Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
Ja jak kupowalem to bylo 3,2% tylko, wzialem leasing vw i nie bylo opcji 1,9%.
Natomiast rti wyliczyli mi przy 4 latach na ponad 10tys zl( ponad 200 zl miesiecznie)
Natomiast rti wyliczyli mi przy 4 latach na ponad 10tys zl( ponad 200 zl miesiecznie)
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
Ja mam GAP policzony na około 85zl platne przez cale 5 lat i 5 lat ochrony.
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
Czy jest opcja podwyższenia wartości na koniec leasingu?
Przy 4 latach wpisują 46%, a moja 3 letnia o3 jest warta ponad 50%.
Przy 4 latach wpisują 46%, a moja 3 letnia o3 jest warta ponad 50%.
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
Witam wszystkich bardzo serdecznie !
Drodzy Państwo,
Jeżeli chodzi o poziom "rabatowania" to jest on mocno zależny od ilości samochodów w Państwa firmie (jeżeli zakup na firmę). Importer VW na każdy model przydziela inny rabat więc nie ma się co sugerować, że na Passata jest dużo więcej, bo jest długo na rynku, a na Arteona nie bo jest kolejka chętnych... Wystarczy zobaczyć ile jest np. na model Up! albo Polo...
W przypadku niektórych modeli, importer daje dodatkowe punkty rabatowe, gdy zakup jest za pośrednictwem firm CFM. Zazwyczaj jest to ok 1% więcej.
Czasami gdy cena u jednego Dealera jest dużo niższa niż u innego, to nie wcale dlatego, że ma gest, tylko dlatego, że nie mówi Państwu, że będzie podwyżka która Państwa obejmie, a w zamówieniu jest mowa o tym, że przy takim wydarzeniu, Państwo ponosicie koszt podwyżki. Podwyżka inflacyjna na modele VW w tym roku objęła modele produkowane od 45 tygodnia br.
W przypadku natomiast gdy samochód stoi na placu Dealera, sprzedawca nie informuje Państwa, że na samochodzie była szkoda, z tytułu której otrzymujecie Państwo dodatkowy rabat (szkoda przed wydaniem samochodu zostaje naprawiona).
Proszę mi wierzyć, że niejednokrotnie piekarz zarabia więcej na bochenku chleba, niż salon na samochodzie. Salon - jako ogólnie pojęta nazwa, odbija sobie zakup na serwisie. Zgodnie z polityką VW, sprzedawca nie może Państwu sprzedać samochodu drożej niż cena katalogowa pomniejszona o sumę wsparcia (czyli np. rabat kwotowy + % jaki dokłada importer). Sprzedawca w przypadku może operować dodatkową kwotą procentową w zależności od kilku czynników, ale zazwyczaj ok 1,5% dodatkowego rabatu (stąd też Państwa komentarze - dostałem 10%, a ktoś inny 12%). Czy 1,5% czy 2% czasami zależy od formy finansowania, czasami od modelu, czasami od wielkości floty, a czasami od rzeczy które wymieniłem wyżej (np. od szkody).
Może się też zdarzyć tak, że dany samochód stoi wyjątkowo długo w salonie, a salon dokłada do interesu sprzedając samochód poniżej kosztów zakupu. Dzieje się tak dlatego, że importer daję Dealerowi kary umowne jeżeli dany % ilości samochodów magazynowych przekracza wiek 120 dni na magazynie. Wtedy też salonowi bardziej opłaca się dopłacić do 1szt niż płacić kary za wszystkie modele. Zwłaszcza jeżeli na placu ma np. kilkaset samochodów oraz "grubą" ilość samochodów "przeterminowanych".
Państwa pomysły rozsyłania maili po wszystkich salonach mają plusy i minusy. Plusy to takie, że faktycznie może trafi się jakiś młody świeży sprzedawca który chce sprzedać aby było do planu, a minusy, że w przypadku takiego sprzedawcy macie Państwo gwarancję, że nie odpowie wam na wszystkie Państwa wątpliwości, bo po prostu nie wie. Zazwyczaj mail skierowany do wszystkich jest ignorowany lub sprzedawca specjalnie przesyła cenę katalogową potrąconą o rabat od importera i nic więcej.
Osobiście doradzałbym bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, który doradzi Państwu zarówno w wyborze odpowiedniej opcji, jak i doradzi co zrobić żeby dostać dodatkowy rabat. Może zamiast samego fizycznego rabatu, zalega mu na półce jakiś bagażnik dachowy albo walizka podróżna ? Może ma koła zimowe których nie może sprzedać od dłuższego czasu i chętnie odda w okazyjnej cenie ? Pamiętajcie Państwo, że kiedy samochód stanie wam na drodze, pierwszy telefon jaki będziecie chcieli wykonać będzie właśnie do sprzedawcy (co robić). Sprzedawca to także Państwa opiekun, a nie tylko osoba która dała największy rabat.
Drodzy Państwo,
Jeżeli chodzi o poziom "rabatowania" to jest on mocno zależny od ilości samochodów w Państwa firmie (jeżeli zakup na firmę). Importer VW na każdy model przydziela inny rabat więc nie ma się co sugerować, że na Passata jest dużo więcej, bo jest długo na rynku, a na Arteona nie bo jest kolejka chętnych... Wystarczy zobaczyć ile jest np. na model Up! albo Polo...
W przypadku niektórych modeli, importer daje dodatkowe punkty rabatowe, gdy zakup jest za pośrednictwem firm CFM. Zazwyczaj jest to ok 1% więcej.
Czasami gdy cena u jednego Dealera jest dużo niższa niż u innego, to nie wcale dlatego, że ma gest, tylko dlatego, że nie mówi Państwu, że będzie podwyżka która Państwa obejmie, a w zamówieniu jest mowa o tym, że przy takim wydarzeniu, Państwo ponosicie koszt podwyżki. Podwyżka inflacyjna na modele VW w tym roku objęła modele produkowane od 45 tygodnia br.
W przypadku natomiast gdy samochód stoi na placu Dealera, sprzedawca nie informuje Państwa, że na samochodzie była szkoda, z tytułu której otrzymujecie Państwo dodatkowy rabat (szkoda przed wydaniem samochodu zostaje naprawiona).
Proszę mi wierzyć, że niejednokrotnie piekarz zarabia więcej na bochenku chleba, niż salon na samochodzie. Salon - jako ogólnie pojęta nazwa, odbija sobie zakup na serwisie. Zgodnie z polityką VW, sprzedawca nie może Państwu sprzedać samochodu drożej niż cena katalogowa pomniejszona o sumę wsparcia (czyli np. rabat kwotowy + % jaki dokłada importer). Sprzedawca w przypadku może operować dodatkową kwotą procentową w zależności od kilku czynników, ale zazwyczaj ok 1,5% dodatkowego rabatu (stąd też Państwa komentarze - dostałem 10%, a ktoś inny 12%). Czy 1,5% czy 2% czasami zależy od formy finansowania, czasami od modelu, czasami od wielkości floty, a czasami od rzeczy które wymieniłem wyżej (np. od szkody).
Może się też zdarzyć tak, że dany samochód stoi wyjątkowo długo w salonie, a salon dokłada do interesu sprzedając samochód poniżej kosztów zakupu. Dzieje się tak dlatego, że importer daję Dealerowi kary umowne jeżeli dany % ilości samochodów magazynowych przekracza wiek 120 dni na magazynie. Wtedy też salonowi bardziej opłaca się dopłacić do 1szt niż płacić kary za wszystkie modele. Zwłaszcza jeżeli na placu ma np. kilkaset samochodów oraz "grubą" ilość samochodów "przeterminowanych".
Państwa pomysły rozsyłania maili po wszystkich salonach mają plusy i minusy. Plusy to takie, że faktycznie może trafi się jakiś młody świeży sprzedawca który chce sprzedać aby było do planu, a minusy, że w przypadku takiego sprzedawcy macie Państwo gwarancję, że nie odpowie wam na wszystkie Państwa wątpliwości, bo po prostu nie wie. Zazwyczaj mail skierowany do wszystkich jest ignorowany lub sprzedawca specjalnie przesyła cenę katalogową potrąconą o rabat od importera i nic więcej.
Osobiście doradzałbym bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, który doradzi Państwu zarówno w wyborze odpowiedniej opcji, jak i doradzi co zrobić żeby dostać dodatkowy rabat. Może zamiast samego fizycznego rabatu, zalega mu na półce jakiś bagażnik dachowy albo walizka podróżna ? Może ma koła zimowe których nie może sprzedać od dłuższego czasu i chętnie odda w okazyjnej cenie ? Pamiętajcie Państwo, że kiedy samochód stanie wam na drodze, pierwszy telefon jaki będziecie chcieli wykonać będzie właśnie do sprzedawcy (co robić). Sprzedawca to także Państwa opiekun, a nie tylko osoba która dała największy rabat.
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
Maciej, przedstaw się jednym zdaniem więcej jeśli to możliwe Czy Twoje konto jest kontem "oficjalnym" z ramienia VW?
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
MOje konto nie jest kontem oficjalnym z ramienia VW. Sam sprzedaje VW i mogę pomóc w paru tematach jeżeli macie problem Wcześniej długo sprzedawałem Skody i powiem wam że w każdej marce jest inna polityka rabatowa.
Na forum szukałem głównie odpowiedzi na pytanie czy 2.0 TSI 190KM też ma opcję podbicia dźwięku silnika, ale szybciej sprawdziłem na placu...
Jeżeli ktoś by szukał takiej informacji - to nie ma podbicia. Ta opcja jest tylko w najmocniejszym dieslu i benzynie.
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
W takim razie ja proszę o informację, o ile możesz, w kwestii problemu z opóźnieniem dostawy z fabryki (temat: Czas oczekiwania na samochód). Z góry dzięki.
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
Ooo a myślałem, że podbija dźwięk bo całkiem ładnie brzmi jak się wkręci na obroty. Widocznie to zasługa dwururki:)
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
Potwierdzam To samo odpisałem klientowi - mimo braku podbicia dźwięku, naprawdę ładnie brzmi. I o dziwo w 2.0 TSI 280KM bez podbicia dźwięku jakoś tak to ładnie nie chodzi... Albo jestem upierdliwy...
Re: Wasze wynegocjowane rabaty na Arteona
A moim zdaniem ma podbicie dzwięku w trybie S delikatne ale jest rożnica tak samo bitdi ma podkręcenie, 280 ma już bardzo słyszalne gdzie na początku może się podobać ale w dłuższym użytkowaniu sądze że będzie irytować.