Pierwsze dni Arteona - zawód
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
No dobra ... 270 KM i hamulce ale na tym basta !
Ostatnio zmieniony 23.11.2022, 08:38 przez olek, łącznie zmieniany 1 raz.
MY 2022 R-Line TSI 190 kM
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Hahahaa powodzenia i dobrej zabawy!
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Powodzenia ale nie wróżę długiego życia DSG przy tej mocy.
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Pozyjemy - zobaczymy, jakbym mial całe życie czegoś się bać "bo padnie, bo nie wyczymie" itp. to wolałbym zaraz po porodzie skoczyć na łeb na posadzkę i skrócić takie męki
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Nie no Panowie .. dłubnąć trzeba będzie silnik i skrzynię po gwarancji .. aż się prosi normalnie ... no i hamulce oczywiście. Zobaczymy co na hamowni wypluje w serii.
MY 2022 R-Line TSI 190 kM
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Każdy VAG ma bonus od firmy, u mnie wypluło 201KM czyli +11KM od danych z papieru (na zwykłej 95PB). Rekordy biją Skody, tam w RS jest często +30/40KM "od firmy".
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Nie pamiętam czy wersja 190 ma tą samą wersję dsg co 272...
https://youtu.be/TMaFDUqVr20
Przeczytajcie komentarze, cernold pyta czy dsg to wytrzyma
Ja żaluje że pojechałem dopiero po 2,5 roku obsrany o pseudogwarancje. 360km/480nm to pudło lata jak zupełnie inny wózek
Downpipe i montaż u tego Pana polecam do tej zabawy:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9&sfnsn=mo
https://youtu.be/TMaFDUqVr20
Przeczytajcie komentarze, cernold pyta czy dsg to wytrzyma
Ja żaluje że pojechałem dopiero po 2,5 roku obsrany o pseudogwarancje. 360km/480nm to pudło lata jak zupełnie inny wózek
Downpipe i montaż u tego Pana polecam do tej zabawy:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9&sfnsn=mo
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Też żałuję że tyle czekałem i zgadzam się, że po kilku modach to zupełnie inne auto, a nie ruszałem jeszcze zawieszania (rozpórki, stabilizatory, amortyzatory etc. i tu są jeszcze pokłady do odkrycia...).
Co do Mar-tec wszystko fajnie, ale producent mniej znany i droższy niż MG Motorsport, a co by nie pisać oni potęga są z zaj...stymi realizacjami. Więc wybrałem MG
Co do Mar-tec wszystko fajnie, ale producent mniej znany i droższy niż MG Motorsport, a co by nie pisać oni potęga są z zaj...stymi realizacjami. Więc wybrałem MG
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Mg nie chcieli zainstalować tylko downpipe, całe układy.
Mar-tec: z katem euro 3 - 2700
Euro 6 wagnera - potrzebne jeżeli jeździsz po DE
Oczywiście gpf do wył.
Reasumując:
Chip 3000, wył. gpf 1000, downpipe 2700
Za pare kółek masz w odczuciu 30% mocniejsze auto.
Predkość zmiany biegów, brak turbo dziury nie do opisania.
Oczywiście to co robisz - heble itd.. wypas
To jest mod w wersji eko
Za około 1,5 - 2 tyś. można pchnać graty które wymieni Mar-tec.
Mar-tec: z katem euro 3 - 2700
Euro 6 wagnera - potrzebne jeżeli jeździsz po DE
Oczywiście gpf do wył.
Reasumując:
Chip 3000, wył. gpf 1000, downpipe 2700
Za pare kółek masz w odczuciu 30% mocniejsze auto.
Predkość zmiany biegów, brak turbo dziury nie do opisania.
Oczywiście to co robisz - heble itd.. wypas
To jest mod w wersji eko
Za około 1,5 - 2 tyś. można pchnać graty które wymieni Mar-tec.
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Dziwne z tym MG, mi ani w mailach ani na tel problemu nie robili. Tyle że u mnie samo zamówienie (czas oczekiwania ok. 3 tygodnie), a montaż ze strojeniem w Wwa. Downpipe + sportowy kat i do tego odsunięty na maxa kat do tyłu (jak najdalej od komory silnika, żeby nie "pluł" ciepłem do środka) plus termika od wylotu aż po kat - 3200 zl.
Fakt odczucia są zajefajne, dziś na "autostradzie" wokół wwa miałem ochotę odświeżyć sobie pamięć i troche polatalem wypalając v-power racing - ma jebniecie
Fakt odczucia są zajefajne, dziś na "autostradzie" wokół wwa miałem ochotę odświeżyć sobie pamięć i troche polatalem wypalając v-power racing - ma jebniecie
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce