@rmn121, Z jakiegoś powodu nie wczytuje się ta konfiguracja na stronie VW.rmn121 pisze: ↑23.04.2024, 12:35@pawels odpowiem swoją konfiguracją.
Wziąłem R-Line, który miałby wszystkie systemy bezpieczeństwa oprócz tych których nie chciałem, tj. czujników ciśnienia (wystarcza mi powiadomienie o spadku zamiast konkretnych wartości) i kamery 360 (i tak jeżdżę na lusterkach, czasem na kamere cofania spojrzę).
W standardzie R-Line masz:
- Lane Assist (trzymanie w pasie),
- tempomat aktywny (ACC),
- Traffic Jam Assist (to jest ten travel assist, czyli trzymanie w pasie sprzężone z tempomatem aktywnym co daje taką "półautonomiczna" jazdę),
- Emergency Assist (wzywanie pomocy)
- Front Assist (awaryjne hamowanie przed przeszkodą z przodu)
- inne czujniki, wykrywanie pieszych itp.
Do tego dobrałem dodatkowe poduszki z tyłu za 2000zl i pakiet assistance za 3800zl który daje:
- Side Assist (mruganie w lusterkach jak masz kogoś w martwym polu, aktywna ochrona pasażera)
- Rear Assist (kamera cofania)
- Rear Traffic Alert (ostrzeganie przy cofaniu jak coś nadjeżdża z boku)
System multimedialny zostawiłem najbiedniejszy, bo chciałem mieć pokrętła w radio (w wyższych wszystko dotykowe). Kod konfiguracji VMJQLJP2.
W tej konfiguracji travel assist działa jak ta lala.
Czy w tej konfiguracji brałeś opcję nawigacji czy masz sam system multimedialny bez nawigacji VW? Wszędzie są pytania ale głównie bez odpowiedzi czy nawigacja jest potrzebna w kontekście travel assist i nie wiem czy jest ona czymś niezbędnym w konfiguracji.
Drugie pytanie jeśli nie masz nawigacji, to jak wygląda virutal cocpit, w wersji testowej była nawigacja między zegarami, jestem ciekawy czy gdyby nie było pakietu nawigacji to po prostu jest niedostępny taki ekran czy wyświetla jakiś komunikat o braku nawigacji?