Arteon MY2019 zmiany
Re: Arteon MY2019 zmiany
Wszystko powinno wyjaśnić się w styczniu, jak pojawi się oficjalny cennik na 2019 rok.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Cennik ma się pojawić w przyszłym tyg, takie info otrzymałem od handlowca.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Trzeba poczekać.
Ostatnio zmieniony 15.12.2018, 09:34 przez Trex67, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Edit:
No proszę, już troll zwinął się ze swoim przekazem.
Ok, teraz naganiasz w temacie antydiesle, a za chwilę do czego będziesz zniechęcał? Znajomy z forum Mazdy wspominał mi coś ze wg ciebie Arteon 280 przy 140 pali 12. Poszukałem i faktycznie pisałeś te bzdury:
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?p=313765#p313765
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?p=313769#p313769
Hmmm, rozczaruję cię, pali mniej niż 10. Praktycznie tyle samo lub niewiele więcej co Mazda 2.5. 300kg więcej, 88 KM i 94 Nm więcej, 4x4, lotnisko w kabinie i bagażniku.
Dalszego miłego trollowania trexie, niko czy jak tam się wabisz na innych forach.
No proszę, już troll zwinął się ze swoim przekazem.
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?p=313820#p313820Trex67 pisze: ↑15.12.2018, 01:1813 grudnia 2018 r. Sąd Unii Europejskiej wydał wyrok
Sąd Unii Europejskiej orzekł, że po upływie 12 miesięcy od końca terminu na wniesienie odwołania od tej decyzji wszystkie nowe samochody muszą spełniać normę emisji NOx nie tylko w laboratoryjnej próbie, ale też w drogowym teście RDE, a więc naprawdę - podczas zwykłej eksploatacji. W praktyce może to oznaczać pogrom wśród silników wysokoprężnych.
https://autokult.pl/32658,wyrok-w-spraw ... f_cdaGZ0lQ
Niezłe zakończenie na dole.
Jedno jest pewne. Mniej więcej za rok oblicze europejskiej motoryzacji zmieni się nie do poznania. Jeśli do tego czasu nie uda się osiągnąć technologicznego przełomu w produkcyjnych samochodach, diesle znikną z salonów.
Ps. Teraz coś od siebie.
Pisałem o tych zakazach w miastach w De euro 4 i euro 5.
Kupić teraz nowego diezla z myślą o 6 lat jazdy to trzeba mieć odwagę.
No proszę, a ja w trolling internetowy nie wierzyłem. A tu taki ekspert z Niemiec, kochający inaczej VW udziela się w czynie społecznym na forum Arteona. Szacun.15 grudnia 2018, o 01:15 niko123 pisze:13 grudnia 2018 r. Sąd Unii Europejskiej wydał wyrok
Sąd Unii Europejskiej orzekł, że po upływie 12 miesięcy od końca terminu na wniesienie odwołania od tej decyzji wszystkie nowe samochody muszą spełniać normę emisji NOx nie tylko w laboratoryjnej próbie, ale też w drogowym teście RDE, a więc naprawdę - podczas zwykłej eksploatacji. W praktyce może to oznaczać pogrom wśród silników wysokoprężnych.
https://autokult.pl/32658,wyrok-w-spraw ... f_cdaGZ0lQ
Niezłe zakończenie na dole.
Jedno jest pewne. Mniej więcej za rok oblicze europejskiej motoryzacji zmieni się nie do poznania. Jeśli do tego czasu nie uda się osiągnąć technologicznego przełomu w produkcyjnych samochodach, diesle znikną z salonów.
Ps. Teraz coś od siebie.
Pisałem o tych zakazach w miastach w De euro 4 i euro 5.
Kupić teraz nowego diezla z myślą o 6 lat jazdy to trzeba mieć odwagę.
Ok, teraz naganiasz w temacie antydiesle, a za chwilę do czego będziesz zniechęcał? Znajomy z forum Mazdy wspominał mi coś ze wg ciebie Arteon 280 przy 140 pali 12. Poszukałem i faktycznie pisałeś te bzdury:
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?p=313765#p313765
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?p=313769#p313769
Hmmm, rozczaruję cię, pali mniej niż 10. Praktycznie tyle samo lub niewiele więcej co Mazda 2.5. 300kg więcej, 88 KM i 94 Nm więcej, 4x4, lotnisko w kabinie i bagażniku.
Dalszego miłego trollowania trexie, niko czy jak tam się wabisz na innych forach.
A tu pisałeś o Arteonie dziadka, mamy czy cioci czy jednak o swojej Maździe? Ty masz normalnie coś z deklem nie tak. Tworzysz jakąś wirtualną rzeczywistość "posiadania Arteona" i kreujesz jedynie słuszną teorię jaki to Arteon jest hujowy. Brak słów skąd się tacy ludzie biorą..
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
Re: Arteon MY2019 zmiany
Może z forum greenpeace w Katowicach?
Re: Arteon MY2019 zmiany
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&auth ... 2&start=30
Tutaj można sobie prześledzić jak ten chory człowiek budował tu swoją tożsamość. Kupił, 4 dni w serwisie, żal sprzedać bo za swoje a nie w "liezingu".
Tutaj można sobie prześledzić jak ten chory człowiek budował tu swoją tożsamość. Kupił, 4 dni w serwisie, żal sprzedać bo za swoje a nie w "liezingu".
Arteon 2.0 TSI 280 KM Silver Pyrit
Re: Arteon MY2019 zmiany
No fajnie, nie wiem czy ludzie się nudzą czy jak.
Arteon R-line 2.0 TDI 190 KM
Re: Arteon MY2019 zmiany
Powoli zbliża się mój czas zamawiania "Arcziego" z własną konfiguracją. Mam tylko dwa dylematy kolor(biały, czarny, kurkuma) oraz silnik. Sprawdzałem stronę VW w Niemczech oraz w Czechach tam nie jest dostępny silnik 2.0 tsi 190 km, czy macie informację czy w Polsce będzie dostępny? Obecnie teoretycznie można wybrać z cennika.
Mam pewne obawy do diesla, ponieważ oprócz tras przez długi okres samochód pokonuje malutkie odległości - parę km dziennie. Jakieś sugestie?
Mam pewne obawy do diesla, ponieważ oprócz tras przez długi okres samochód pokonuje malutkie odległości - parę km dziennie. Jakieś sugestie?
Re: Arteon MY2019 zmiany
Witam,
Pod koniec zeszłego roku obdzwoniłem kilkunastu dealerów z zachodniej części kraju i według niektórych z nich w grudniu ubiegłego roku cennik dla TSI 190km "miał pojawić się na dniach" i mieli się ze mną kontaktować jak tylko się pojawi - produkcja miała ruszyć w okolicach lutego według niektórych z nich. Część dealerów również była chętna taki samochód złożyć ale nie na leasing.
Jak do tej pory nikt ze mną się nie kontaktował, dodatkowo na polskiej stronie VW pojawił się cennik obowiązujący od tego roku który nadal nie uwzględnia tego silnika.
http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/R ... nik-arteon
Konfigurator na polskiej stronie nadal nie został zaktualizowany do nowych wersji silnikowych. Jeśli chodzi o zmianę z USB to żaden dealer z którym rozmawiałem nie potwierdził/nie był świadom tej zmiany na zagranicznych stronach - obecnie konfiguratory różnie pokazują okolice tego schowka (polska, czeska, niemiecka, angielska).
Pod koniec zeszłego roku obdzwoniłem kilkunastu dealerów z zachodniej części kraju i według niektórych z nich w grudniu ubiegłego roku cennik dla TSI 190km "miał pojawić się na dniach" i mieli się ze mną kontaktować jak tylko się pojawi - produkcja miała ruszyć w okolicach lutego według niektórych z nich. Część dealerów również była chętna taki samochód złożyć ale nie na leasing.
Jak do tej pory nikt ze mną się nie kontaktował, dodatkowo na polskiej stronie VW pojawił się cennik obowiązujący od tego roku który nadal nie uwzględnia tego silnika.
http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/R ... nik-arteon
Konfigurator na polskiej stronie nadal nie został zaktualizowany do nowych wersji silnikowych. Jeśli chodzi o zmianę z USB to żaden dealer z którym rozmawiałem nie potwierdził/nie był świadom tej zmiany na zagranicznych stronach - obecnie konfiguratory różnie pokazują okolice tego schowka (polska, czeska, niemiecka, angielska).