Re: Start/Stop dzilanie-awaryjnosc
: 20.03.2019, 07:02
Komuś może poprawiać samopoczucie że daje jakieś realne oszczędności. Placebo nie boli to fakt. Tu oszczędzisz jakieś śmieszne złotówki na paliwie gdzie indziej wydasz na czymś przy silniku. Olej na ściankach cylindra wiecznie nie zostaje i ta ilość uruchomień silnika jest nieporównywalnie większa niż w normalnym samochodzie - czyli bez start stopu.
Czy 250 jest gorsze od zamulania 90 z obrotami poniżej progu doładowania turbiny? No ciekawe co jest lepsze dla panewek. Śmiem polemizować. Jeżeli olej nie przekracza 110'C to są normalne warunki pracy silnika spalinowego. Między maksymalnym momentem a mocą.
Start stop to szajs który wymyślono na potrzeby testów spalin na krótkim odcinku. Nie ma żadnego pozytywnego zadania dla klienta. Ma pomóc spełnić normy i nic więcej. A wpisują to jako gift i wartość dodana. Zapewne jest także winien tego że obecne silniki są nie na 500 kkm a 150-200 kkm. Także to gift na producenta a nie klienta.
Opóźnienie związane z włączaniem się do ruchu jest ściśle powiązane z systemem start stop. W poprzednim samochodzie miałem dużo szybszą skrzynię AT w takich sytuacjach a i tam start stop swoje robił. Tu jest tak samo. Dla mnie to zagrażające życiu (2-3 razy wjechałem na metr przed jadące samochody) dlatego poszło out i mam święty spokój. Jestem ciekawy zużycia oleju przy przebiegu 100kkm dla silnika z działającym start stop i z wyłączonym.
Czy 250 jest gorsze od zamulania 90 z obrotami poniżej progu doładowania turbiny? No ciekawe co jest lepsze dla panewek. Śmiem polemizować. Jeżeli olej nie przekracza 110'C to są normalne warunki pracy silnika spalinowego. Między maksymalnym momentem a mocą.
Start stop to szajs który wymyślono na potrzeby testów spalin na krótkim odcinku. Nie ma żadnego pozytywnego zadania dla klienta. Ma pomóc spełnić normy i nic więcej. A wpisują to jako gift i wartość dodana. Zapewne jest także winien tego że obecne silniki są nie na 500 kkm a 150-200 kkm. Także to gift na producenta a nie klienta.
Opóźnienie związane z włączaniem się do ruchu jest ściśle powiązane z systemem start stop. W poprzednim samochodzie miałem dużo szybszą skrzynię AT w takich sytuacjach a i tam start stop swoje robił. Tu jest tak samo. Dla mnie to zagrażające życiu (2-3 razy wjechałem na metr przed jadące samochody) dlatego poszło out i mam święty spokój. Jestem ciekawy zużycia oleju przy przebiegu 100kkm dla silnika z działającym start stop i z wyłączonym.