Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Lazi
Senior Member
Posty: 462
Rejestracja: 13.08.2017, 22:37

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: Lazi » 28.08.2020, 13:19

lotrex pisze:
28.08.2020, 10:39
Polecam 00 800 121 6777 - Centrum Wsparcia Usług Cyfrowych – Car-Net numer bezpłatny.
Radzę dwa razy sprawdzić u swojego operatora numery "bezpłatne" na infolinię 00 800. Niby jedno zero, ale robi różnicę. Czasami to jest nawet kilka zł/min, ja już się przejechałem i nie pamiętam czy właśnie to nie był numer do VW.

A co do głównego tematu, to u siebie również zauważyłem szary globusik. Trwało to kilka dni, ale już mi się nie chce wojować, bo ASO zazwyczaj nie ma wiedzy na ten temat, a najczęściej samo się naprawia. Tak również było tym razem. Wczoraj globusik wrócił do życia.
Rocznik Discovery Pro 2018
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)

lotrex
Junior Member
Posty: 4
Rejestracja: 26.08.2020, 17:26

Re: Brak połączenia z internetem w Discover Media Pro

Post autor: lotrex » 09.09.2020, 08:10

Działa. Ruszyło na dzień przed wizytą w serwisie :P
Czy to sterowniki, czy wina dostawcy We Connect, tego już nie rozstrzygnę. Ale przytoczone historie są informacją dla zmartwionych brakiem internetu, że w ciągu kilku- kilkunastu dni problem ma szansę sam się naprawić. Telefon na Infolinię warto wykonać, bo Oni też mogą ze swojej strony jakoś tam zrestartować usługę i przyśpieszyć sprawę.

ODPOWIEDZ