We connect
- Silent_bob
- Member
- Posty: 73
- Rejestracja: 14.03.2021, 17:20
Re: We connect
Mam pytanie odnośnie We connect i szarego globusa. Mam w samochodzie router mobilny wifi i auto jest podłączone dzięki niemu po WIFI do internetu (Discovery Pro korzysta z sieci udostępnianej przez router do grania muzyki - Apple Music słuchane poprzez aplikację natywną wbudowaną w jednostce) Wbudowana karta SIM jest cały czas aktywna. Dzisiaj po południu globus mi się wyszarzył i wydaje mi się, że na mapach nie pokazywał korków. Czy Disocvery Pro informacje np o korkach bierze w takim przypadku z WIFI czy poprzez wbudowany esim ? Pytam bo po południu zszedłem powalczyć do garażu podziemnego i po restarcie aplikacji na odpalonym silniku korki zaczął pokazywać, ale globus nadal był wyszarzony i z aplikacją nadal się nie połączył. Nie chciało mi się wyjeżdżać z garażu żeby sprawdzić czy to kwestia zasięgu - sprawdzę jutro, ale czy ktoś wie w do czego on tak naprawdę potrzebuje esim a co może być czytane po wifi ?
Volkswagen Passat R Line Edition 2.0 TSI 272 PS 2019 MY2020
Re: We connect
Mi cos takiego odpisali
Dział techniczny w Niemczech prosi o przeprowadzenie poniższych czynności i informację zwrotną czy po przeprowadzeniu tej procedury usterka nadal występuje:
ustawić tryb prywatności na maksimum na około 10-20 sekund („Menu” → „Użytkownicy” → „Ustawienia” → „Ustawienia prywatności” → strzałka w dół → tryb incognito (ikona postaci w kapeluszu));
następnie z powrotem do pierwotnej wartości („Zezwól na udostępnianie lokalizacji”);
opuścić pojazd i pozostawić go na co najmniej 10 minut (tak, aby jednostka OCU osiągnął stan „głębokiego snu”);
usługi online powinny być ponownie dostępne przy następnym uruchomieniu.
Dział techniczny w Niemczech prosi o przeprowadzenie poniższych czynności i informację zwrotną czy po przeprowadzeniu tej procedury usterka nadal występuje:
ustawić tryb prywatności na maksimum na około 10-20 sekund („Menu” → „Użytkownicy” → „Ustawienia” → „Ustawienia prywatności” → strzałka w dół → tryb incognito (ikona postaci w kapeluszu));
następnie z powrotem do pierwotnej wartości („Zezwól na udostępnianie lokalizacji”);
opuścić pojazd i pozostawić go na co najmniej 10 minut (tak, aby jednostka OCU osiągnął stan „głębokiego snu”);
usługi online powinny być ponownie dostępne przy następnym uruchomieniu.
Re: We connect
Ma ktoś taki komunikat w apce we connect? Chyba po awarii serwerów tak mam.
Re: We connect
A podali czy pozostawić pojazd z włączonym czy wyłączonym zapłonem? Sprawdziłeś skuteczność procedury?ovball pisze: ↑01.05.2021, 12:08Mi cos takiego odpisali
Dział techniczny w Niemczech prosi o przeprowadzenie poniższych czynności i informację zwrotną czy po przeprowadzeniu tej procedury usterka nadal występuje:
opuścić pojazd i pozostawić go na co najmniej 10 minut (tak, aby jednostka OCU osiągnął stan „głębokiego snu”);
usługi online powinny być ponownie dostępne przy następnym uruchomieniu.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Re: We connect
Support odpisał:
dziękujemy za kontakt z Centrum Usług Cyfrowych Volkswagen.
Nawiązując do przesłanej wiadomości z dnia dzisiejszego, uprzejmie prosimy o udanie się do preferowanego partnera serwisowego Volkswagen w celu wyłączenia „Trybu warsztat”.
Edit: zadzwoniłem do serwisu, włączyli zdalnie. Po prostu zapomnieli wyłączyć tryb warsztatowy po serwisie olejowym :-)
dziękujemy za kontakt z Centrum Usług Cyfrowych Volkswagen.
Nawiązując do przesłanej wiadomości z dnia dzisiejszego, uprzejmie prosimy o udanie się do preferowanego partnera serwisowego Volkswagen w celu wyłączenia „Trybu warsztat”.
Edit: zadzwoniłem do serwisu, włączyli zdalnie. Po prostu zapomnieli wyłączyć tryb warsztatowy po serwisie olejowym :-)
Re: We connect
Witam, u mnie od samego początku nie działała opcja zapisu ulubionych (nie synchronizują w żadną ze stron). Pozostałe opcje działają. Samochód był już dwa razy w serwisie:
wgranie wszystkich aktualizacji + całkowicie nowy profil We Connect i Volkswagen Id
Nic nie pomogło
Dodatkowo po aktualizacji do iOS15 przy próbie podłączenia samochodu do HotSpotu iPhone komunikat jak w załączniku. Przy iOS14 wszystko działało bez problemu.
Model 2020 podobno najnowsze oprogramowanie (samochód był w serwisie 2 tygodnie temu)
Jakieś pomysły co można zrobić?
Re: We connect
Cześć, mam pytanie - jestem użytkownikiem głównym, wysłałem zaproszenie do żony na we Conect - zaakceptowała - tel się łączy / musi wpisać pin ale nie ma opcji CarPlay - tylko ja ja mam - iPhone 12 i 13.
Dwa pytania:
1) czy może być tylko jeden użytkownik główny?
2) czy drugi użytkownik/gosc może korzystać z CarPlay czy tylko połączenie BT?
Z góry dzięki za info.
Ps. Arteon shootingbrake 2021
Dwa pytania:
1) czy może być tylko jeden użytkownik główny?
2) czy drugi użytkownik/gosc może korzystać z CarPlay czy tylko połączenie BT?
Z góry dzięki za info.
Ps. Arteon shootingbrake 2021
--------------------------------------------------------
Arteon Shooting Brake R-Line, 2.0. TSI 190KM
Arteon Shooting Brake R-Line, 2.0. TSI 190KM
Re: We connect
Ok problem rozwiązany - opisze, może komuś się przyda. Otóż żona miała nieaktywowana siri, w związku z czym nie pojawiała się w menu opcja CarPlay i łączyła się tylko BT. Po włączeniu siri - wszystko działa jak powinno - jest dwóch użytkowników do wyboru. Pozdrawiam
--------------------------------------------------------
Arteon Shooting Brake R-Line, 2.0. TSI 190KM
Arteon Shooting Brake R-Line, 2.0. TSI 190KM