CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
Czy ktoś skusił się na CAR Protecta ?
Nie jest to przedłużenie fabrycznej gwarancji producenta, lecz forma ubezpieczenia, gdzie wariancie "diamentowym" jego zakres jest porównywalny z gwarancją fabryczną.
Osobiście mam standardową gwarancję 2 lata i poważnie zastanawiam się czy tego nie dokupić aby mieć spokojną głowę przez cały okres leasingu.
Miał ktoś jakieś doświadczenia z tym?
Nie jest to przedłużenie fabrycznej gwarancji producenta, lecz forma ubezpieczenia, gdzie wariancie "diamentowym" jego zakres jest porównywalny z gwarancją fabryczną.
Osobiście mam standardową gwarancję 2 lata i poważnie zastanawiam się czy tego nie dokupić aby mieć spokojną głowę przez cały okres leasingu.
Miał ktoś jakieś doświadczenia z tym?
Re: CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
Odświeżam temat. Czy ktoś wykupił?
Re: CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
ja się przyłączam do pytania
Arteon 2.0 TSI 190 Elegance 2022
Re: CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
Arteon R Line 2.0 tsi okolo 3300 gold lub 2200 silver za rok
Re: CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
W ubiegłym roku wykupiłem pakiet diamentowy na okres 2 lat - koszt 5867 zł. Auto z października 2020, przebieg na dzień zawarcia ubezpieczenie 22 000 km.
Re: CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
To teraz za 2 lata platynowego czyli słabszego prawie 2 razy tyle:((, chociaż jak kolega wyżej pisał za złoty na 1 rok podobna cena teraz;)
R-Line TDI 200KM, 2021r.
Re: CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
Moim zdaniem, należy wykupić najwyższy pakiet bez względu na cenę. Przy takiej ilości usterek w Arteonie i cenach części zamiennych, koszt takiego zabezpieczenia/ubezpieczenia się z pewnością będzie niższy niż sumaryczne koszty napraw czy wymiany części. Na moim przykładzie - wymiana kierownicy 5500 zł,
wymiana sterownika radia i nawigacji 4800 zł (ceny z 2024 roku).
Czyli, "abonament" na wydłużoną gwarancję zwrócił się z nawiązką.
wymiana sterownika radia i nawigacji 4800 zł (ceny z 2024 roku).
Czyli, "abonament" na wydłużoną gwarancję zwrócił się z nawiązką.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Re: CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
No jak ktoś po gwarancji naprawia w ASO to nietsety musi płakać i płacić. Ja ASO omijam z daleka. Nawet na przeglady w okresie gwarancji jade tam gdzie maja podpisana umowe z VW i tam robie przeglad ten obowiazkowy.Zbigniewa pisze: ↑07.07.2024, 12:43Moim zdaniem, należy wykupić najwyższy pakiet bez względu na cenę. Przy takiej ilości usterek w Arteonie i cenach części zamiennych, koszt takiego zabezpieczenia/ubezpieczenia się z pewnością będzie niższy niż sumaryczne koszty napraw czy wymiany części. Na moim przykładzie - wymiana kierownicy 5500 zł,
wymiana sterownika radia i nawigacji 4800 zł (ceny z 2024 roku).
Czyli, "abonament" na wydłużoną gwarancję zwrócił się z nawiązką.
Takze jak ktos chce to tak ma a to ubezpieczenie to pic na wode. Potem jak cos sie stanie to beda wymyslac ze to czesc ekspolatacyjna. Takze zadnych takich wynalazkow nie uznaje.
Re: CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
To oczywiście kwestia podejścia a nawet filozofii życia.Kameleon7 pisze: ↑08.07.2024, 13:07No jak ktoś po gwarancji naprawia w ASO to nietsety musi płakać i płacić. Ja ASO omijam z daleka. Nawet na przeglady w okresie gwarancji jade tam gdzie maja podpisana umowe z VW i tam robie przeglad ten obowiazkowy.Zbigniewa pisze: ↑07.07.2024, 12:43Moim zdaniem, należy wykupić najwyższy pakiet bez względu na cenę. Przy takiej ilości usterek w Arteonie i cenach części zamiennych, koszt takiego zabezpieczenia/ubezpieczenia się z pewnością będzie niższy niż sumaryczne koszty napraw czy wymiany części. Na moim przykładzie - wymiana kierownicy 5500 zł,
wymiana sterownika radia i nawigacji 4800 zł (ceny z 2024 roku).
Czyli, "abonament" na wydłużoną gwarancję zwrócił się z nawiązką.
Takze jak ktos chce to tak ma a to ubezpieczenie to pic na wode. Potem jak cos sie stanie to beda wymyslac ze to czesc ekspolatacyjna. Takze zadnych takich wynalazkow nie uznaje.
Podam adekwatny przykład.
Rozmawiałem z facetem, który stawił się na obowiązkowe badanie techniczne samochodu (przedłużenie w dowodzie rejestracyjnym) na stacji wykonującej takie usługi. Stwierdzono złe ustawienia świateł i przystąpiono do ich regulacji, a efekt był taki, że przestało działać DLA. Oczywiście, następnym jego krokiem była wizyta w ASO okupiona wyłożeniem pieniędzy za usunięcie usterki i odpłatne regulacje.
Tak więc, ASO jest drogie i nie zawsze profesjonale, ale w stosunku do większości prywatnych warsztatów - pewniejsze.
Ale moim zdaniem najlepsze jest to, iż opłata za badanie techniczne w ASO jest taka sama jak na stacjach obsługi pojazdów.
Powtarzam, kwestia podejścia, uprzedzeń i filozofii życia.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM
Re: CAR PROTECT czyli "przedłużenie gwarancji"
Po twojej wypowiedzi postanowiłem pojechać na przegląd do ASO. Już na początku kiedy to chciałem powiedzieć co nie działa albo nie działało (było kilka błedow dotyczących niedostępnych asysystentów) od razu zostałem postawiony do pionu że takie rzeczy to się zgłasza podczas umawiania bo na elektryka to sie czeka 2 tygodnie. Pomyślałem ok umówie sie na kolejną wizyte.
Po przeglądzie i przyjechaniu do domu patrze a wszystkie błędy sa wykasowane. I teraz jak mam jechać do ASO jak błędy wykasowane. Dobrze że jeszcze gwarancja 2 lata więc jest jeszcze sporo czasu.
Po przeglądzie i przyjechaniu do domu patrze a wszystkie błędy sa wykasowane. I teraz jak mam jechać do ASO jak błędy wykasowane. Dobrze że jeszcze gwarancja 2 lata więc jest jeszcze sporo czasu.