Discovery Media Pro 2020

CichyPuchacz
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 26.02.2023, 14:35

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: CichyPuchacz » 09.03.2023, 15:38

W tym wątku już pojawiało się to pytanie, niemniej nikt nie udzielił jednoznacznej odpowiedzi: jak rozróżnić czy w aucie jest MIB3 czy może MIB2.5? Czym one się w praktyce różnią? Mój ma "Numer urządzenia: 3G5035816", Sprzęt: H12.

Bogna
Junior Member
Posty: 5
Rejestracja: 18.12.2022, 07:15

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Bogna » 29.03.2023, 06:34

Czy macie dostęp do internetu? Niestety u mnie globus jest "szary" od wtorku. Wczoraj (środa) po rozmowie z Poznaniem dowiedziałam się, że prawdopodobnie problem jest po stronie niemieckiej. Miałam dostać info - o co kaman, ale niestety nikt się nie odezwał. Powiedziano mi, że były już dwa telefony w tej sprawie więc sprawę będą wyjaśniać.
Przy okazji mam apel. Jeśli macie tego typu problem - dzwońcie do nich (61 271 49 87). Im więcej użytkowników będzie truć im d.pę tym szybciej zajmą się tematem.
Wieczorem dać znać czy coś się zmieniło w temacie.

Misiek_ol
Junior Member
Posty: 9
Rejestracja: 22.06.2022, 08:18

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Misiek_ol » 29.03.2023, 07:21

U mnie podobnie od kilku dni, do tego nie działa/nie aktualizuje się We connect.

awprawo
Member
Posty: 130
Rejestracja: 22.07.2022, 13:02

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: awprawo » 29.03.2023, 11:24

Tak od 2-3 dni nie działa We Connect :-/
R-Line 2.0 TSI 190

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 330
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 29.03.2023, 11:51

awprawo pisze:
29.03.2023, 11:24
Tak od 2-3 dni nie działa We Connect :-/
U mnie również nie działał We Connet ale wylogowałem się i ponownie zalogowałem. Przyszedł nowy regulamin usługi i po wyrażeniu zgody na nowe warunki, wszystko wróciło do normy. Fakt, globus był i jest wyświetlany prawidłowo więc łączność z telefonem komórkowym była zapewniona.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Jalu
Member
Posty: 170
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Jalu » 29.03.2023, 12:11

U mnie nie działa globus, We Connect w konsekwencji również nie, od poniedziałku, 15:23. Dzwoniłem do centrum wsparcia wczoraj rano, obiecali pomóc i coś odpowiedzieć. Nie pomogli i nie odpowiedzieli, więc dzisiaj dzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że to raczej problem serwera Grupy VW, ponieważ takich zgłoszeń jest więcej. Podobno pozostaje nam czekać na reakcje działu technicznego. Czyli, innymi słowy, dalej kicha z bułą...

Awatar użytkownika
pitol321
Member
Posty: 151
Rejestracja: 18.06.2022, 06:37
Lokalizacja: Essen
Kontakt:

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: pitol321 » 29.03.2023, 16:38

W Niemczech też We Connect miał humory, jeśli już udało się zalogować, to nie działało część funkcji, jak ostatnie podróże, średnie spalanie itd.
Często od kilku dni w ogóle się nie logował i sypał błędami.
Jednak dzisiaj wrócił już do życia.
Były: Xsara II 2.0HDi 90PS 2000 Focus II 1.6TDCi 109PS 2007 Focus III 1.6TDCi 116PS 2012 Mondeo V 2.0TDCi 180PS 2016 Edge 2.0biTDCi 209PS 2018 Arteon 2.0TDi 200PS 2021
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line

Bogna
Junior Member
Posty: 5
Rejestracja: 18.12.2022, 07:15

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Bogna » 31.03.2023, 08:07

Działa.
Ale ponawiam apel, dzwonić do Poznania. Nawał telefonów spowoduje, że zajmą się tematem.

CLAU
Junior Member
Posty: 17
Rejestracja: 27.03.2023, 17:47

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: CLAU » 01.04.2023, 09:23

Nie zajmą się tematem bo Poznań sam w sobie może tylko czekać na fix usługi u Niemca.

awprawo
Member
Posty: 130
Rejestracja: 22.07.2022, 13:02

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: awprawo » 15.04.2023, 12:59

Hej,
gdzie można sprawdzić wersję softu, czy tak jak poniżej? To oznaczałoby jakąś kolejną wersję po 0278?
20230303_074223.jpg
R-Line 2.0 TSI 190

ODPOWIEDZ