Silnik 190km - TDI i TSI

Slaw
Member
Posty: 85
Rejestracja: 10.03.2018, 17:00

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: Slaw » 29.01.2019, 15:34

Jak kolega wyżej bez problemu,żadnych niepokojacych kontrolek.Auto mam rok ma 12000tys najechane :)

lust4
Junior Member
Posty: 3
Rejestracja: 12.01.2019, 14:47

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: lust4 » 02.02.2019, 11:03

Jeżdżę moim TDI190 już od 7kkm i narzekać nie mogę. Auto dynamiczne i przy tym nie jest łakome na paliwo. Fakt, silnik na niskich obrotach głośny, jak zimny to pracuje szorstko, ale w końcu to TDI, w środku mimo wszystko przyjemnie nawet przy prędkościach autostradowych (nawet tych niemieckich 😁)
Jeżeli ktoś robi duzo kilometrów -polecam diesla
2.0 TDI 190KM RED CHILLI 4MOTION

kawa
Junior Member
Posty: 38
Rejestracja: 05.06.2018, 14:20

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: kawa » 03.02.2019, 13:06

Jak na razie zrobione raptem 1.500 km, ale jestem bardzo zadowolony ;) Spala niewiele ponad 6l/100 przy tej budzie i osiągach :cool:
Nie mam pakietu wyciszenia wnętrza (chyba jedyne co bym dorzucił, może jeszcze DCC ale pod koniec roku nie miałem dużego wyboru) i na zimnym silniku fakt troszkę głośny ale jak się wyjedzie na trasę jest okey ;)
R-Line 2.0 TDI 190 KM DSG7 - Pure White

Wosho
Member
Posty: 79
Rejestracja: 21.10.2017, 18:30

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: Wosho » 14.02.2019, 09:56

A jezdzi ktos krotkie trasy codziennie tdi?

yerzu
Member
Posty: 137
Rejestracja: 17.10.2018, 17:26

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: yerzu » 14.02.2019, 10:43

Wosho pisze:
14.02.2019, 09:56
A jezdzi ktos krotkie trasy codziennie tdi?
Ja robie głównie krótkie czasami to tylko 2km dziennie... nie mam problemów z kontrolkami i w zasadzie tylko mam problem z bocznym emblematem zaczął się odklejać nawet umówiłem się na serwisie ale nie zadzwonili bo muszą ten emblemat sprowadzić - widać jestem pierwszy z takim problemem.
2.0tdi 190 fwd

Awatar użytkownika
k1coR
Senior Member
Posty: 593
Rejestracja: 12.09.2017, 10:42

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: k1coR » 14.02.2019, 11:27

Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.

Kusza85

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: Kusza85 » 14.02.2019, 11:39

k1coR pisze:
14.02.2019, 11:27
Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.
zobaczymy jak będzie w tych TSI z GPF, jestem tego ciekaw

yerzu
Member
Posty: 137
Rejestracja: 17.10.2018, 17:26

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: yerzu » 14.02.2019, 12:41

k1coR pisze:
14.02.2019, 11:27
Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.
a kto mowił o jeździe eco i oszczędnościach a tsi190 nie ma w sprzedaży...
2.0tdi 190 fwd

Marcin24a
Member
Posty: 121
Rejestracja: 11.04.2018, 18:13
Lokalizacja: Łodz, Widzew

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: Marcin24a » 14.02.2019, 13:20

k1coR pisze:
14.02.2019, 11:27
Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.
Robię krótkie odcinki dieslem btdi i żadnych problemów przez prawie 30 tys. Zastanawiam się po co ludzie na siłę wymyślają problemy? A może lobby robi ludziom zamęt w głowie?

michnik
Member
Posty: 103
Rejestracja: 15.03.2018, 18:09

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

Post autor: michnik » 14.02.2019, 18:56

Kusza85 pisze:
14.02.2019, 11:39
k1coR pisze:
14.02.2019, 11:27
Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.
zobaczymy jak będzie w tych TSI z GPF, jestem tego ciekaw
Ano nic nie będzie bo filtr cząstek stałych w benzynie nie musi być wypalany przez dodatkowy wtrysk paliwa.
Benzyna ma dużo wyższe od diesla temparatury spalin "na wydechu".
Normalna jazda wystarcza do "wypalania" GPF-a w benzynie.
Tam chyba nie nawet potrzeby wypalania bo cząsteczki są dużo, dużo mniejsze od tych dieslowskich I po prostu są mechanicznie wyłapywane przez filtr.

ODPOWIEDZ