Arteon MY2019 zmiany
Re: Arteon MY2019 zmiany
Auto zamawiałem w październiku miało być z rocznika 2018, niestety fabryka sie nie wyrobiła i chyba zszedł z taśmy na początku lutego, takze dostałem rocznik 19 w cenie z wyprzedaży 18. Co do świateł wydaje mi sie ze są lepsze niż w pasacie.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Kolego rocznik 2019, ale rok produkcyjny nadal 2018 moim zdaniem, nadal masz małą półkę po telefon w USB w środku. Modelowo 2019 będzie miał pełną półkę a USB koło lewarkaMemek pisze: ↑17.02.2019, 15:45801E64CA-ABE6-435A-A3BB-8AC366BCF8F8.jpegAuto zamawiałem w październiku miało być z rocznika 2018, niestety fabryka sie nie wyrobiła i chyba zszedł z taśmy na początku lutego, takze dostałem rocznik 19 w cenie z wyprzedaży 18. Co do świateł wydaje mi sie ze są lepsze niż w pasacie.6910572F-463D-40F6-97D3-B83BF185BE77.jpeg18D62EF7-E048-4B9A-8098-5B91BD5E5BDF.jpeg
Re: Arteon MY2019 zmiany
W dowodzie 13.02.19 produkcja rejestracja 16.02.19
, natomiast wszystkie szyby na aucie z roku 18.... moze być jak mówisz.
, natomiast wszystkie szyby na aucie z roku 18.... moze być jak mówisz.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Gdzie znalazles zdj? To arteon czy pasek?bogol pisze: ↑17.02.2019, 20:52Kolego rocznik 2019, ale rok produkcyjny nadal 2018 moim zdaniem, nadal masz małą półkę po telefon w USB w środku. Modelowo 2019 będzie miał pełną półkę a USB koło lewarkaMemek pisze: ↑17.02.2019, 15:45801E64CA-ABE6-435A-A3BB-8AC366BCF8F8.jpegAuto zamawiałem w październiku miało być z rocznika 2018, niestety fabryka sie nie wyrobiła i chyba zszedł z taśmy na początku lutego, takze dostałem rocznik 19 w cenie z wyprzedaży 18. Co do świateł wydaje mi sie ze są lepsze niż w pasacie.6910572F-463D-40F6-97D3-B83BF185BE77.jpeg18D62EF7-E048-4B9A-8098-5B91BD5E5BDF.jpeg
Podpytywalem o odbior w tym roku, bo sprzedawca (Pani-srednie wrazenie jesli chodzi o orientowanie się...) stwierdzila ze nic sie nie zmienia w stosunku do 18, ale jako ze pasek dostal lift to moga rownolegle mody wrzucac do arteona.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Jeżeli w dowodzie jest produkcja 2019, to musi być 2019. Szyby z magazynu zakładowego mogą jeszcze być 2018 na początku tego roku.
Teraz była taka sytuacja, że w zakładzie w Emden od 50 tyg 2018 oraz przez cały styczeń produkcja była zatrzymana. Więc były auta, które już złożono po linii produkcyjnej (według stanu na 2018 ze starą wersją gniazda USB) i musiały oczekiwać, aby dostać ostatni punkt końcowy produkcji (tzw ZP8 czyli punkt odbioru auta po wszystkich kontrolach) i stało się to dopiero po styczniowym postoju po wznowieniu produkcji w lutym, więc oficjalnie jest to rok produkcji 2019.
Najważniejsze, że jak będziesz sprzedawał, to jako 2019, a wtedy jesteś parę tysi do przodu.
Teraz była taka sytuacja, że w zakładzie w Emden od 50 tyg 2018 oraz przez cały styczeń produkcja była zatrzymana. Więc były auta, które już złożono po linii produkcyjnej (według stanu na 2018 ze starą wersją gniazda USB) i musiały oczekiwać, aby dostać ostatni punkt końcowy produkcji (tzw ZP8 czyli punkt odbioru auta po wszystkich kontrolach) i stało się to dopiero po styczniowym postoju po wznowieniu produkcji w lutym, więc oficjalnie jest to rok produkcji 2019.
Najważniejsze, że jak będziesz sprzedawał, to jako 2019, a wtedy jesteś parę tysi do przodu.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Chyba było tak jak mówisz. Pierwsza informacje miałem, ze auto weszło do produkcji w 51 tygodniu i dopiero na początku lutego zadzwonili do mnie, ze auto ma od grudnia cały czas status w produkcji i sami nie wiedza dlaczego. Potem zadzwoniła drugi raz do mnie i mowi ze auto na początku lutego na nowo wchodzi do produkcji. Tak wiec taka historia, ważne ze 19mmmjanas pisze: ↑18.02.2019, 06:40Jeżeli w dowodzie jest produkcja 2019, to musi być 2019. Szyby z magazynu zakładowego mogą jeszcze być 2018 na początku tego roku.
Teraz była taka sytuacja, że w zakładzie w Emden od 50 tyg 2018 oraz przez cały styczeń produkcja była zatrzymana. Więc były auta, które już złożono po linii produkcyjnej (według stanu na 2018 ze starą wersją gniazda USB) i musiały oczekiwać, aby dostać ostatni punkt końcowy produkcji (tzw ZP8 czyli punkt odbioru auta po wszystkich kontrolach) i stało się to dopiero po styczniowym postoju po wznowieniu produkcji w lutym, więc oficjalnie jest to rok produkcji 2019.
Najważniejsze, że jak będziesz sprzedawał, to jako 2019, a wtedy jesteś parę tysi do przodu.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Zdjęcie z wnętrza Artka USA. Ale w naszym konfiguratorze na stronie VW w podglądzie wnętrza jest również usb w nowym miejscu. Tak jak w pasku jest to usb-c.Emilowicz pisze: ↑17.02.2019, 23:04Gdzie znalazles zdj? To arteon czy pasek?bogol pisze: ↑17.02.2019, 20:52Kolego rocznik 2019, ale rok produkcyjny nadal 2018 moim zdaniem, nadal masz małą półkę po telefon w USB w środku. Modelowo 2019 będzie miał pełną półkę a USB koło lewarkaMemek pisze: ↑17.02.2019, 15:45801E64CA-ABE6-435A-A3BB-8AC366BCF8F8.jpegAuto zamawiałem w październiku miało być z rocznika 2018, niestety fabryka sie nie wyrobiła i chyba zszedł z taśmy na początku lutego, takze dostałem rocznik 19 w cenie z wyprzedaży 18. Co do świateł wydaje mi sie ze są lepsze niż w pasacie.6910572F-463D-40F6-97D3-B83BF185BE77.jpeg18D62EF7-E048-4B9A-8098-5B91BD5E5BDF.jpeg
Podpytywalem o odbior w tym roku, bo sprzedawca (Pani-srednie wrazenie jesli chodzi o orientowanie się...) stwierdzila ze nic sie nie zmienia w stosunku do 18, ale jako ze pasek dostal lift to moga rownolegle mody wrzucac do arteona.
Co do większych zmian to wątpię. passat bo lifcie będzie mial:
- Nowe światła
- nowa wersje radia
- nowy wyświetlacz zegarów
- wyższy poziom autonomii jazdy
- i kilka innych bajerów np. wgranie kluczyka do telefonu
Powyższe zmiany wymagają większych zmian, więc zapewne w lifcie Artka będzie można je zobaczyć dopiero.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Co do radia, czy wyświetlacza Aid, jest szansa na to, że Arteon też będzie miał nowe z dwóch ważnych powodów i argumentów:
1. Powód - Bez tych zmian Arteon mógł by być gorzej postrzegany, a lift nie prędzej niż za trzy lata (to za długo by to bagatelizować)
2. Ważniejszy powód - Arteon i Passat budowany jest na jednej wspólnej linii produkcyjnej i bardziej opłacalne jest montowanie jak największej liczby tych samych elementów do obu pojazdów (to mniej kłopotliwe, mniej części na stanowiskach, niższe koszty produkcji oraz koszty transportu czy magazynowania). Oczywiście nie mylić z wariantowością części, bo to już inna sprawa. Zawsze musi być wersja biedniejsza i bogatsza...
Mało zasadne jest w tym wypadku, aby pracownicy musieli montować stare i nowe wersje tych samych elementów.
Niesądze, aby w tych akurat dwóch przypadkach zmiana na nowe części w Arteonie była kłopotliwa, więc myślę że te dwa argumenty raczej przeważą ekonomicznie do podjęcia decyzji o ujednoliceniu.
Gdyby np. musieli zmienić całkowicie kształt kokpitu, wtedy koszty formy itd, było by to mniej realne. Ale tutaj "wchodzi" jeden do jeden (kwestia małych zmian typu rameczka czy oprogramowanie).
Nie wiem, czy pamiętacie, ale jak pojawił się Arteon i dostał nowe navi DM i DP to Passat też dostał (nawet jak nie było wtedy żadnego liftingu i większego echa o tym w 2017 r.).
Temat ten dotyczy również innych pasujących części typu gniazda USB, brak analogowego zegarka (dlatego gdzieś pojawiają się już takie zdjęcia Arteona). Trzeba to tylko zgrać z jednoczesną produkcją Passata...
Co do lamp przednich tutaj może być już problem i raczej małe szanse, bo Arteon i tak ma zupełnie inne niż Passat.
1. Powód - Bez tych zmian Arteon mógł by być gorzej postrzegany, a lift nie prędzej niż za trzy lata (to za długo by to bagatelizować)
2. Ważniejszy powód - Arteon i Passat budowany jest na jednej wspólnej linii produkcyjnej i bardziej opłacalne jest montowanie jak największej liczby tych samych elementów do obu pojazdów (to mniej kłopotliwe, mniej części na stanowiskach, niższe koszty produkcji oraz koszty transportu czy magazynowania). Oczywiście nie mylić z wariantowością części, bo to już inna sprawa. Zawsze musi być wersja biedniejsza i bogatsza...
Mało zasadne jest w tym wypadku, aby pracownicy musieli montować stare i nowe wersje tych samych elementów.
Niesądze, aby w tych akurat dwóch przypadkach zmiana na nowe części w Arteonie była kłopotliwa, więc myślę że te dwa argumenty raczej przeważą ekonomicznie do podjęcia decyzji o ujednoliceniu.
Gdyby np. musieli zmienić całkowicie kształt kokpitu, wtedy koszty formy itd, było by to mniej realne. Ale tutaj "wchodzi" jeden do jeden (kwestia małych zmian typu rameczka czy oprogramowanie).
Nie wiem, czy pamiętacie, ale jak pojawił się Arteon i dostał nowe navi DM i DP to Passat też dostał (nawet jak nie było wtedy żadnego liftingu i większego echa o tym w 2017 r.).
Temat ten dotyczy również innych pasujących części typu gniazda USB, brak analogowego zegarka (dlatego gdzieś pojawiają się już takie zdjęcia Arteona). Trzeba to tylko zgrać z jednoczesną produkcją Passata...
Co do lamp przednich tutaj może być już problem i raczej małe szanse, bo Arteon i tak ma zupełnie inne niż Passat.
Re: Arteon MY2019 zmiany
Wyświetlacz w Arteonie będzie na pewno mniejszy, 9 cali. Spowoduje to, że zegary będą wyświetlane jako mniejsze, ale będzie można wyświetlić ekran nawigacji na całości wyświetlacza.