Czas oczekiwania na samochód
Re: Czas oczekiwania na samochód
Z wszystkich rzeczy które wziąłem extra ( pakiet safety, wyciszenie, ogrzewane szyby, lepsze światła) żałuję tylko jednej opcji - profile jazdy. To tysiaka kosztowało, a bez regulowanego zawieszenia nie widzę korzyści, układ kierowniczy Sport i normal to praktycznie to samo, światła wycinanie podobnie sport i normal . Już chyba lepsza by była siatka i kiera podgrzewana za ten profil
Re: Czas oczekiwania na samochód
A czy profile jazdy nie przydadzą się jeśli chcesz dopasować auto, w tym reakcję gazu, do tego jak masz ochotę? Np słyszałem że do toczenia się po autostradzie na aktywnym temp. warto wybrać Eco wówczas reakcje systemu mniej gwałtowne..
R-Line 2.0 TSI 190
Re: Czas oczekiwania na samochód
Co kierowca to inne spojrzenie,masz rację, do tempomatu idealnie, i miasto i trasa. Normal jest bardzo wolny na acc, zobaczę jutro na sport, bo czasami w mieście zanim ruszy to jakaś menda wjedzie w luke i awaryjnie hamuje autko
Re: Czas oczekiwania na samochód
te profile jazdy to jedynie zmiany w oprogramowaniu jezeli nie ma regulowanego zawieszenia?
a czy zmiana na skrzyni biegow na tryb sport (pociagniecie dzwigni skrzyni biegow) zmienia reakcje acc?
a czy zmiana na skrzyni biegow na tryb sport (pociagniecie dzwigni skrzyni biegow) zmienia reakcje acc?
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Czas oczekiwania na samochód
Inna reakcja kierownicy, inna praca skrzyni biegów, inna praca oświetlenia.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem
Re: Czas oczekiwania na samochód
Siatka - dobry pomysł - nie zwróciłem na nią wcześniej uwagi. Z drugiej strony pytanie - czy ona wiąże się z jakimiś dodatkowymi uchwytami czy można ją dokupić później?
Grzana kierownica - dla mnie zbyteczna bo auto w 99% stoi w garażu w którym nawet w mrozy mam 10-15 st.
Grzana kierownica - dla mnie zbyteczna bo auto w 99% stoi w garażu w którym nawet w mrozy mam 10-15 st.
Re: Czas oczekiwania na samochód
w fabryce robią zaczepy pod sufitem, jak nie zamówisz siatki teraz to później albo jej nie kupisz albo nie będziesz mógł jej poprawnie zamontować bo nie będzie zaczepów w suficieMarcMac pisze: ↑13.11.2022, 19:46Siatka - dobry pomysł - nie zwróciłem na nią wcześniej uwagi. Z drugiej strony pytanie - czy ona wiąże się z jakimiś dodatkowymi uchwytami czy można ją dokupić później?
Grzana kierownica - dla mnie zbyteczna bo auto w 99% stoi w garażu w którym nawet w mrozy mam 10-15 st.
poza tym tego typu gadżety z reguły są tańsze jak wychodzą z fabryki niż jak je kupujesz aftermarket (podobnie jak np. koło dojazdowe)
ja też parkuje w garażu (w domu i w pracy), oczywiscie mozna żyć bez podgrzewanej kierownicy, ale mimo wszystko wg mnie warto ja miec - ja sobie od grudnia do marca włączam grzanie kierownicy na pierwsze 5min jazdy (tak samo jak fotele, az do momentu jak mi sie kabina zagrzeje) i to poprawia komfort jazdy
przemyśl temat na spokojnie
Re: Czas oczekiwania na samochód
Samochód zamówiony 22.06.2022
W salonie był: 7.11.2022
W salonie był: 7.11.2022
Re: Czas oczekiwania na samochód
Artur odebrany. Zamówiony 19 czerwca 2022
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne (przesiadka z Citroena) - auto samo jedzie , 190 tsi przyspiesza dynamicznie - w oczekiwany sposób, samochód jest bardzo poręczny, łatwo się nim manewruje.
Pierwsze tankowanie 64,2 l do odbicia (zasięg był na 20 km)
Po pierwszych 424 km spalanie 10,3, śr. pr. 26 km/h (50% miasto, 50% drogi pozamiejskie)
Samochód jest przepiękny.
Fajna kontrola auta z komórki przez WeConnect
Próbuję docierać jeżdżąc powiedziałbym pół-dynamicznie
Z minusów:
- mam wrażenie że szum opon jest zbyt duży - to już zauważyłem podczas jazd testowych na fabrycznych oponach letnich.
OPONY - zmieniłem na wielosezonowe Vredestein Quatrac Pro --- mam do sprzedania fabrycznie nowe Pirelli P Zero 245/40/R19 z ubezpieczeniem.
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne (przesiadka z Citroena) - auto samo jedzie , 190 tsi przyspiesza dynamicznie - w oczekiwany sposób, samochód jest bardzo poręczny, łatwo się nim manewruje.
Pierwsze tankowanie 64,2 l do odbicia (zasięg był na 20 km)
Po pierwszych 424 km spalanie 10,3, śr. pr. 26 km/h (50% miasto, 50% drogi pozamiejskie)
Samochód jest przepiękny.
Fajna kontrola auta z komórki przez WeConnect
Próbuję docierać jeżdżąc powiedziałbym pół-dynamicznie
Z minusów:
- mam wrażenie że szum opon jest zbyt duży - to już zauważyłem podczas jazd testowych na fabrycznych oponach letnich.
OPONY - zmieniłem na wielosezonowe Vredestein Quatrac Pro --- mam do sprzedania fabrycznie nowe Pirelli P Zero 245/40/R19 z ubezpieczeniem.
R-Line 2.0 TSI 190