Co po Arteonie w 2025
-
- Member
- Posty: 206
- Rejestracja: 13.07.2018, 11:36
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Co po Arteonie w 2025
X5 to inna półka, inne auto, inny pieniądz - wszystko ma inne. Za cholerę nie da się zestawić tych aut.
Gratuluje, bo też mi się podobają X Piąte, ale budżet nie ten...
Zamówiłem właśnie A6 40TDI quattro z fajnym wyposażeniem, hd matrixami. Z 330 tys. zeszli mi na 260 tys. aaa i gwarancja 4 lata .
Silnik ten sam, skrzynia ta sama, napęd pewnie też. Nikt o tym nie mówi, ale silnik w A6 został umieszczony centralnie i działa to inaczej niż w Arteonie/Passacie/Superbie. Niby to samo a jednak inne
Gratuluje, bo też mi się podobają X Piąte, ale budżet nie ten...
Zamówiłem właśnie A6 40TDI quattro z fajnym wyposażeniem, hd matrixami. Z 330 tys. zeszli mi na 260 tys. aaa i gwarancja 4 lata .
Silnik ten sam, skrzynia ta sama, napęd pewnie też. Nikt o tym nie mówi, ale silnik w A6 został umieszczony centralnie i działa to inaczej niż w Arteonie/Passacie/Superbie. Niby to samo a jednak inne
VW Arteon R-Line 2.0 TDI 190 4MOTION
Re: Co po Arteonie w 2025
Dają duże rabaty na A6/7 bo za kilka miesięcy nowy model, więc wyprzedają stoki (czy audi czy VW czy seat to niestety grupa vag ze wszystkimi wadami i czasem zaletami...). To samo z serią 5 tyle, że jej nie ma już w produkcji i sprzedają to co jest placu, więc nie da się na 100% poskładać wybrane wyposażenie/opcje/kolor.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Co po Arteonie w 2025
Koniec roku wg. wszystkich newsów z netu następca A6 i jeśli dalej będą produkować A7 (mogą wykreślić jak następcę Artka i wprowadzić elektryczne gówno jak ID7). Wszystko się zgadza, gdyz BMW pokazało nowe 5, zaraz potem Merc pokazał E klasę (dosłownie 4 czy 5 tygodni później), więc pozostało tylko Audi i A6/7.
Sam się rozglądam ale nic ciekawego wg. mnie nie ma, nie liczę panamery ze względu na cene, koszty utrzymania/serwisu i słabość jako daily, które będzie robiło min. 30 tys. km rocznie...
Sam się rozglądam ale nic ciekawego wg. mnie nie ma, nie liczę panamery ze względu na cene, koszty utrzymania/serwisu i słabość jako daily, które będzie robiło min. 30 tys. km rocznie...
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
-
- Member
- Posty: 206
- Rejestracja: 13.07.2018, 11:36
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Co po Arteonie w 2025
Niestety przez 5 lat nic nowego nie powstało... Na rynku są raczej odgrzewane kotlety.
Z tego co mi mówili w Audi (wersja sprzedawcy):
Nowe A4 będzie w dwóch wersjach nadwozia. Jedno będzie tylko elektryczne a drugie spalinowe.
A6 - nowy model będzie już raczej elektrykiem...
Aktualne modele A6 to prawdopodobnie ostatnie diesele. Coś jest na rzeczy, bo to ciągle montują te same stare silniki 2.0 TDI i skrzynie 7 biegowe... z tą różnicą, że Audi montuje je centralnie i dodali miękką hybrydę (potrafi się toczyć ze zgaszonym silnikiem nawet przy 80km/h jakby coś go pchało).
Z tego co mi mówili w Audi (wersja sprzedawcy):
Nowe A4 będzie w dwóch wersjach nadwozia. Jedno będzie tylko elektryczne a drugie spalinowe.
A6 - nowy model będzie już raczej elektrykiem...
Aktualne modele A6 to prawdopodobnie ostatnie diesele. Coś jest na rzeczy, bo to ciągle montują te same stare silniki 2.0 TDI i skrzynie 7 biegowe... z tą różnicą, że Audi montuje je centralnie i dodali miękką hybrydę (potrafi się toczyć ze zgaszonym silnikiem nawet przy 80km/h jakby coś go pchało).
VW Arteon R-Line 2.0 TDI 190 4MOTION
Re: Co po Arteonie w 2025
To ma być inaczej.
A4 bedzie elektrykiem.
Aktualne A4 stanie się a A5, a A5 bedzie wersją nadwozia, zatem A5 bedzie w wersji sedan (dawne A4), kombi (dawne A4), sportback (dawner A5 sportback).
Podobnie z A6. A6 to bedzie elektryk, a spalinówka A6 stanie się A7, a biezące A7 to bedzie wersja nadwoziowa.
Analogicznie z A3.
A4 bedzie elektrykiem.
Aktualne A4 stanie się a A5, a A5 bedzie wersją nadwozia, zatem A5 bedzie w wersji sedan (dawne A4), kombi (dawne A4), sportback (dawner A5 sportback).
Podobnie z A6. A6 to bedzie elektryk, a spalinówka A6 stanie się A7, a biezące A7 to bedzie wersja nadwoziowa.
Analogicznie z A3.
Re: Co po Arteonie w 2025
MY 2022 R-Line TSI 190 kM
Re: Co po Arteonie w 2025
Ja osobiście nie mogę znieść tych wszystkich wystających i odstających "Tabletów", zamiast dobrze wkomponowanych wyświetlaczy w desce.
Tutaj zegary jako tako jeszcze licują, ale nawigacja/entertainment... z mojej strony brak słów. Toporność jak ostatnio większość propozycji.
Dlatego jak gdzieś tam wyżej pisałem, pozostaje mi, póki co, Touareg, w aktualnym kokpicie, jednak także ze względu na wysokość/rozmiar samego pojazdu - były posiadacz Edge.
Tutaj zegary jako tako jeszcze licują, ale nawigacja/entertainment... z mojej strony brak słów. Toporność jak ostatnio większość propozycji.
Dlatego jak gdzieś tam wyżej pisałem, pozostaje mi, póki co, Touareg, w aktualnym kokpicie, jednak także ze względu na wysokość/rozmiar samego pojazdu - były posiadacz Edge.
Były: Xsara II 2.0HDi 90PS 2000 Focus II 1.6TDCi 109PS 2007 Focus III 1.6TDCi 116PS 2012 Mondeo V 2.0TDCi 180PS 2016 Edge 2.0biTDCi 209PS 2018 Arteon 2.0TDi 200PS 2021
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line
Re: Co po Arteonie w 2025
Z przodu Golf, a z tyłu ID.4 i do tego te felgi a la elektryki - fuj.
Przychylam się również do komentarza pitol321 na temat wyświetlaczy, które wyglądają jakby ktoś ze szwagrem sam sobie przykręcił. Cieszę się, że udało mi się kupić chyba jeden z ostatnich samochodów, który ma to ładnie wkomponowane w kokpit. Ogólnie większość tych nowych aut robi się zbyt plastikowa (zewnątrz) jakby design z elektryków wchodził na całą motoryzację.
Przychylam się również do komentarza pitol321 na temat wyświetlaczy, które wyglądają jakby ktoś ze szwagrem sam sobie przykręcił. Cieszę się, że udało mi się kupić chyba jeden z ostatnich samochodów, który ma to ładnie wkomponowane w kokpit. Ogólnie większość tych nowych aut robi się zbyt plastikowa (zewnątrz) jakby design z elektryków wchodził na całą motoryzację.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)