Skrzynia nie ma znaczenia, masa robi swoje, moje cc robiło 100-200 14.1 sek powtarzalne majac 285 koni i 1500kg a arteon mający 330-340 koni i 1700+ wagi od compsportow robi 14.5, jak rkacz pisał arteon to kanapowóz, szybszy moze być ale demonem do upalania nie będzie.
TSI 280KM chiptuning
Re: TSI 280KM chiptuning
Re: TSI 280KM chiptuning
Tutaj przykład zmontowanego Boxa w firmie Compsport Kraków
Pytałem i koszt takiego moda to ok 3500 zł
"Niemalże prosto z salonu przyjechał do nas VW ARTEON R-LINE w najmocniejszej wersji 280KM 4x4 z 7biegową skrzynią DSG. Zastosowany został STAGE 0.5 czyli zewnętrzny moduł zapewniający bezpieczny przyrost w samochodach z fabryczną gwarancją. Po takim zabiegu uzyskujemy 330-340KM, samochód nabrał wigoru!!!
Modyfikacja przewidziana dla paliwa min. RON98."
Pytałem i koszt takiego moda to ok 3500 zł
"Niemalże prosto z salonu przyjechał do nas VW ARTEON R-LINE w najmocniejszej wersji 280KM 4x4 z 7biegową skrzynią DSG. Zastosowany został STAGE 0.5 czyli zewnętrzny moduł zapewniający bezpieczny przyrost w samochodach z fabryczną gwarancją. Po takim zabiegu uzyskujemy 330-340KM, samochód nabrał wigoru!!!
Modyfikacja przewidziana dla paliwa min. RON98."
Re: TSI 280KM chiptuning
Jeśli mówimy o aucie z linku z youtube jest to auto po modyfikacji w niemieckiej fimie
Link poniżej
https://www.hgp-turbo.de/vw-golf-vii-r.html
Modyfikacje obejmują nie tylko silnik i jego oprogramowanie.
To że aut to jest zrobione w z głową widać na filmikach tej firmy jest ich kilka w necie, np temperatura oleju przy dużych prędkościach utrzymuje się na przyzwoitym poziomie.
Link poniżej
https://www.hgp-turbo.de/vw-golf-vii-r.html
Modyfikacje obejmują nie tylko silnik i jego oprogramowanie.
To że aut to jest zrobione w z głową widać na filmikach tej firmy jest ich kilka w necie, np temperatura oleju przy dużych prędkościach utrzymuje się na przyzwoitym poziomie.
Re: TSI 280KM chiptuning
Sportmile to samo 3500zl brutto, +50 € za sterowanie przez bluetooth. Boxy można kupić od dystrybutora i zamontować na zasadzie plug play, jedne mają wgrane gotowe mapy a drugie da się jeszcze wystroić pod konkretne auto. Po xxx kłótniach na forach między jb4 a racechipem, większość stawia na jb4.
Jak pisałem, zmieniony dp i 390 koni, pytanie czy katalizator wywalony czy wstawiony sportowy, no ale oprócz obawy że stracisz gwarancje przez podkręcenie to jeszcze masz obawe, że kontrola policyjna wsadzi sonde w wydech i dowod rejestracyjny dowidzeniaMarcin24a pisze: ↑31.12.2018, 11:26https://www.hgp-turbo.de/vw-golf-vii-r.html
Modyfikacje obejmują nie tylko silnik i jego oprogramowanie.