We connect

Jalu
Member
Posty: 150
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: We connect

Post autor: Jalu » 28.03.2023, 11:39

A czy u kogoś od wczoraj globus pozostaje szary, czy tylko w moim Arteonie? Dzwoniłem do wsparcia usług cyfrowych i twierdzą, że już mieli dzisiaj takie zgłoszenia.

Awatar użytkownika
Silent_bob
Member
Posty: 73
Rejestracja: 14.03.2021, 17:20

Re: We connect

Post autor: Silent_bob » 30.03.2023, 10:59

U mnie 28 i 29.03 globus był szary. Dzisiaj - 30.03 już biały.
Volkswagen Passat R Line Edition 2.0 TSI 272 PS 2019 MY2020

Jalu
Member
Posty: 150
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: We connect

Post autor: Jalu » 30.03.2023, 11:43

Mogę tylko potwierdzić, że wczoraj, jakoś po 14:00, wszystko się naprawiło :) W końcu mogę słuchać radia internetowego bez byle jakich tekstów redaktorów prowadzących, bez polityki i bez reklam :D. O jakości dźwięku już nie wspomnę...

ODPOWIEDZ