Jest jedno ale, jest wersja kabla hex-v2 i True hex. Podobno (nie zagłębiałem się w temat), tylko True hex będzie w stanie w pełni kodować samochody po 2019 roku. Temat będzie badany (czekam na awizo

O widzisz to daj znać jak już będziesz miał, ja mam kabel HEX-V2 na układzie Atmega więc może faktycznie wgram firmware i pokombinuje.Zyller pisze: ↑16.02.2024, 21:25Sam myślałem o OBD11 ale opis wersji jest dla mnie nie zrozumiały, poza tym doczytaj sobie jak to wygląda z wersją pro i ile to kosztuje... VCDSem jeszcze nie udało mi się niczego nigdy popsuć (warto sobie zawsze zgrać kodowania przed zabawą) a obstawiam że vcds na bank potrafi też to co obd11.
Jest jedno ale, jest wersja kabla hex-v2 i True hex. Podobno (nie zagłębiałem się w temat), tylko True hex będzie w stanie w pełni kodować samochody po 2019 roku. Temat będzie badany (czekam na awizo)
Taaa... Z pewnością masz rację, ale to nie ten kraj gdzie uczciwość i szacunek odgrywają dominującą rolę we wzajemnych interakcjach.JoshuaInilt pisze: ↑12.03.2024, 15:54Od lat obserwuję jak niektórzy użytkownicy próbują sprzedać na forum swoje zużyte i niepotrzebne rzeczy po zawyżonych cenach. Czy nie powinniśmy bardziej dbać o dobre relacje z innymi użytkownikami i oferować im uczciwe ceny za nasze produkty? Może czas na zmianę podejścia i więcej szacunku dla innych?
dachnaideya
Można aktywować AppConnect - w tym roczniku masz MIB2 gdzie komunikacja z Android Auto jak i Carplay jest po kablu. Można zastosować adapter wpięty do USB i wtedy leci bezprzewodowo.Sarkastik pisze: ↑18.03.2024, 11:39Witam! Czy da się uruchomić android auto bezprzewodowo(przez adapter) lub chociaż przewodowo ma moim artku z 2018 r?Mam system radiowy i nawigację Discovery Media z Dynaudio. Jak zamawiałem auto było to dostępne jako płatna opcja app connect za ponad 1.000 zl. Mam w systemie radia app connect, ale bez kodu aktywacji i hot spot.