Tidal

Jaxa
Junior Member
Posty: 49
Rejestracja: 21.03.2021, 15:20

Tidal

Post autor: Jaxa » 27.12.2021, 14:32

Mam problem z uruchomieniem Tidala w Discover Media Pro. Wchodzę w menu wyboru źródła dźwięku, wybieram strumieniowanie, mam do wyboru Apple Music i Tidal, wybieram Tidal, wprowadzam nazwę użytkownika i hasło, klikam ok i za chwilę otrzymuję komunikat o treści usługa strumieniowania niedostępna. Oczywiście konto Tidal aktywne i opłacone, w telefonie działa bez problemu. W czym tkwi problem?

Awatar użytkownika
coulignon
Member
Posty: 212
Rejestracja: 30.10.2019, 21:32
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Tidal

Post autor: coulignon » 27.12.2021, 21:46

dodatkowy internet opłacony? Jeśli nie, to nie pójdzie. Ew zrób hotspota z telefonu.
RLINE stop hybrid go TDI (190KM )

Jaxa
Junior Member
Posty: 49
Rejestracja: 21.03.2021, 15:20

Re: Tidal

Post autor: Jaxa » 28.12.2021, 07:30

Czyli żeby odpalić Tidal w opcji strumieniowania muszę wykupić dodatkowy pakiet internetu?

Przem-1
Member
Posty: 61
Rejestracja: 25.03.2020, 16:36

Re: Tidal

Post autor: Przem-1 » 28.12.2021, 07:41

Tak, lub też musi być internet udostępniony autu, np. z telefonu.

ODPOWIEDZ