Arteon - hamulce
Re: Arteon - hamulce
Pie...dola 3 po 3 zeby tylko odepchnac sprawe od siebie. Dalej nic z tym nie robia i udaja ze sprawy nie ma.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
-
- Member
- Posty: 81
- Rejestracja: 14.04.2018, 11:49
Re: Arteon - hamulce
HahahSoundFormat pisze: ↑26.09.2019, 23:16A co powiecie na to, że jak dzisiaj w salonie VW zadałem pytanie jak to jest z tymi hamulcami, jaka to skala czy znają powód i sposób rozwiązania to otrzymałem odpowiedź, że z ich statystyk wynika, że głównie problem występuje u klientów, którzy często używają aktywnego tempomatu dlatego zużywa się tył a nie przód bo właśnie przy aktywnym tempomacie hamowanie jest tyłem a nie przodem. Oczywiście i że jest to bardzo mała skala tych reklamacji... tiaaa widzę po forum jak mała jest to skala
Nie używałem a to samo miałem
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Arteon - hamulce
Przy okazji wizyty w aso (wymiana aid) zapytałem o klocki tył - raz już mi wymieniali komplet z tarczami.
Tarcze mają rudy nalot narazie mi nic nie huczy ale w razie wystapienia tego wymienią same klocki na inne. Podobno producent już ma patent i wszystkiemu winne są klocki, mieszanka jest zbyt gęsta, starty osad zapycha wszystko.
Rudy osad podobno o niczym zły nie świadczy.
Tarcze mają rudy nalot narazie mi nic nie huczy ale w razie wystapienia tego wymienią same klocki na inne. Podobno producent już ma patent i wszystkiemu winne są klocki, mieszanka jest zbyt gęsta, starty osad zapycha wszystko.
Rudy osad podobno o niczym zły nie świadczy.
Arteon R-line 190 TSI
Re: Arteon - hamulce
rudy osad świadczy o tym, że klocki nie biorą całą powierzchnią.
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Arteon - hamulce
Rudy osad na tarczy? To najzwyklejsza rdza. Nic nadzwyczajnego.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem
Re: Arteon - hamulce
na jednym z tych zdjeć, tylnych ewidentnie widać porowkowaną tarczę, miałem tak samo w mondeo mk5 po 20kkm po zimie. Oczywiście gwarant wypioł się na mnie. Nie wymieniałem jeździłem z tym az do sprzedaży. Jedyny negatywny efekt był taki że piszczały jak w starym mercedesie, a słyszałem to tylko przy uchylonej szybie. Podobno jest to norma w dużych, ciężkich samochodach gdzie nie jest dociążony tył, tak mi powiedziało dwóch niezależnych mechaników. Spotykali się z tym nie tylko w Fordzie, ale również w Hondach Acord i wielu innych. Pozytywem w mk5 było to że komplet oryginalnych tarcz i klocków stosowanych n apierwszy montaż kosztował 500 zł brutto, a nie 1000 jak w przypadku Arteona. Ogólnie uważam że serwis VW jest drogi jak aut premium. Przykład I przeglad z wymiana oleju filtra przeciwpyłkowego mk5 750 zl, a w moim polo 1,0 TSI 95 Ps ok 1250 zł. To jest już lekka przesada uważam.
Re: Arteon - hamulce
Cena zalezy od aso-jest o tym watek i tam mozna sie podzilic gdzie i za za ile robia.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Arteon - hamulce
Material-przywozisz co chcesz swojego od ate, brembo, bosch po ebc czy stoptech (opcja szalenstwo cenowe).
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Arteon - hamulce
Miałem Accorda VII i VIII gen i nie miałem problemu z hamulcem na tyle także teoria z niedociazonym tyłem tu nie pasuje. Problem byl z zapiekajacym/korodujacym mechanizmem ręcznego w VII gen. W Arteonie na moje coś jest nie halo z zaciskami lub tarczami. Na razie przy 12 tyś u mnie spokoj także zobaczymy co dalej.
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM