TSI 280KM chiptuning

Serax
Member
Posty: 56
Rejestracja: 16.07.2017, 15:41

Re: TSI 280KM chiptuning

Post autor: Serax » 31.12.2018, 00:01

kriss555 pisze:
30.12.2018, 22:15
Ale ma skrzynie 7 a nie 6 wiec bedzie bardzo podobnie
Skrzynia nie ma znaczenia, masa robi swoje, moje cc robiło 100-200 14.1 sek powtarzalne majac 285 koni i 1500kg a arteon mający 330-340 koni i 1700+ wagi od compsportow robi 14.5, jak rkacz pisał arteon to kanapowóz, szybszy moze być ale demonem do upalania nie będzie.

ochab
Member
Posty: 80
Rejestracja: 15.12.2018, 18:15
Lokalizacja: Gorlice

Re: TSI 280KM chiptuning

Post autor: ochab » 31.12.2018, 08:56

Tutaj przykład zmontowanego Boxa w firmie Compsport Kraków
Pytałem i koszt takiego moda to ok 3500 zł

"Niemalże prosto z salonu przyjechał do nas VW ARTEON R-LINE w najmocniejszej wersji 280KM 4x4 z 7biegową skrzynią DSG. Zastosowany został STAGE 0.5 czyli zewnętrzny moduł zapewniający bezpieczny przyrost w samochodach z fabryczną gwarancją. Po takim zabiegu uzyskujemy 330-340KM, samochód nabrał wigoru!!! 😁
Modyfikacja przewidziana dla paliwa min. RON98."
Załączniki
43064428_1942059752762915_5410367042891022336_n.jpg
43016059_1942059792762911_3417867895357571072_n.jpg

Marcin24a
Member
Posty: 121
Rejestracja: 11.04.2018, 18:13
Lokalizacja: Łodz, Widzew

Re: TSI 280KM chiptuning

Post autor: Marcin24a » 31.12.2018, 11:26

Jeśli mówimy o aucie z linku z youtube jest to auto po modyfikacji w niemieckiej fimie
Link poniżej
https://www.hgp-turbo.de/vw-golf-vii-r.html
Modyfikacje obejmują nie tylko silnik i jego oprogramowanie.
To że aut to jest zrobione w z głową widać na filmikach tej firmy jest ich kilka w necie, np temperatura oleju przy dużych prędkościach utrzymuje się na przyzwoitym poziomie.

Serax
Member
Posty: 56
Rejestracja: 16.07.2017, 15:41

Re: TSI 280KM chiptuning

Post autor: Serax » 31.12.2018, 11:43

Sportmile to samo 3500zl brutto, +50 € za sterowanie przez bluetooth. Boxy można kupić od dystrybutora i zamontować na zasadzie plug play, jedne mają wgrane gotowe mapy a drugie da się jeszcze wystroić pod konkretne auto. Po xxx kłótniach na forach między jb4 a racechipem, większość stawia na jb4.
Marcin24a pisze:
31.12.2018, 11:26
https://www.hgp-turbo.de/vw-golf-vii-r.html
Modyfikacje obejmują nie tylko silnik i jego oprogramowanie.
Jak pisałem, zmieniony dp i 390 koni, pytanie czy katalizator wywalony czy wstawiony sportowy, no ale oprócz obawy że stracisz gwarancje przez podkręcenie to jeszcze masz obawe, że kontrola policyjna wsadzi sonde w wydech i dowod rejestracyjny dowidzenia :D

ODPOWIEDZ