2020 Facelifting i Shooting Brake

Art e on
Posting Freak
Posty: 869
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Art e on » 11.12.2020, 12:14

Vetinari pisze:
11.12.2020, 09:44
A z ciekawości - jakie auto premium o podobnej mocy można mieć za te mniej-więcej 350k z wyposażeniem? Tyle już czekam na produkcję tego arteona, że zaczynam się rozglądać za alternatywami :D
Za ta cene mam na ta chwile na blacie A7 3.0 tfsi quattro w limitowanej edycji Oceano GT (jak tu: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a7-1 ... D9w8W.html ) za jakies 340-350 kpln.
Znajdzie sie Volvo (V90, XC90, S90, V90CC), BMW 5 i klasa E, A6/A7 na spokojnie. Wiec warto szukac, bo przedzial 350-400 kpln to zacna kwota na fajne auto.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce :D

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Blazio1946 » 11.12.2020, 16:08

Za rok mam koniec leasingu i na pewno arteon R nie będzie w ogóle brany pod uwagę, chociaż wcześniej o nim myślałem bo lubię ten samochód. Nie bronie Volkswagena, jednak 350-370 tys to za dużo ale... są to ceny z konfiguratora. Uwzględniając rabat np. 12% to z tych 350 zrobi nam się 308 tys. Za zwykłego artka 280TSi można zapłacić 250tys. różnica robi się nie duża.
Auta z takim silnikiem w usportowionej wersji z klasy premium na pewno nie znajdziemy.
Powyższe audi a7 to "zwykła" a7 a dobrze dobita w konfigu osiagneła 449, można znaleźć takie za 350 ale na pewno nie na full wypasie.
S7 pod 600 w konfiguracji spokojnie dojdzie. Więc ten arteon R nadal wpisuje się w bardziej ekonomiczny segment.



Teraz ludzie jarają się jakimś yarisem gr za prawie 180 tys bo limitowany, bo mocny, bo mały itd. Więc o czym my tu piszemy...?


Vag ma to doskonale skalkulowane.

wmr
Junior Member
Posty: 44
Rejestracja: 28.06.2020, 06:35

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: wmr » 11.12.2020, 17:27

O tym , że nawet jak ma mocny silniik to nadal tylko VAG a 0-100 jarają się chlopcy tylko do pewnego wieku :D

Art e on
Posting Freak
Posty: 869
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Art e on » 11.12.2020, 17:30

Blazio1946 pisze:
11.12.2020, 16:08
Za rok mam koniec leasingu i na pewno arteon R nie będzie w ogóle brany pod uwagę, chociaż wcześniej o nim myślałem bo lubię ten samochód. Nie bronie Volkswagena, jednak 350-370 tys to za dużo ale... są to ceny z konfiguratora. Uwzględniając rabat np. 12% to z tych 350 zrobi nam się 308 tys. Za zwykłego artka 280TSi można zapłacić 250tys. różnica robi się nie duża.
Auta z takim silnikiem w usportowionej wersji z klasy premium na pewno nie znajdziemy.
Powyższe audi a7 to "zwykła" a7 a dobrze dobita w konfigu osiagneła 449, można znaleźć takie za 350 ale na pewno nie na full wypasie.
S7 pod 600 w konfiguracji spokojnie dojdzie. Więc ten arteon R nadal wpisuje się w bardziej ekonomiczny segment.



Teraz ludzie jarają się jakimś yarisem gr za prawie 180 tys bo limitowany, bo mocny, bo mały itd. Więc o czym my tu piszemy...?


Vag ma to doskonale skalkulowane.
Nie wiesz o czym piszesz i tyle-widziales auto ktore podeslalem? Nie, ale cos tam napisac musisz dla samego pisania. A7 jest nabite pod sufit opcjami, ma silnik o mocy 340 KM (ale co tam, "nie usportowiony") i wogole to "zwykla A7" (taaaa, jasne, dacia sandero i S63 AMG to tez auto...).
Cena/rabat-jakbys nie zauwazyl cena "regularna" w linku to 450 kpln, napisalem ze mam oferte na 340-350 kpln w zaleznosci od kursu eur-wiec o co Ci chodzi z 12% rabatu, kiedy mam ponad 22%?
Jadac dalej co ma S7 do Arteona R? Nie ten segment, nie ten rozmiar, nie ta liga-Twoje porownanie jest rownie "trafne" jak zestawienie kaczora z Tuskiem - niby jeden i drugi polityk tylko klasa zupelnie nie ta, a roznica wrecz kosmiczna...
Czlowiek sie pytal co mozna wyjac za 350-400 kpln, wiec przeslalem co mozna jako przyklad (mam kilka ofert i sie im przygladam).
Rozumiem 200, no max 220 kpln za VW, wiecej to juz jak dla mnie glupota, bo wchodzimy w auta typu BMW, Audi, Merc i nikt mi nie powie, ze nie sa lepiej wykonane, nie maja wiekszego prestizu czy fajniejszy design (przesiadlem sie z BMW do Artka i widze wyraznie roznice jakosciowe, rozwiazan, technologiczne etc.).
Ale co kto woli, ja w kazdym razie skreslam VW w kolejnym zakupie/leasingu wlasnie za szarze z cenami i tyle.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce :D

bratpit
Junior Member
Posty: 25
Rejestracja: 06.11.2020, 12:12

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: bratpit » 11.12.2020, 19:07

Tylko dodam, że kolega pisząć o rabacie 12% prawdopodobnie miał na myśli wysokość rabatu w VW, a nie w Audi.

Za takie kwoty jak piszecie też bym brał jakieś auto premium, a nie Arteona.
Pozdrawiam
Pit

Art e on
Posting Freak
Posty: 869
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Art e on » 11.12.2020, 19:51

bratpit pisze:
11.12.2020, 19:07
Tylko dodam, że kolega pisząć o rabacie 12% prawdopodobnie miał na myśli wysokość rabatu w VW, a nie w Audi.

Za takie kwoty jak piszecie też bym brał jakieś auto premium, a nie Arteona.
Wiem ze pisal o VW, ale mam prawie 2 x wiecej w Audi. I tak jak napisalem i Ty rowniez-nie ma opcji na VW za taka kase.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce :D

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Blazio1946 » 11.12.2020, 21:05

Art e on pisze:
11.12.2020, 17:30
Blazio1946 pisze:
11.12.2020, 16:08
Za rok mam koniec leasingu i na pewno arteon R nie będzie w ogóle brany pod uwagę, chociaż wcześniej o nim myślałem bo lubię ten samochód. Nie bronie Volkswagena, jednak 350-370 tys to za dużo ale... są to ceny z konfiguratora. Uwzględniając rabat np. 12% to z tych 350 zrobi nam się 308 tys. Za zwykłego artka 280TSi można zapłacić 250tys. różnica robi się nie duża.
Auta z takim silnikiem w usportowionej wersji z klasy premium na pewno nie znajdziemy.
Powyższe audi a7 to "zwykła" a7 a dobrze dobita w konfigu osiagneła 449, można znaleźć takie za 350 ale na pewno nie na full wypasie.
S7 pod 600 w konfiguracji spokojnie dojdzie. Więc ten arteon R nadal wpisuje się w bardziej ekonomiczny segment.



Teraz ludzie jarają się jakimś yarisem gr za prawie 180 tys bo limitowany, bo mocny, bo mały itd. Więc o czym my tu piszemy...?


Vag ma to doskonale skalkulowane.
Nie wiesz o czym piszesz i tyle-widziales auto ktore podeslalem? Nie, ale cos tam napisac musisz dla samego pisania. A7 jest nabite pod sufit opcjami, ma silnik o mocy 340 KM (ale co tam, "nie usportowiony") i wogole to "zwykla A7" (taaaa, jasne, dacia sandero i S63 AMG to tez auto...).
Cena/rabat-jakbys nie zauwazyl cena "regularna" w linku to 450 kpln, napisalem ze mam oferte na 340-350 kpln w zaleznosci od kursu eur-wiec o co Ci chodzi z 12% rabatu, kiedy mam ponad 22%?
Jadac dalej co ma S7 do Arteona R? Nie ten segment, nie ten rozmiar, nie ta liga-Twoje porownanie jest rownie "trafne" jak zestawienie kaczora z Tuskiem - niby jeden i drugi polityk tylko klasa zupelnie nie ta, a roznica wrecz kosmiczna...
Czlowiek sie pytal co mozna wyjac za 350-400 kpln, wiec przeslalem co mozna jako przyklad (mam kilka ofert i sie im przygladam).
Rozumiem 200, no max 220 kpln za VW, wiecej to juz jak dla mnie glupota, bo wchodzimy w auta typu BMW, Audi, Merc i nikt mi nie powie, ze nie sa lepiej wykonane, nie maja wiekszego prestizu czy fajniejszy design (przesiadlem sie z BMW do Artka i widze wyraznie roznice jakosciowe, rozwiazan, technologiczne etc.).
Ale co kto woli, ja w kazdym razie skreslam VW w kolejnym zakupie/leasingu wlasnie za szarze z cenami i tyle.
Najważniej, że ty "wiesz" o czym piszesz.
22% na audi do produkcji nie dostaniesz.
Jeżeli masz taką ofertę to pość mi priv lub napisz tutaj. Będę pamietał do kogo uderzyć w przyszłym roku.
Marki premium mają z czego zdjąć i dają wyższe rabaty, szczególnie na samochody z placu. Można znaleźć na grupach nawet 40% na BMW 7 G11 nowy bez przebiegu z początku 2020.
Co do cudów, jakie oferują nowe mercedesy czy volvo to poczytaj ich grupy lub forum.
Cytat z grupy mercedesa w213 ..."jestem bardzo zadowolony z samochodu, przejechałem już 15tys km i wszystko jest ok" ,
A volvo z mojego podwórka, wczoraj dzwonił do mnie klient, że nie dojedzie na umowione spotkanie bo jego 4 miesieczne xc90 odmówiło posłuszeństwa (padła elektronika).
Na tych samych forach ludzie marudzą na spadającą jakość wykonania, gorszą i mniej szlachetną niż w poprzednich modelach.


Moje rzucone 12% to rabat, który raczej będzie latwo osiągnąć zamawiając arteona R.

Ryżego tutaj nie przywołuj, to nie to forum.

Art e on
Posting Freak
Posty: 869
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Art e on » 11.12.2020, 21:10

Blazio1946 pisze:
11.12.2020, 21:05
Art e on pisze:
11.12.2020, 17:30
Blazio1946 pisze:
11.12.2020, 16:08
Za rok mam koniec leasingu i na pewno arteon R nie będzie w ogóle brany pod uwagę, chociaż wcześniej o nim myślałem bo lubię ten samochód. Nie bronie Volkswagena, jednak 350-370 tys to za dużo ale... są to ceny z konfiguratora. Uwzględniając rabat np. 12% to z tych 350 zrobi nam się 308 tys. Za zwykłego artka 280TSi można zapłacić 250tys. różnica robi się nie duża.
Auta z takim silnikiem w usportowionej wersji z klasy premium na pewno nie znajdziemy.
Powyższe audi a7 to "zwykła" a7 a dobrze dobita w konfigu osiagneła 449, można znaleźć takie za 350 ale na pewno nie na full wypasie.
S7 pod 600 w konfiguracji spokojnie dojdzie. Więc ten arteon R nadal wpisuje się w bardziej ekonomiczny segment.



Teraz ludzie jarają się jakimś yarisem gr za prawie 180 tys bo limitowany, bo mocny, bo mały itd. Więc o czym my tu piszemy...?


Vag ma to doskonale skalkulowane.
Nie wiesz o czym piszesz i tyle-widziales auto ktore podeslalem? Nie, ale cos tam napisac musisz dla samego pisania. A7 jest nabite pod sufit opcjami, ma silnik o mocy 340 KM (ale co tam, "nie usportowiony") i wogole to "zwykla A7" (taaaa, jasne, dacia sandero i S63 AMG to tez auto...).
Cena/rabat-jakbys nie zauwazyl cena "regularna" w linku to 450 kpln, napisalem ze mam oferte na 340-350 kpln w zaleznosci od kursu eur-wiec o co Ci chodzi z 12% rabatu, kiedy mam ponad 22%?
Jadac dalej co ma S7 do Arteona R? Nie ten segment, nie ten rozmiar, nie ta liga-Twoje porownanie jest rownie "trafne" jak zestawienie kaczora z Tuskiem - niby jeden i drugi polityk tylko klasa zupelnie nie ta, a roznica wrecz kosmiczna...
Czlowiek sie pytal co mozna wyjac za 350-400 kpln, wiec przeslalem co mozna jako przyklad (mam kilka ofert i sie im przygladam).
Rozumiem 200, no max 220 kpln za VW, wiecej to juz jak dla mnie glupota, bo wchodzimy w auta typu BMW, Audi, Merc i nikt mi nie powie, ze nie sa lepiej wykonane, nie maja wiekszego prestizu czy fajniejszy design (przesiadlem sie z BMW do Artka i widze wyraznie roznice jakosciowe, rozwiazan, technologiczne etc.).
Ale co kto woli, ja w kazdym razie skreslam VW w kolejnym zakupie/leasingu wlasnie za szarze z cenami i tyle.
Najważniej, że ty "wiesz" o czym piszesz.
22% na audi do produkcji nie dostaniesz.
Jeżeli masz taką ofertę to pość mi priv lub napisz tutaj. Będę pamietał do kogo uderzyć w przyszłym roku.
Marki premium mają z czego zdjąć i dają wyższe rabaty, szczególnie na samochody z placu. Można znaleźć na grupach nawet 40% na BMW 7 G11 nowy bez przebiegu z początku 2020.
Co do cudów, jakie oferują nowe mercedesy czy volvo to poczytaj ich grupy lub forum.
Cytat z grupy mercedesa w213 ..."jestem bardzo zadowolony z samochodu, przejechałem już 15tys km i wszystko jest ok" ,
A volvo z mojego podwórka, wczoraj dzwonił do mnie klient, że nie dojedzie na umowione spotkanie bo jego 4 miesieczne xc90 odmówiło posłuszeństwa (padła elektronika).
Na tych samych forach ludzie marudzą na spadającą jakość wykonania, gorszą i mniej szlachetną niż w poprzednich modelach.


Moje rzucone 12% to rabat, który raczej będzie latwo osiągnąć zamawiając arteona R.

Ryżego tutaj nie przywołuj, to nie to forum.
"ty" wiesz wszystko i to mi wystarczy zeby zakonczyc ta jakze inteligentna dyskusje.
A mowic co kto ma robic to mozesz sobie w swojej zagrodzie-powodzenia.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce :D

Macevp
Member
Posty: 119
Rejestracja: 28.02.2019, 21:15

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: Macevp » 11.12.2020, 21:32

Umówmy się. Górna granica za Arteona to 250k. Ale to już prawdziwe max. Lubię nawet ten samochód. I mówię to z całym szacunkiem do marki ale nie oszukujmy się - samochód jest przewartościowany. Kupując swojego Arteona katalogowo był wyceniony w owym czasie na 245k. Z racji, że był wyprodukowany, stojący na placu dostałem rabat na poziomie kilkunastu %. Było to akceptowalne. Dzisiaj za taką konfiguracje wołają około 280k.
Zgadzam się z przedmówcami, że serwowane kwoty za R-kę są przesadzone. Za podobne kwoty naprawdę dostaniemy inne samochody. Pomijając już typowe premium jak Mb/bmw/audi czy Volvo to za 300 stówy można mieć Lexusa a za jakieś 350k Maserati Ghibli. Można tez mieć Kia Stinger czy Alfa Romeo Stelvio którym naprawdę niczego nie można zarzucić ani niczego im nie brakuje w stosunku do VW (tak wiem Alfa jest królową lawet ale jakoś niespecjalnie to widzę i słyszę).
Oczywiście nie każdy chce lub „może się pokazać lepszym samochodem i ja to w pełni rozumiem. Ale nie można zakrzywiać rzeczywistości biorąc pod uwagę aspekty powyżej. Gdybym miał dzisiaj wybierać samochód za 280k to z pewnością nie byłby to Arteon.
Gdybym niczego nie znalazł - wykupuje Artka z leasingu za niecałą „stówę” brutto i jeżdżę dalej bo niewiele się zmieniło by wywalać tyle kasy na mowy model VW.

I jeszcze jedno: to jest tylko „daily car” a ja w pełni się zgadzam ze stwierdzeniem , że przyspieszeniem 0-100 jaraja się chłopcy do pewnego wieku... później życie weryfikuje i chłopców w spodenkach oddziela od mężczyzn 😁😁... a jak będę chciał 0-100 to na tą okoliczność mam inne zabawki 😁

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: 2020 Facelifting i Shooting Brake

Post autor: johnyPL » 11.12.2020, 23:00

Blazio1946 pisze:
11.12.2020, 21:05
Art e on pisze:
11.12.2020, 17:30
Blazio1946 pisze:
11.12.2020, 16:08
Za rok mam koniec leasingu i na pewno arteon R nie będzie w ogóle brany pod uwagę, chociaż wcześniej o nim myślałem bo lubię ten samochód. Nie bronie Volkswagena, jednak 350-370 tys to za dużo ale... są to ceny z konfiguratora. Uwzględniając rabat np. 12% to z tych 350 zrobi nam się 308 tys. Za zwykłego artka 280TSi można zapłacić 250tys. różnica robi się nie duża.
Auta z takim silnikiem w usportowionej wersji z klasy premium na pewno nie znajdziemy.
Powyższe audi a7 to "zwykła" a7 a dobrze dobita w konfigu osiagneła 449, można znaleźć takie za 350 ale na pewno nie na full wypasie.
S7 pod 600 w konfiguracji spokojnie dojdzie. Więc ten arteon R nadal wpisuje się w bardziej ekonomiczny segment.



Teraz ludzie jarają się jakimś yarisem gr za prawie 180 tys bo limitowany, bo mocny, bo mały itd. Więc o czym my tu piszemy...?


Vag ma to doskonale skalkulowane.
Nie wiesz o czym piszesz i tyle-widziales auto ktore podeslalem? Nie, ale cos tam napisac musisz dla samego pisania. A7 jest nabite pod sufit opcjami, ma silnik o mocy 340 KM (ale co tam, "nie usportowiony") i wogole to "zwykla A7" (taaaa, jasne, dacia sandero i S63 AMG to tez auto...).
Cena/rabat-jakbys nie zauwazyl cena "regularna" w linku to 450 kpln, napisalem ze mam oferte na 340-350 kpln w zaleznosci od kursu eur-wiec o co Ci chodzi z 12% rabatu, kiedy mam ponad 22%?
Jadac dalej co ma S7 do Arteona R? Nie ten segment, nie ten rozmiar, nie ta liga-Twoje porownanie jest rownie "trafne" jak zestawienie kaczora z Tuskiem - niby jeden i drugi polityk tylko klasa zupelnie nie ta, a roznica wrecz kosmiczna...
Czlowiek sie pytal co mozna wyjac za 350-400 kpln, wiec przeslalem co mozna jako przyklad (mam kilka ofert i sie im przygladam).
Rozumiem 200, no max 220 kpln za VW, wiecej to juz jak dla mnie glupota, bo wchodzimy w auta typu BMW, Audi, Merc i nikt mi nie powie, ze nie sa lepiej wykonane, nie maja wiekszego prestizu czy fajniejszy design (przesiadlem sie z BMW do Artka i widze wyraznie roznice jakosciowe, rozwiazan, technologiczne etc.).
Ale co kto woli, ja w kazdym razie skreslam VW w kolejnym zakupie/leasingu wlasnie za szarze z cenami i tyle.
Najważniej, że ty "wiesz" o czym piszesz.
22% na audi do produkcji nie dostaniesz.
Jeżeli masz taką ofertę to pość mi priv lub napisz tutaj. Będę pamietał do kogo uderzyć w przyszłym roku.
Marki premium mają z czego zdjąć i dają wyższe rabaty, szczególnie na samochody z placu. Można znaleźć na grupach nawet 40% na BMW 7 G11 nowy bez przebiegu z początku 2020.
Co do cudów, jakie oferują nowe mercedesy czy volvo to poczytaj ich grupy lub forum.
Cytat z grupy mercedesa w213 ..."jestem bardzo zadowolony z samochodu, przejechałem już 15tys km i wszystko jest ok" ,
A volvo z mojego podwórka, wczoraj dzwonił do mnie klient, że nie dojedzie na umowione spotkanie bo jego 4 miesieczne xc90 odmówiło posłuszeństwa (padła elektronika).
Na tych samych forach ludzie marudzą na spadającą jakość wykonania, gorszą i mniej szlachetną niż w poprzednich modelach.


Moje rzucone 12% to rabat, który raczej będzie latwo osiągnąć zamawiając arteona R.

Ryżego tutaj nie przywołuj, to nie to forum.
22% do produkcji na Audi z gamy RS bez najmniejszego problemu, to po pierwsze po drugie, handlowcy są łakomi jak dobrze rozegrasz sprawę i dasz pod stołem odpowiednią wartość otrzymasz wyższy rabat, działa to zarówno w BMW jak i Audi.
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

ODPOWIEDZ