Kodowanie samochodów
Re: Kodowanie samochodów
Wylaczysz ten "dzem asyst" szybciej niz myslisz wyrywa kiere z rak jak szalony nawet w opcji "najslabszej" i ze 2 razy w miescie pzez niego bylem prawie w aucie na pasie obok. Kolejny z malo przydatnych gadzetow.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Kodowanie samochodów
Nie jest tak tragicznie. Jadąc w korku przez Kraków, spokojnie zjadłem batona i popiłem wodą
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps
Re: Kodowanie samochodów
A ja z „dzem asysyta” korzystam w KAŻDYM korku
Ostatnio zmieniony 21.08.2019, 12:49 przez Salvatore, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Kodowanie samochodów
W korku tak również korzystam, natomiast na trasie cuda się dzieją. Jade wchodzę w zakręt, czuję, że LA trzyma się jak należy by po chwili przejechać po lini i w tymże momencie go dezaktywować następnie auto przecina pozostałe pasy lub oś jezdni....
R-Line 2.0 TDI 400Nm 190 KM DSG7 - Kurkuma - Stage1 - 480Nm 231KM
Re: Kodowanie samochodów
U mnie Lane Assist na trasach szybkiego ruchu chyba nigdy sam z siebie nie zgubił pasa. Zauważ, że wyłącza się w momencie wrzucenia kierunkowskazu - chyba właśnie po to, żeby uniknąć szarpania się z kierownicą.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)
Re: Kodowanie samochodów
Side assist nie jest potrzebny. Korzysta ten system z kamery i radaru przedniego.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps
Re: Kodowanie samochodów
Lane Assist nie jest do tego, żeby puścić kierownicę. Ten system ma pomagać utrzymać się na pasie ruchu i generalnie to robi, z wyjątkiem większych zakrętów kiedy to się deaktywuje tak jak piszesz.
Na autostradach i ekspresówkach działa praktycznie non stop, na innych drogach tylko wspomaga czasem się wyłączając, mimo to ja oceniam ten system jako bardzo przydatny.
Nie jest to jazda autonomiczna, a jedynie system wspomagający kierowcę w utrzymaniu pasa ruchu.
Re: Kodowanie samochodów
Zgadzam się z Tobą, aczkolwiek napisałem to ponieważ w 100% nie mozna temu ufać. Nie tylko na ostrzejszych zakrętach sie wyłącza, ogólnie mam wrażenie, z 15tys km wcześniej działał bardziej precyzyjnie.
R-Line 2.0 TDI 400Nm 190 KM DSG7 - Kurkuma - Stage1 - 480Nm 231KM
Re: Kodowanie samochodów
Nigdy się nie dezaktywuje sam z siebie albo prędkość spada poniżej 60km/h albo nie widzi linii lub jej nie ma, natomiast w zakręcie nie wyłączy się sam z siebie, chyba że przesadzisz z prędkością i nie jest w stanie się w nim utrzymać.Salvatore pisze: ↑21.08.2019, 12:55Lane Assist nie jest do tego, żeby puścić kierownicę. Ten system ma pomagać utrzymać się na pasie ruchu i generalnie to robi, z wyjątkiem większych zakrętów kiedy to się deaktywuje tak jak piszesz.
Na autostradach i ekspresówkach działa praktycznie non stop, na innych drogach tylko wspomaga czasem się wyłączając, mimo to ja oceniam ten system jako bardzo przydatny.
Nie jest to jazda autonomiczna, a jedynie system wspomagający kierowcę w utrzymaniu pasa ruchu.
Reasumując: Jeżeli masz włączone ACC + navi ustawione z adaptacyjnym prowadzeniem (zwalnianie przed zakrętami, itp.), wówczas LA nigdy się nie wyłączy jeżeli linie na drodze są widoczne. Generalnie LA + ACC rewelacja na autostradach w szczególności w nocy