E-sim jest i z tym nie dyskutuję a gniazda SIM nie ma. Zamawiając samochód kierowałem się wyborem tego co w ofercie było a w otrzymanym samochodzie go nie ma podobnie jak kilku pozostałych elementów wyposażenia. Gniazdo 230 V było w ofercie pakietu telefonicznego biznes. Problemem jest niezgodność obecnie dostarczanych egzemplarzy w stosunku do oferty z okresu zamawiania.Osfald pisze: ↑17.10.2019, 22:05Odsapnij To jeszcze nie sąd, przed który chcesz pozwać VW.PiotrM pisze: ↑17.10.2019, 21:16
Masz rację zacząłem od dokładnego przeczytania instrukcji której "super obszerną" treść dotyczącą transmisji danych załączam poniżej. W instrukcji napisano, że aby korzystać z karty e-sim należy zakupić pakiet danych. Nigdzie też nie ma informacji, że e-sim odłączy się przy podłączeniu innego źródła netu a e-sim jest jako pierwsza opcja wyboru a nie ostatnia w instrukcji. Spróbuj również fizycznie w menu wyłączyć e-sim. Ptaszek ustawiony jest domyślnie i nie ma możliwości go odhaczyć a nawet jeśli Ci się to uda po chwili sprawdź kolejny raz, będzie ponownie zaznaczony. Masz też rację w jednej sprawie są cztery metody opisane jako zapewnienie dostępu do sieci, na drugim miejscu karta SIM w czytniku, który właśnie zlikwidowano. Dla spokojności poczytaj więc proszę instrukcję
Zacznij czytać wszystko, a nie wybiórczo. Od strony 195 i wczytaj się w stronę 196 (OCU oznacza komunikację danych przez eSIM, nie myl z SIM, które jest wybierane jako pierwsze). SIM oczywiście w MY2020 nie istnieje.
Pamiętaj też, że SIM czy eSIM realizuje transmisję danych (np. aktualizacje softu), połączenia głosowe oraz szereg innych usług (np. aGPS).
Wszędzie tam pisze, że jeśli masz sparowany router karta eSIM jest niewykorzystywana do transmisji danych. Chyba, że Twoja percepcja jest bardzo odmienna od mojej...
Karty eSIM nie wyłączysz NIGDY do końca. Obecnie prawo na to nie pozwala (np. SOS, eCall...).
A i jeszcze to gniazdo 230V. Nie wiem w jakich pakietach jeszcze było ale ja je dostałem w ramach pakietu zimowego, razem z panelem sterowania temp z tyłu.
Arteon MY2020
Re: Arteon MY2020
Arteon R-line 2.0 TSI 272 KM
Re: Arteon MY2020
Zgodnie z prośbą, załączam zdjęcia wersji oprogramowania, spojlera oraz dodatkowo zdjęcie ekranu, gdzie można włączyć lub wyłączyć łączność e-Sim.
Re: Arteon MY2020
Oprogramowanie u mnie w tej samej wersji. Dostawcą jest TomTom, może więc jakość map będzie lepsza niż dotychczasowe od Here. e-sim nie udało mi się odłączyć. Zawsze wraca do takiego ustawienia.
Arteon R-line 2.0 TSI 272 KM
Re: Arteon MY2020
Czyli rozumiem, że w gratisie dostałeś spojler, który normalnie jest opcją do dokupienia za ponad 2k?
Re: Arteon MY2020
Ten spoiler w Rline jest standardem.
-
- Member
- Posty: 56
- Rejestracja: 19.08.2019, 13:20
Re: Arteon MY2020
Tak pokazuje konfigurator, jak konfigurowałem swoje auto, to najpierw tej pozycji nie widziałem, a później przy okazji kolejnych zmian w konfiguracji ta opcja się pojawiła. Ostatecznie wątpliwości zostały rozwiane przez salon, który potwierdził, że jest to standard w rline i nie trzeba zaznaczać tej opcji samodzielnie w konfiguratorze.
Re: Arteon MY2020
W maju gdy zamawiałem samochód spojler był opcją dodatkowo płatną nawet dla R-Line 272 KM. Dołożyli też DAB który był dodatkowo płatny.
Arteon R-line 2.0 TSI 272 KM