych z samochodu a nie błąd w aplikacji mobilnej. Dane z samochodu nie trafiają w ogóle na serwery VW i odpowiada za to wadliwe oprogramowanie samochodu lub problemy z infrastrukturą sieciową VW.

SPI
Junior Member
Posty: 26
Rejestracja: 24.12.2018, 00:57
Lokalizacja: Zabrze

Re: Car-Net

Post autor: SPI » 30.05.2019, 11:38

Jestem obecnie w serwisie panowie walczą z usługą carnet już 2,5 godziny i jest to ich 3 podejscie ostatnio 5.5 godziny.
Mam wrażenie że ich to przerasta. :huh:

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: Car-Net

Post autor: kriss555 » 30.05.2019, 15:00

Nic nie zrobia bo nie wiadomo co zrobic. Sam vw nie wie, poprobuja a fakture dostanie vw 😂
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

Lazi
Senior Member
Posty: 448
Rejestracja: 13.08.2017, 22:37

Re: Car-Net

Post autor: Lazi » 30.05.2019, 20:17

U mnie dzisiaj kolejny raz pojawił się błąd SOS, który oczywiście po ponownym uruchomieniu zniknął. Ale za to Car-Net wstał! :)
Nie wiem czy przypadkiem błąd SOS nie pojawia się jak idzie jakiś zdalny sygnał resetu z serwera. Oby już tak zostało.
Jakby co to zgłaszałem problem na infolinię Car-Net podawaną tutaj kilka postów wcześniej.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)

Rkarcz
Senior Member
Posty: 645
Rejestracja: 17.01.2018, 22:34

Re: Car-Net

Post autor: Rkarcz » 30.05.2019, 20:33

K..rwa aż jutro zadzwonię. :)
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: Car-Net

Post autor: Blazio1946 » 30.05.2019, 20:53

Ja zgłosiłem wczoraj do wsparcia usług vw, przyjęli zgłoszenie i mają się kontaktować i umówić wizytę w serwisie. Mówiłem, że to na nic bo innym to nie pomogło (reset centrali) na co pan w słuchawce stwierdził, że w niektórych autach to się niestety nie sprawdza. Pewnie w 80% przypadkow to nic nie daje.

kriss555
Senior Member
Posty: 688
Rejestracja: 12.07.2017, 21:43

Re: Car-Net

Post autor: kriss555 » 30.05.2019, 21:18

Najpierw zalecaja aktualizacje sterownika ktory ma aktualny 99 proc samochodow, potem reset sterownika ktory mozecie zrobic sami odpinajac na chwile kleme...
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion

Lazi
Senior Member
Posty: 448
Rejestracja: 13.08.2017, 22:37

Re: Car-Net

Post autor: Lazi » 30.05.2019, 21:58

Cierpliwości Panowie ;) Ale myślę, że nie zaszkodzi przedzwonić na numer wsparcia i im zgłosić (mi pani powiedziała, że problem z komunikacją samochód<->serwer jest im znany i przekazują sprawę do Niemiec).
Może być tak, że jakiś Hans siedzi przed kompem i partiami VIN wprowadza zmiany w sofcie. Kiedyś pracowałem na podobnym stanowisku i w pierwszej kolejności naprawialiśmy oczywiście linie, na których były zgłoszenia.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)

ODPOWIEDZ