Ciśnienie ciśnieniem ale co 'ciągnie' auto do przodu? Jedyne co mi na myśl przychodzi to sprzęgła.
W poprzednim passacie miałem DSG suche i tam nic nie napierało i spalanie było zawsze takie samo czy to na N czy na D.
Drganie przy odpalaniu
Re: Drganie przy odpalaniu
Jak stoisz na hamulcu to chyba nie ciągnie? Jak szybko puszczę hamulec na lekkim wzniesieniu to auto sie stoczy, wiec u mnie nic nie ciągnie.
Skoro już miałeś DSG to zakładam, że wiesz co mówisz, to może zrób taki eksperyment?
Swoją drogą to jest ciekawe, czy HHC nie działa jak AutoHold jest wyłączony?
Skoro już miałeś DSG to zakładam, że wiesz co mówisz, to może zrób taki eksperyment?
Swoją drogą to jest ciekawe, czy HHC nie działa jak AutoHold jest wyłączony?
Re: Drganie przy odpalaniu
Faktycznie jest lepiej jak olej się nagrzeje w silniku do chociaż 85st. i fakt mam porównanie do suchej skrzyni w B8 tam nie było drgań na zimnym za to poszarpywały sprzęgła przy zmianie biegu.
Mokra skrzynia w Arteonie jak już się nagrzeje jest naprawdę płynna przy zmianie biegów nawet przy sporych obciążeniach.
Natomiast jak koledzy piszą to wrażenie ciągnięcia na AutoHold irytuje lekko zwłaszcza gdy jest zimny olej bo aż telepie silnikiem ..a odłączenie napędu na N powoduje lekkie szarpnięcie całym autem, więc jakoś dziwnie skonfigurowana jest ta skrzynia - może da się to zakodować - jest kilka adaptacji AutoHold-u w sterowniku 03 tylko od czego zacząć?
Układ wspomagania podjazdu:
Normalne
Dynamiczny układ wspomagania ruszania:
Normalne
Automatyczne dołączenie w przypadku dławienia silnika:
Aktywowano
Funkcja AUTO HOLD, próg pochylenia, zmniejszona siła naprężenia:
0 %
Funkcja AUTO HOLD, próg pochylenia, pełna siła naprężenia:
10 %
Rozpoznawanie ześlizgiwania się AUTO HOLD:
Aktywowano
Overboost w układzie hamulcowym:
Aktywowano
Mokra skrzynia w Arteonie jak już się nagrzeje jest naprawdę płynna przy zmianie biegów nawet przy sporych obciążeniach.
Natomiast jak koledzy piszą to wrażenie ciągnięcia na AutoHold irytuje lekko zwłaszcza gdy jest zimny olej bo aż telepie silnikiem ..a odłączenie napędu na N powoduje lekkie szarpnięcie całym autem, więc jakoś dziwnie skonfigurowana jest ta skrzynia - może da się to zakodować - jest kilka adaptacji AutoHold-u w sterowniku 03 tylko od czego zacząć?
Układ wspomagania podjazdu:
Normalne
Dynamiczny układ wspomagania ruszania:
Normalne
Automatyczne dołączenie w przypadku dławienia silnika:
Aktywowano
Funkcja AUTO HOLD, próg pochylenia, zmniejszona siła naprężenia:
0 %
Funkcja AUTO HOLD, próg pochylenia, pełna siła naprężenia:
10 %
Rozpoznawanie ześlizgiwania się AUTO HOLD:
Aktywowano
Overboost w układzie hamulcowym:
Aktywowano
TSI190 MY2020
Re: Drganie przy odpalaniu
Zmieniło się coś po pierwszej wymianie oleju w silniku czy nadal takie drgania i głośna praca? Może to niestety przez GPF tak popsuli pracę silnika naprawdę to jest irytujące zwłaszcza w mieście na światłach i czym zimniej na dworzu tym gorzej pracuje. Byłem z tym w aso jedyne co to adaptacja sprzęgieł dsg nic nie dało.marcel232 pisze: ↑09.01.2020, 08:24U mnie skrzynia/slinik też 'napiera' jak to ktos nazwał podczas zatrzymania i używania auto-hold. Widać to też po spalaniu chwilowym. Gdy sie zatrzymam spalanie oscyluje w okolicach 1.3-1.5l/h i czuć lekkie wibracje. Gdy tylko wrzuce na N lup P skrzynia 'odpuszcza', drgania znikaja i spalanie spada do 0,9l/ - czyli obciążenie silnika spada.
Dzisiaj sprawdze jak bedzie bez Auto-hold trzymajac tylko hamulcem.
2.0 272
TSI190 MY2020
Re: Drganie przy odpalaniu
Widziałem na kanale ekg że wystarczy zaktualizować soft silnika i skrzyni wtedy jest poprawa
Arteon 2.0 TSI 280 KM Red Chili
Re: Drganie przy odpalaniu
Też mam drgania nawet na rozgrzanym ost śmigałem nowym kodiaqem i tam cisza aż miło