Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
na ten moment 2.0 tsi 190 jest nie do ruszenia boxem
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Audi A4 B9 190 KM Ultra
https://www.speed-buster.com/chiptuning ... 928423406/
Passat B8 220 KM
https://www.speed-buster.com/chiptuning ... 928422128/
https://www.speed-buster.com/chiptuning ... 928423406/
Passat B8 220 KM
https://www.speed-buster.com/chiptuning ... 928422128/
Ostatnio zmieniony 25.10.2017, 20:19 przez d7d, łącznie zmieniany 1 raz.
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
To wszystko pięknie wygląda na papierze, a w rzeczywistości jest tak, że jak myślałem o box do RS3, to też były wyniki po boxie rzędu 410KM (seria 367), ale nikt nie odnosił tego do rzeczywistej mocy z bonusem (około 385-390KM). Czyli za około 20-25KM mogłem zapłacić około 2500 netto - podziękowałem. Niby Nm poszedł też w górę i w optymalnym zakresie, ale dla mnie to była gra nie warta świeczki.
http://www.audi-sport.net/xf/threads/8v ... te.255173/
Warto zatem obejrzeć wykres, bo jeśli w użytecznym zakresie obrotów ten wzrost jest bardziej odczuwalny niż przy KMmax, to kto wie. Z innej beczki, jeździłem w 2015r. na testach Cuprą 285KM i do 4 nie dało się tym jechać na mokrym, ktoś tu pisał nawet, że już pasek 220KM mocno rwie.
http://www.audi-sport.net/xf/threads/8v ... te.255173/
Warto zatem obejrzeć wykres, bo jeśli w użytecznym zakresie obrotów ten wzrost jest bardziej odczuwalny niż przy KMmax, to kto wie. Z innej beczki, jeździłem w 2015r. na testach Cuprą 285KM i do 4 nie dało się tym jechać na mokrym, ktoś tu pisał nawet, że już pasek 220KM mocno rwie.
Ostatnio zmieniony 25.10.2017, 20:30 przez MarcinJ, łącznie zmieniany 1 raz.
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Ja pisałem, na mokrym 220km i 350Nmi oska to nieporozumienie, m.in dlatego wymienilem 2 letniego passata B8 na Arteona 4motion. Tu nie ma problemu z trakcja...
Myslslem nad boxem ale nie wiem jak skrzynia to zniesie bo dla silnika to niewielkie obciazenie. Niby dq 381 powinna zniesc 370-380Nm ale mysle ze jak by tak bylo to vw dal by tyle tak jak w golfie R albo leonie, a tu ocieli do 350 i to na niskich obrotach czuc tym bardziej ze skrzynia na normal jest nastawiona na jak najnizsze obroty...
Pozatym gdzies czytalem ze fachowcy od tuningu juz mowia ze stara dsg dq 250 6 biegow byla wytrzymslsza od obecnej dq 381
Myslslem nad boxem ale nie wiem jak skrzynia to zniesie bo dla silnika to niewielkie obciazenie. Niby dq 381 powinna zniesc 370-380Nm ale mysle ze jak by tak bylo to vw dal by tyle tak jak w golfie R albo leonie, a tu ocieli do 350 i to na niskich obrotach czuc tym bardziej ze skrzynia na normal jest nastawiona na jak najnizsze obroty...
Pozatym gdzies czytalem ze fachowcy od tuningu juz mowia ze stara dsg dq 250 6 biegow byla wytrzymslsza od obecnej dq 381
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
dq 381 - 420Nm
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Nie wiem skąd wzieliście informacje i jakich tunerów pytaliście ale dq381 wytrzymuje moce spokojnie do 550NM a nawet słyszałem do ponad 600+, wszystkie modzone golfy R jak i audi s3 śmigają na tej skrzyni a tam osiągają pod 500 koni. Skrzynia jest pancerna to jest pewne, nawet HGP zrobiło na niej arteona 480/615nm. Znajomy aktualnie ma soft w golfie na 450 i 550 momentu, jeździ juz bez problemu 20 tyś km.
Ostatnio zmieniony 26.10.2017, 02:43 przez Serax, łącznie zmieniany 1 raz.
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Ja odpuszczam temat z pewnością, przy ośce nie chcę się potem wkurzać na brak trakcji od 1 do 3.
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Dokładnie, skrzynia wytrzyma znacznie więcej niż 400Nm, bez problemu się go zrobi po zmianie softu na 220-240KM, po zmianie turbo zapewne dociągnie do 280KM, pytanie po co ośkę kręcić do takich mocy. Jeździłem 3 dni 220KM paskiem i tak jak kolega kriss555 wspominał mieli kołami na mokrym przy mocnym wciśnięciu gazu ale w trasie zbierał się ciut lepiej.
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Jedyna opcja, wg mnie, to niestety program (i utrata gwarancji), bo dobry tuner potrafi odpowiednio poprowadzić krzywą momentu, żeby np nie osiągał max od razu przy 1700-2000, a ciut później. Taka zabawa pozwala na uniknięcie mielenia kołami od startu, a na drogach szybkiego ruchu i tak zawsze się redukuje bieg czy dwa do wyprzedzenia. W Accordzie 2.2 dtec miałem zrobione 197KM ze 150 programem, momentu niestety nie pamiętam, ale z pewnością >400Nm i jeździło się przyjemnie, a auto cięższe jak Arteon 190tsi.
RE: Chip/Box tuning 2.0 TSI 190KM
Ta skrzynia to nie dq 500,500Nm to ja szybko zabije...w opisach podaja 370-380Nm. Wiadomo ze sie nie rozpadnie przez 10-20tys km( no chyba ze ktos bedzie caly czas korzystal z LC) ale pozniej moze zaczac szarpac i sprzegla moga pojsc. Generalnie malo tego jeszcze jezdzi z chipami/boxami zeby ocenic
Arteon 2.0 TSI 280 km 4motion