Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

kolbi91
Junior Member
Posty: 2
Rejestracja: 14.03.2020, 21:05

Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: kolbi91 » 14.03.2020, 21:22

Panowie,

Mam problem z połączeniem z internetem w Discover Media Pro (rok modelowy auta 2020). Mianowicie ikonka kuli ziemskiej nie jest podświetlona. Nie ma możliwości ani zsynchronizowania danych użytkownika (komunikat synchronizacja nie jest teraz możliwa) ani np. sprawdzenia dostępności aktualizacji, nawigacja nie przedstawia też informacji o korkach i ruchu, co jest dla mnie największym problemem. Korzystam z wbudowanej karty SIM, ale po połączeniu z WiFI sytuacja się nie zmieniła. Próbowałem przywrócić do ustawień fabrycznych, bez rezultatu.
Aplikacja WeConnect w telefonie widzi status auta sprzed 2 tygodni, czyli sprzed powstania problemu.
Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: Blazio1946 » 14.03.2020, 21:40

Standard z car net wel. we connect
viewtopic.php?f=2&t=28&start=620
Arteon R-line 190 TSI

lotrex
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 26.08.2020, 17:26

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: lotrex » 26.08.2020, 21:01

Blazio1946, to nie jest odpowiedź. Jak się nie znasz, to po co w ogóle zabierasz głos.

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: Blazio1946 » 26.08.2020, 22:42

lotrex pisze:
26.08.2020, 21:01
Blazio1946, to nie jest odpowiedź. Jak się nie znasz, to po co w ogóle zabierasz głos.
Błysnąłeś...skoro nie umiesz kliknąć w link, w którym masz wszystko opisane to " po co zabierasz głos"

lotrex
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 26.08.2020, 17:26

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: lotrex » 27.08.2020, 15:24

Blazio 1946 - kliknąłem, starannie przeczytałem i nadal nie mam odpowiedzi na problem opisany w tym wątku. Takie "błyskotliwie" zwięzłe i nic nie wnoszące posty z linkiem do dyskusji na inny temat do niczego się nie nadają. Problem opisany w tym wątku dotyczy braku połączenia samochodu z internetem, co nie daje możliwości np. słuchać radia internetowego, a to chyba nie jest związane ze sprawnością We Connect? Ja mogę się zalogować na komputerze i smartfonie do We Connect. Przy czytaniu z choćby niewielkim zrozumieniem można dostrzec wyraźną różnicę między wątkiem o braku połączenia samochodu z internetem a wątkiem o wadliwym działaniu We Connect.
Poza tym wskazany link dotyczy dyskusji sprzed kilku miesięcy, która do niczego nie prowadzi poza twoim stwierdzeniem w stylu "no tak to już jest". Czyli co? czekać aż samo minie? Jak jesteś taki ekspert, to odnieś się fachowo do problemu.

Awatar użytkownika
Jerzy
Senior Member
Posty: 337
Rejestracja: 14.08.2018, 21:35
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: Jerzy » 27.08.2020, 16:13

Kolego nie denerwuj się. Blazio 1946 próbuje pomóc. Może właśnie tam znajdziesz rozwiązanie.Przeważnie to wina jest po stronie usługodawcy Zgłosić trzeba najpierw problem przez stronę We Connect. Czasami połączenie z tą usługą traciło tylko paru użytkowników, reszcie działała bez problemu. Też takie przypadki mieliśmy.
Ale z tego co widzę wyskoczyłeś " ni z gruszki, ni z pietruszki" Kolega co założył ten temat chyba znalazł rozwiązanie. A u Ciebie jaka jest usterka ?
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

matikrk
Junior Member
Posty: 13
Rejestracja: 19.06.2020, 22:00

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: matikrk » 27.08.2020, 21:44

ja musze u siebie sprawdzic jak jest. bo nie dziala na prwno tidal, nawet jak podlaczalem telefon przez wifi.

ale dziala u mnie pokazywanie zasiegu i co jest otwarte na we connect

a tobie dziala aplikacja ?

wojwal
Junior Member
Posty: 16
Rejestracja: 02.06.2020, 07:18

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: wojwal » 28.08.2020, 10:11

Mialem podobnie tydzien po odebraniu auta. Globusik, ktory oznacza czy auto ma polaczenie, bylo caly czas szare, nie mozna sie bylo w aucie zalogowac do uslug We Connect. Udostepnianie internetu przez Wifi nic nie zmienialo. Zglaszanie do supportu We Connect nic nie wniesie, prosili, zebym wylaczyl/wlaczyl ustawienia prywatnosci. "Ustawienia profilu uzytkownika" -> "Prywatnosc i uslugi" - u mnie sie pokazywala ze Opcja "Prywatnosc i uslugi" jest obecnie niedostepna. Gdzies na forum czytalem, ze prawdopodobnie sterownik SOS sie zawiesil. Ja to zalatwilem w ASO, cos podpieli, cos zresetowali, cos zaktualizowali... 2-3h to zajelo... I dziala do dzisiaj bez problemu. Mechanik sam do konca nie wiedzial co to bylo, mowil, ze w MY2020, to sa juz te poprawione sterowniki, nie wieszajace sie :))

Hed1
Junior Member
Posty: 12
Rejestracja: 04.05.2020, 11:28

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: Hed1 » 28.08.2020, 10:29

Mi się to przytrafiło kilka tygodni temu. Po zgłoszeniu support zaordynował wizytę z serwisie, ale akurat byłem na urlopie i w międzyczasie samo ruszyło. Obstawiam problemy po stronie dostawcy, ale przerwa trwała prawie 2 tygodnie.

lotrex
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 26.08.2020, 17:26

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: lotrex » 28.08.2020, 10:39

Dzięki wojwal i Hed1
Chyba jestem na dobrej drodze do rozwiązania problemu. Polecam 00 800 121 6777 - Centrum Wsparcia Usług Cyfrowych – Car-Net numer bezpłatny.
Diagnoza: zawieszona jednostka w samochodzie odpowiedzialna za połączenie z internetem. Podobno zwykle resetuje się sama w ciągu 3 dni, a jak nie, to trzeba to zrobić w serwisie VW. Infolinia przesyła do wybranego serwisu informację, co i jak mają tam zadziałać.
Nie mówię, że już po kłopocie, bo dopiero okaże się po wizycie w serwisie, ale na razie było konkretnie i na temat. I raczej faktycznie to kwestia sterownika SOS.

ODPOWIEDZ