Pytania pozakupowe
Re: Pytania pozakupowe
A jeśli chodzi o cenę samej kierownicy, to powiedziano mi w ASO, że wynosi 5500 zł.
Re: Pytania pozakupowe
Z pewnością masz na myśli przyciski haptyczne? Pytałem, czy nowa kierownica będzie różnić się od obecnej ale konsultant stwierdził, że jest identyczna, więc przyciski - chyba - zostały zachowane.
Podpytałem też, gdzie lub u kogo interweniować w przypadku opóźnień w usunięciu usterki. Niezbyt chętnie wskazał na Biuro Obsługi Klienta w Poznaniu ale jednocześnie zaznaczył, aby przed wystosowaniem ponaglenia/zapytania, skontaktować się z ASO.
Daj proszę cynk, gdy staniesz się właścicielem "zapasowej" kierownicy.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Re: Pytania pozakupowe
No pewnie, ze dam znać
- dominiksoul
- Junior Member
- Posty: 31
- Rejestracja: 24.05.2020, 15:43
- Lokalizacja: WWL
Re: Pytania pozakupowe
Odkąd mam Arteona to 4-5 razy pojawił mi się ten komunikat w losowym momencie podczas jazdy z czego w dwóch przypadkach utrzymywał się kilka dni. Wtedy podejrzewałem o to problem z systemem infotainment (opisywałem to gdzieś na forum).
Przyglądam się temu wątkowi dotyczącemu problemów z kierownicą i zastanawiam się czy uderzać do ASO. Czy oni są w stanie podejrzeć historię tego typu błędów czy trzeba jechać z widocznym komunikatem?
Przyglądam się temu wątkowi dotyczącemu problemów z kierownicą i zastanawiam się czy uderzać do ASO. Czy oni są w stanie podejrzeć historię tego typu błędów czy trzeba jechać z widocznym komunikatem?
R-Line polift, 2.0 TSI 190
Re: Pytania pozakupowe
Podepnij VCDS i zobaczysz czy coś jest w logach.
Re: Pytania pozakupowe
Ja pojechałem do ASO bez aktywnego błędu na desce. Panowie wyczytali kilkadziesiąt błędów z historii, czyli zakładam, że z całego okresu mniej więcej 30 dni przed wizytą w ASO, od kiedy to ten błąd zaczął się u mnie pojawiać.dominiksoul pisze: ↑19.04.2023, 15:34Odkąd mam Arteona to 4-5 razy pojawił mi się ten komunikat w losowym momencie podczas jazdy z czego w dwóch przypadkach utrzymywał się kilka dni. Wtedy podejrzewałem o to problem z systemem infotainment (opisywałem to gdzieś na forum).
Przyglądam się temu wątkowi dotyczącemu problemów z kierownicą i zastanawiam się czy uderzać do ASO. Czy oni są w stanie podejrzeć historię tego typu błędów czy trzeba jechać z widocznym komunikatem?
Re: Pytania pozakupowe
Jest sprawą oczywistą, że decyzja należy do Ciebie.dominiksoul pisze: ↑19.04.2023, 15:34Odkąd mam Arteona to 4-5 razy pojawił mi się ten komunikat w losowym momencie podczas jazdy z czego w dwóch przypadkach utrzymywał się kilka dni. Wtedy podejrzewałem o to problem z systemem infotainment (opisywałem to gdzieś na forum).
Przyglądam się temu wątkowi dotyczącemu problemów z kierownicą i zastanawiam się czy uderzać do ASO. Czy oni są w stanie podejrzeć historię tego typu błędów czy trzeba jechać z widocznym komunikatem?
Wyświetlane komunikaty o błędach świadczą o jakiejś niesprawności. Wnioskuję, że auto jest na gwarancji więc warto zgłosić się do serwisu, natomiast nawet gdyby okres gwarancyjny już minął, to jazda bez sztandarowych funkcjonalności Arteona stawia pod znakiem zapytania celowość zakupu takiej wersji samochodu. Koszt wymiany kierownicy nie jest mały, ale może naprawy podjąłby się jakiś dobry prywatny warsztat?
Możesz podjechać do ASO bez wyświetlonego błędu w infotainment. Diagnosta wydobędzie z komputera pokładowego potrzebne dane.
Daj proszę znać, co ustalili w serwisie.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Re: Pytania pozakupowe
Tak, tam serwisuję samochód. Stwierdzenie wady kierownicy zajęło im 30 minut.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
- dominiksoul
- Junior Member
- Posty: 31
- Rejestracja: 24.05.2020, 15:43
- Lokalizacja: WWL
Re: Pytania pozakupowe
dzięki! samochód na gwarancji do października. w ostatnim czasie też się serwisowałem na Grochowskiej w Warszawie więc zgłoszę problem przy okazji wymiany oleju.
R-Line polift, 2.0 TSI 190