Android Auto bezprzewodowo
Re: Android Auto bezprzewodowo
Pytanie laika! Jak podepnę pod usb jakiś zewnętrzny adapter android auto, to bez problemu zadziała? Czy trzeba jeszcze coś zmieniać w ustawieniach softu auta?
Black Elegance 190 km TSI
Re: Android Auto bezprzewodowo
Do Android auto polecam carlinkit (ja mam A2a), na początku jest trochę upierdliwy w skonfigurowaniu (zainstaluj sobie od razu aplikacje do obsługi i zaktualizuj sobie w nim firmware do najnowszej wersji) ale potem działa bezbłędnie - łączy się w kilka sekund i od razu masz AA na tablecie. Gdyby się zdarzało że się rozłącza z czapy to dokup sobie inny kabel USB C C
Re: Android Auto bezprzewodowo
Czyli,jeżeli kupię Carlinkit i podłącze przez usb z autem a przez bluetooth z telefonem, to od razu będę miał na wyswietlaczu android auto? Czy najpierw trzeba odkodowac app connect?Zyller pisze: ↑19.03.2024, 09:14Do Android auto polecam carlinkit (ja mam A2a), na początku jest trochę upierdliwy w skonfigurowaniu (zainstaluj sobie od razu aplikacje do obsługi i zaktualizuj sobie w nim firmware do najnowszej wersji) ale potem działa bezbłędnie - łączy się w kilka sekund i od razu masz AA na tablecie. Gdyby się zdarzało że się rozłącza z czapy to dokup sobie inny kabel USB C C
Black Elegance 190 km TSI
Re: Android Auto bezprzewodowo
Najpierw musisz odblokować app connect, sam adapter nic nie da
Re: Android Auto bezprzewodowo
Po wymianie sterownika infotainment, utraciłem możliwość bezprzewodowego łączenia z AA.Problem zgłosiłem do Centrum Usług Cyfrowych VW i otrzymałem taką oto instrukcję (może dla kogoś będzie przydatna):
W nawiązaniu do zgłaszanej przez Pana niedogodności z brakiem bezprzewodowego połączenia poprzez App-Connect uprzejmie prosimy o wykonanie kroków zaproponowanych przez nasz dział techniczny.
Usuniecie telefonu z listy managera urządzeń mobilnych w systemie Infotainment pojazdu,
usunięcie samochodu z zapisanych urządzeń w ustawieniach bluetooth Pana telefonu,
usuniecie hotspotu samochodu z ustawień wi-fi telefonu, jeżeli tam figuruje.
Następnie prosimy wykonać na swoim telefonie następujące kroki:
Wejść w „Ustawienia” → „Aplikacje” → „Android Auto”,
usunąć pamięć oraz pamięć podręczną, jeżeli wymaga tego telefon, prosimy potwierdzić zmiany, naciskając „Ok”,
następnie „Informacje o aplikacji” → „Wcześniej połączone pojazdy” → prosimy nacisnąć ikonę 3 kropek w prawym górnym rogu, a następnie zaznaczyć „Zapomnij wszystkie samochody”,
prosimy wrócić do zakładki „Informacje o aplikacji” → „Ustawienia powiadomień wewnątrz aplikacji”, prosimy zjechać w dół strony i uaktywnić opcję „Bezprzewodowy Android Auto”.
Po wykonaniu tych czynności prosimy kliknąć i przytrzymać przycisk „Włącz/Wyłącz” ekranu Infotainment przez około 25 sekund i podjąć ponowną próbę sparowania telefonu (Android Auto) z samochodem (App-Connect). Pierwsza próba ustanowienia nowego połączenia musi odbyć się za pomoc przewodu - kabla USB.
Jeżeli sytuacja się nie zmieni, prosimy o uzupełnienie zgłoszenia o poniższe informacje w celu dalszej analizy:
Zdjęcie z widokiem informacji o systemie w pojeździe („MENU” → „Ustawienia” → „Informacje o systemie”);
Model telefonu oraz wersja systemu operacyjnego znajdująca się na nim;
Czy na smartfonie jest zainstalowana aplikacja „Jailbreak” lub „Android Custom ROM”?;
Wersja aplikacji Android Auto lub CarPlay, w zależności, z jakiego telefonu Pan korzysta (informacje na ten temat może Pan znaleźć w ustawieniach telefonu, a dokładnie Ustawienia -> Aplikacje -> Aplikacje -> Android Auto/CarPlay, po kliknięciu w nazwę aplikacji powinna wyświetlić się informacja na temat wersji);
Czy posiada Pan w telefonie włączoną funkcję sterowania głosem (Ustawienia -> Funkcje ułatwień dostępu, lokalizacja tej funkcji w ustawieniach może się różnić, ze względu na posiadany model telefonu - dla Androida będzie to voice match - OK google);
Czy korzysta Pan z aplikacji VPN;
Krótki film przedstawiający zachowanie systemu infotainment podczas próby połączenia i uruchomienia Android Auto. Bardzo prosimy, aby załączony film przesłany został w formacie .mov lub .mp4.
W przypadku pytań dotyczących usług cyfrowych Volkswagen prosimy odpowiedzieć na ten e-mail lub skontaktować się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 008001216777. Jeżeli wybrany operator sieci telefonicznej nie obsługuje tego bezpłatnego numeru, prosimy zadzwonić pod: 0048612714987.
Co do aplikacji „Jailbreak” lub „Android Custom ROM” ponoć powodują one konflikt w nawiązaniu połączenia po BT.
Jedyne czego tu nie ujęto, to po pierwszym sparowaniu telefonu za pomocą USB, należy wyłączyć zapłon i zamknąć auto na ok.1 min. Po ponownym załączeniu zapłonu, wejść w AA na telefonie i kliknąć w "Połącz z Anroid Auto". Gotowe.
W nawiązaniu do zgłaszanej przez Pana niedogodności z brakiem bezprzewodowego połączenia poprzez App-Connect uprzejmie prosimy o wykonanie kroków zaproponowanych przez nasz dział techniczny.
Usuniecie telefonu z listy managera urządzeń mobilnych w systemie Infotainment pojazdu,
usunięcie samochodu z zapisanych urządzeń w ustawieniach bluetooth Pana telefonu,
usuniecie hotspotu samochodu z ustawień wi-fi telefonu, jeżeli tam figuruje.
Następnie prosimy wykonać na swoim telefonie następujące kroki:
Wejść w „Ustawienia” → „Aplikacje” → „Android Auto”,
usunąć pamięć oraz pamięć podręczną, jeżeli wymaga tego telefon, prosimy potwierdzić zmiany, naciskając „Ok”,
następnie „Informacje o aplikacji” → „Wcześniej połączone pojazdy” → prosimy nacisnąć ikonę 3 kropek w prawym górnym rogu, a następnie zaznaczyć „Zapomnij wszystkie samochody”,
prosimy wrócić do zakładki „Informacje o aplikacji” → „Ustawienia powiadomień wewnątrz aplikacji”, prosimy zjechać w dół strony i uaktywnić opcję „Bezprzewodowy Android Auto”.
Po wykonaniu tych czynności prosimy kliknąć i przytrzymać przycisk „Włącz/Wyłącz” ekranu Infotainment przez około 25 sekund i podjąć ponowną próbę sparowania telefonu (Android Auto) z samochodem (App-Connect). Pierwsza próba ustanowienia nowego połączenia musi odbyć się za pomoc przewodu - kabla USB.
Jeżeli sytuacja się nie zmieni, prosimy o uzupełnienie zgłoszenia o poniższe informacje w celu dalszej analizy:
Zdjęcie z widokiem informacji o systemie w pojeździe („MENU” → „Ustawienia” → „Informacje o systemie”);
Model telefonu oraz wersja systemu operacyjnego znajdująca się na nim;
Czy na smartfonie jest zainstalowana aplikacja „Jailbreak” lub „Android Custom ROM”?;
Wersja aplikacji Android Auto lub CarPlay, w zależności, z jakiego telefonu Pan korzysta (informacje na ten temat może Pan znaleźć w ustawieniach telefonu, a dokładnie Ustawienia -> Aplikacje -> Aplikacje -> Android Auto/CarPlay, po kliknięciu w nazwę aplikacji powinna wyświetlić się informacja na temat wersji);
Czy posiada Pan w telefonie włączoną funkcję sterowania głosem (Ustawienia -> Funkcje ułatwień dostępu, lokalizacja tej funkcji w ustawieniach może się różnić, ze względu na posiadany model telefonu - dla Androida będzie to voice match - OK google);
Czy korzysta Pan z aplikacji VPN;
Krótki film przedstawiający zachowanie systemu infotainment podczas próby połączenia i uruchomienia Android Auto. Bardzo prosimy, aby załączony film przesłany został w formacie .mov lub .mp4.
W przypadku pytań dotyczących usług cyfrowych Volkswagen prosimy odpowiedzieć na ten e-mail lub skontaktować się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 008001216777. Jeżeli wybrany operator sieci telefonicznej nie obsługuje tego bezpłatnego numeru, prosimy zadzwonić pod: 0048612714987.
Co do aplikacji „Jailbreak” lub „Android Custom ROM” ponoć powodują one konflikt w nawiązaniu połączenia po BT.
Jedyne czego tu nie ujęto, to po pierwszym sparowaniu telefonu za pomocą USB, należy wyłączyć zapłon i zamknąć auto na ok.1 min. Po ponownym załączeniu zapłonu, wejść w AA na telefonie i kliknąć w "Połącz z Anroid Auto". Gotowe.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Re: Android Auto bezprzewodowo
Wczoraj byłem na aktualizacji i z wersji 0306 poszła aktualizacja na 0324. Sprzęt H22.
Czy dla tej wersji ma ktoś nowszy ? bo po odebraniu nie dojechałem dobrze do domu a wyskoczyła aktualizacja jakaś większa; i teraz nie wiem czy aktualizować czy nie.
Czy dla tej wersji ma ktoś nowszy ? bo po odebraniu nie dojechałem dobrze do domu a wyskoczyła aktualizacja jakaś większa; i teraz nie wiem czy aktualizować czy nie.
Arteon 2.0 TSI 190 Elegance 2022
Re: Android Auto bezprzewodowo
Cześć. Od paru dni przy połączeniu AA bezprzeowodow mam problem z muzyką. Odtwarza, ale przerywa co jakiś czas. Gra, i co pewien czas polsekundowa przerwa takie zacinani. Niezależne od aplikacji muzycznej: spotify, YouTube music, radio internetowe - w każdej ten efekt. Przy połączeniu przewodowym problemu nie ma, przy słuchaniu muzyki po BT również nie.
Co u licha, jakaś aktualizacja cos popsuła?
Co u licha, jakaś aktualizacja cos popsuła?