Pytania pozakupowe

Jalu
Member
Posty: 170
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: Jalu » 19.04.2023, 12:20

A jeśli chodzi o cenę samej kierownicy, to powiedziano mi w ASO, że wynosi 5500 zł.

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 332
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: Zbigniewa » 19.04.2023, 12:48

Jalu pisze:
19.04.2023, 12:18
Bardzo mnie ciekawi, czy nowa kierownica będzie dotykowa, czy powrócą do guzików, bo podobno mieli się wycofywać z dotykowej.
Z pewnością masz na myśli przyciski haptyczne? Pytałem, czy nowa kierownica będzie różnić się od obecnej ale konsultant stwierdził, że jest identyczna, więc przyciski - chyba - zostały zachowane.
Podpytałem też, gdzie lub u kogo interweniować w przypadku opóźnień w usunięciu usterki. Niezbyt chętnie wskazał na Biuro Obsługi Klienta w Poznaniu ale jednocześnie zaznaczył, aby przed wystosowaniem ponaglenia/zapytania, skontaktować się z ASO.
Daj proszę cynk, gdy staniesz się właścicielem "zapasowej" kierownicy.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Jalu
Member
Posty: 170
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: Jalu » 19.04.2023, 13:04

No pewnie, ze dam znać :) :) :)

Awatar użytkownika
dominiksoul
Junior Member
Posty: 31
Rejestracja: 24.05.2020, 15:43
Lokalizacja: WWL

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: dominiksoul » 19.04.2023, 15:34

Odkąd mam Arteona to 4-5 razy pojawił mi się ten komunikat w losowym momencie podczas jazdy z czego w dwóch przypadkach utrzymywał się kilka dni. Wtedy podejrzewałem o to problem z systemem infotainment (opisywałem to gdzieś na forum).

Przyglądam się temu wątkowi dotyczącemu problemów z kierownicą i zastanawiam się czy uderzać do ASO. Czy oni są w stanie podejrzeć historię tego typu błędów czy trzeba jechać z widocznym komunikatem?
R-Line polift, 2.0 TSI 190 :D

Kameleon7
Member
Posty: 72
Rejestracja: 08.04.2023, 19:32

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: Kameleon7 » 19.04.2023, 17:34

Podepnij VCDS i zobaczysz czy coś jest w logach.

Jalu
Member
Posty: 170
Rejestracja: 22.06.2022, 09:34

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: Jalu » 20.04.2023, 08:59

dominiksoul pisze:
19.04.2023, 15:34
Odkąd mam Arteona to 4-5 razy pojawił mi się ten komunikat w losowym momencie podczas jazdy z czego w dwóch przypadkach utrzymywał się kilka dni. Wtedy podejrzewałem o to problem z systemem infotainment (opisywałem to gdzieś na forum).

Przyglądam się temu wątkowi dotyczącemu problemów z kierownicą i zastanawiam się czy uderzać do ASO. Czy oni są w stanie podejrzeć historię tego typu błędów czy trzeba jechać z widocznym komunikatem?
Ja pojechałem do ASO bez aktywnego błędu na desce. Panowie wyczytali kilkadziesiąt błędów z historii, czyli zakładam, że z całego okresu mniej więcej 30 dni przed wizytą w ASO, od kiedy to ten błąd zaczął się u mnie pojawiać.

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 332
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: Zbigniewa » 20.04.2023, 10:48

dominiksoul pisze:
19.04.2023, 15:34
Odkąd mam Arteona to 4-5 razy pojawił mi się ten komunikat w losowym momencie podczas jazdy z czego w dwóch przypadkach utrzymywał się kilka dni. Wtedy podejrzewałem o to problem z systemem infotainment (opisywałem to gdzieś na forum).

Przyglądam się temu wątkowi dotyczącemu problemów z kierownicą i zastanawiam się czy uderzać do ASO. Czy oni są w stanie podejrzeć historię tego typu błędów czy trzeba jechać z widocznym komunikatem?
Jest sprawą oczywistą, że decyzja należy do Ciebie.
Wyświetlane komunikaty o błędach świadczą o jakiejś niesprawności. Wnioskuję, że auto jest na gwarancji więc warto zgłosić się do serwisu, natomiast nawet gdyby okres gwarancyjny już minął, to jazda bez sztandarowych funkcjonalności Arteona stawia pod znakiem zapytania celowość zakupu takiej wersji samochodu. Koszt wymiany kierownicy nie jest mały, ale może naprawy podjąłby się jakiś dobry prywatny warsztat?
Możesz podjechać do ASO bez wyświetlonego błędu w infotainment. Diagnosta wydobędzie z komputera pokładowego potrzebne dane.
Daj proszę znać, co ustalili w serwisie.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

nemi84
Member
Posty: 71
Rejestracja: 09.02.2021, 07:08

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: nemi84 » 20.04.2023, 11:17

@Zbigniewa, ostatecznie byłeś u Zasady na Grochowskiej?
2.0 TSI 190 KM, 2021

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 332
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: Zbigniewa » 20.04.2023, 11:24

nemi84 pisze:
20.04.2023, 11:17
@Zbigniewa, ostatecznie byłeś u Zasady na Grochowskiej?
Tak, tam serwisuję samochód. Stwierdzenie wady kierownicy zajęło im 30 minut.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!

Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Awatar użytkownika
dominiksoul
Junior Member
Posty: 31
Rejestracja: 24.05.2020, 15:43
Lokalizacja: WWL

Re: Pytania pozakupowe

Post autor: dominiksoul » 23.04.2023, 21:19

dzięki! samochód na gwarancji do października. w ostatnim czasie też się serwisowałem na Grochowskiej w Warszawie więc zgłoszę problem przy okazji wymiany oleju.
R-Line polift, 2.0 TSI 190 :D

ODPOWIEDZ