Logowanie do We Connect w aucie

SirByk
Junior Member
Posty: 8
Rejestracja: 12.10.2020, 11:17

Logowanie do We Connect w aucie

Post autor: SirByk » 29.08.2021, 09:14

Mam kolejny raz problem z usługą We Connect.
Samochód po dłuższym postoju nie rozpoznaje mnie jako głównego użytkownika, trzeba się zalogować ręcznie podając SPIN. Zaznaczając opcję pamiętaj SPIN, po dłuższym postoju (noc, kilka godzin) samochód znowu nie rozpoznaje głównego użytkownika więc wszystko trzeba ponownie wpisywać. Ikona "globusa" i przesyłanie danych jest pełne (normalne) po zalogowaniu.
Po krótkim postoju sytuacja taka jak opisana powyżej nie ma miejsca.
Jak nie zaloguję się jako główny użytkownik (bo robić to kilka razy dziennie jest upierdliwe) wtedy ikona "globusa" jest szara i przesyłanie danych jest "incognito". Zgłosiłem ten problem ZNOWU do We Support i prawdopodobnie znowu mnie skierują do dogodnego partnera serwisowego... to trzeci raz.
Macie jakieś rozwiązanie?
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

Awatar użytkownika
ovball
Member
Posty: 72
Rejestracja: 14.03.2020, 15:19
Lokalizacja: Wrocław

Re: Logowanie do We Connect w aucie

Post autor: ovball » 14.10.2021, 11:22

standard... juz czasem nawet nie chce mi sie recznie tego wpisywac tylko "mam w dupie" czy jestem glownym uzytkownikiem" ehh daje hotspot z telefonu zeby w aucie miec neta i tyle

Vetinari
Member
Posty: 154
Rejestracja: 21.09.2020, 21:41

Re: Logowanie do We Connect w aucie

Post autor: Vetinari » 18.10.2021, 12:44

A masz włączony S-PIN? Z wyłączonym nic nie trzeba wpisywać.

SirByk
Junior Member
Posty: 8
Rejestracja: 12.10.2020, 11:17

Re: Logowanie do We Connect w aucie

Post autor: SirByk » 09.12.2021, 13:43

Wizyta w serwisie (kolejna) wgranie aktualnego softu nie rozwiązało tego problemu.
A pojawił się nowy
DM Pro się załącza i nie ma żadnego dźwięku, regulacja głośności nic nie daje, muszę zrestartować system i wtedy jest w porządku. Sytuacja taka podobnie jak opisane powyżej problemy mają miejsce po dłuższym postoju a w szczególności po wyjeździe z garażu. Garaż wykonany jest z prefabrykatów żelbetowych, może działa jak puszka Faradaya? Macie jakieś rozwiązanie bo do serwisu już mi się nie chce jeździć?
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 330
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Logowanie do We Connect w aucie

Post autor: Zbigniewa » 10.12.2021, 12:11

Próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne? W moim przypadku pomogło.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

ODPOWIEDZ