Discovery Media Pro 2020
-
- Junior Member
- Posty: 4
- Rejestracja: 26.02.2023, 14:35
Re: Discovery Media Pro 2020
W tym wątku już pojawiało się to pytanie, niemniej nikt nie udzielił jednoznacznej odpowiedzi: jak rozróżnić czy w aucie jest MIB3 czy może MIB2.5? Czym one się w praktyce różnią? Mój ma "Numer urządzenia: 3G5035816", Sprzęt: H12.
Re: Discovery Media Pro 2020
Czy macie dostęp do internetu? Niestety u mnie globus jest "szary" od wtorku. Wczoraj (środa) po rozmowie z Poznaniem dowiedziałam się, że prawdopodobnie problem jest po stronie niemieckiej. Miałam dostać info - o co kaman, ale niestety nikt się nie odezwał. Powiedziano mi, że były już dwa telefony w tej sprawie więc sprawę będą wyjaśniać.
Przy okazji mam apel. Jeśli macie tego typu problem - dzwońcie do nich (61 271 49 87). Im więcej użytkowników będzie truć im d.pę tym szybciej zajmą się tematem.
Wieczorem dać znać czy coś się zmieniło w temacie.
Przy okazji mam apel. Jeśli macie tego typu problem - dzwońcie do nich (61 271 49 87). Im więcej użytkowników będzie truć im d.pę tym szybciej zajmą się tematem.
Wieczorem dać znać czy coś się zmieniło w temacie.
Re: Discovery Media Pro 2020
U mnie podobnie od kilku dni, do tego nie działa/nie aktualizuje się We connect.
Re: Discovery Media Pro 2020
U mnie również nie działał We Connet ale wylogowałem się i ponownie zalogowałem. Przyszedł nowy regulamin usługi i po wyrażeniu zgody na nowe warunki, wszystko wróciło do normy. Fakt, globus był i jest wyświetlany prawidłowo więc łączność z telefonem komórkowym była zapewniona.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Re: Discovery Media Pro 2020
U mnie nie działa globus, We Connect w konsekwencji również nie, od poniedziałku, 15:23. Dzwoniłem do centrum wsparcia wczoraj rano, obiecali pomóc i coś odpowiedzieć. Nie pomogli i nie odpowiedzieli, więc dzisiaj dzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że to raczej problem serwera Grupy VW, ponieważ takich zgłoszeń jest więcej. Podobno pozostaje nam czekać na reakcje działu technicznego. Czyli, innymi słowy, dalej kicha z bułą...
Re: Discovery Media Pro 2020
W Niemczech też We Connect miał humory, jeśli już udało się zalogować, to nie działało część funkcji, jak ostatnie podróże, średnie spalanie itd.
Często od kilku dni w ogóle się nie logował i sypał błędami.
Jednak dzisiaj wrócił już do życia.
Często od kilku dni w ogóle się nie logował i sypał błędami.
Jednak dzisiaj wrócił już do życia.
Były: Xsara II 2.0HDi 90PS 2000 Focus II 1.6TDCi 109PS 2007 Focus III 1.6TDCi 116PS 2012 Mondeo V 2.0TDCi 180PS 2016 Edge 2.0biTDCi 209PS 2018 Arteon 2.0TDi 200PS 2021 + 207CC 1.6THP 156PS 2012
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023
Re: Discovery Media Pro 2020
Działa.
Ale ponawiam apel, dzwonić do Poznania. Nawał telefonów spowoduje, że zajmą się tematem.
Ale ponawiam apel, dzwonić do Poznania. Nawał telefonów spowoduje, że zajmą się tematem.
Re: Discovery Media Pro 2020
Nie zajmą się tematem bo Poznań sam w sobie może tylko czekać na fix usługi u Niemca.
Re: Discovery Media Pro 2020
Hej,
gdzie można sprawdzić wersję softu, czy tak jak poniżej? To oznaczałoby jakąś kolejną wersję po 0278?
gdzie można sprawdzić wersję softu, czy tak jak poniżej? To oznaczałoby jakąś kolejną wersję po 0278?
R-Line 2.0 TSI 190