Wymiana tulei na pełne z Audi RS3 - brak trzeszczenia

stroona
Junior Member
Posty: 34
Rejestracja: 17.02.2025, 10:35

Re: Wymiana tulei na pełne z Audi RS3 - brak trzeszczenia

Post autor: stroona » 08.04.2025, 10:18

Kulpas pisze:
07.04.2025, 18:29
A czy możesz podać numer katalogowy tych pełnych tulei TTS które zamontowałeś u siebie?
8S0407183B
R-Line 2.0 TSI 190 2018

Kulpas
Junior Member
Posty: 7
Rejestracja: 06.04.2025, 22:34
Lokalizacja: ŚLĄSK

Re: Wymiana tulei na pełne z Audi RS3 - brak trzeszczenia

Post autor: Kulpas » 11.04.2025, 17:19

Wielkie dzięki.

SeeArteon
Junior Member
Posty: 2
Rejestracja: 14.05.2025, 15:20

Re: Wymiana tulei na pełne z Audi RS3 - brak trzeszczenia

Post autor: SeeArteon » 14.05.2025, 15:33

Witajcie, jaki jest koszt przesmarowana tulei zgodnie z TPI w serwisie VW (Arteon). Dostałem wycenę 600 PLN. Żart czy zdzierstwo? Dzięki za podpowiedzi. Przebieg 60 tyś i czy lepiej wymieć na te o których piszecie z Audi TTS ? Dziękuję za odpowiedzi.

RoganJin
Member
Posty: 105
Rejestracja: 07.02.2025, 18:53

Re: Wymiana tulei na pełne z Audi RS3 - brak trzeszczenia

Post autor: RoganJin » 14.05.2025, 18:04

Ja też na początku zastanawiałem się nad przesmarowaniem tulei bo stwierdziłem że taniej będzie je przesmarować niż wymienić na pełne ale po przesmarowaniu tulei mniej więcej po jakiś dwóch trzech tygodniach problem wrócił więc rozwiązałem go wymieniając tuleje na nowe dlatego bierz przykład ze mnie i zamiast wydawać pieniądze na smarowanie a potem na ich wymianę to po prostu je wymień zaoszczędzisz trochę pieniędzy a przede wszystkim pozbędziesz się problemu na stałe

Gacek28
Junior Member
Posty: 10
Rejestracja: 15.05.2025, 23:59

Re: Wymiana tulei na pełne z Audi RS3 - brak trzeszczenia

Post autor: Gacek28 » 18.05.2025, 14:52

Mam za sobą taką modyfikację – tuleje z RS3 weszły bez większych problemów, wszystko plug & play. Różnica jest zauważalna: zawieszenie rzeczywiście staje się sztywniejsze, ale nie w sposób uciążliwy na co dzień. Największy plus to to, że całkowicie zniknęły trzaski i piski, które doprowadzały mnie do szału szczególnie przy niższych prędkościach i nierównościach.

Jeżdżę na tym zestawie już ponad rok, zero problemów. Smarowanie tulei w seryjnym setupie to raczej leczenie objawów, a nie rozwiązanie problemu – i tak za jakiś czas zaczynają znowu hałasować.
Jeśli nie przeszkadza Ci lekko sztywniejszy feeling (bardziej „sportowy”), to moim zdaniem warto – szczególnie jeśli i tak rozważasz wymianę tulei. Cena 800 zł za całość z robocizną to też nie jest dramat jak na ten zakres.

ODPOWIEDZ