Post
autor: Art e on » 05.04.2025, 12:15
Kody błędów:
P1735 (10666) czujnik położenia sprzęgła 1 (biegi nieparzyste tj. 1,3,5,7 są)
P1736 (10668) czujnik położenia sprzęgła 2 (biegi parzyste tj. 2,4,6 + wsteczny są)
P0805 uszkodzona funkcja czujnika położenia sprzęgła
P0716 nadajnik wału wejściowego skrzyni biegów
Komunikat o awarii skrzyni znika praktycznie po każdym wyłączeniu zapłonu ale wróci po przejechaniu kilku kilometrów. Występuje po rozgrzaniu oleju więc trzeba przejechać ok. 30-40 km żeby się rozgrzał i z pewnością się pojawi ponownie.
Pierwsze 2 błędy to wyjęcie mechatroniki, wylutowanie i wlutowanie 2 szt. czujnikow (najnowsza wersja ma kod QR na obudowie, podróbki już zresztą też... Podróbko-zamienniki wytrzymują jakieś 3-4 miesiące i temat powraca), montaż mechatroniki, adaptacja (warto przy tej okazji wymienić olej w skrzyni). Całość w mazowieckim na dziś w zależności od warsztatu od 3 do 4,5 tys brutto z częściami. Nowa mechatronika w aso, po rabacie pracowniczym ok. 5100 brutto.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
