Post
autor: mariusz123a » 18.04.2024, 19:54
Myślę, że chodzi o względy manewrowania i jazdy z prędkościami miejskimi nie po drogach. Parking supermarketu ma wymalowane linie i nie chciałbyś, żeby Ci na nim ciągnęło kierownicę, stąd dorzucony warunek o aktywnym ACC, czyli jazda typowo po ulicy. W nowej A4 miałem tak, że pomimo aktywnego ACC LA do 50 km/h aktywował się tylko jeśli auto wykryło, że stoję w korku. W A7 mam tak jak w Arteonie, ale jadąc 50km/h na tempomacie przez ten sam łuk na fragmencie drogi niedaleko domu Arteon nigdy nie zgubił lini, a A7 nigdy nie utrzymał lini, żeby sam przez ten łuk przejechał, zawsze mnie wyrzuca. Arteona uwielbiałem za poprawne działanie wszystkich systemów wspomagających. Na drogach szybkiego ruchu puszczałem kierownicę i zawsze jechał poprawnie, miałem do niego zaufanie. Teraz żona ma Arteona a ja brak zaufania.