Pierwsze dni Arteona - zawód
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Dokładnie Arteon pięknie pachniał nowością przy odbiorze, zresztą nadal zapach jest przyjemny.
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
W moim, po 5 miesiącach jeszcze jest trochę tego zapachu. Mnie się bardzo podoba i szkoda, że nie można kupić takowego w jakiejś wersji do zaaplikowania w aucie, by go wzmocnić co jakiś czas
- Osfald
- Senior Member
- Posty: 581
- Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
- Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Po 3 latach nadal czuję we wnętrzu ten sam zapach. Jest na pewno słabszy ale pachnie nadal.
PS
A po covidzie nie miałem zapachu przez 2 miesiące, potem wrócił ale jakiś dziwny Wódka mi zaczęła śmierdzieć
PS
A po covidzie nie miałem zapachu przez 2 miesiące, potem wrócił ale jakiś dziwny Wódka mi zaczęła śmierdzieć
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Mój mimo że roczne demko, też mi pachniał jak nówka.
Co do Covid - po Covidzie nie miałem żadnych innych dyskomfortów czy dysfunkcji, a samego Covida przeszedłem jak zwykłe przeziębienie.
Co do Covid - po Covidzie nie miałem żadnych innych dyskomfortów czy dysfunkcji, a samego Covida przeszedłem jak zwykłe przeziębienie.
Były: Xsara II 2.0HDi 90PS 2000 Focus II 1.6TDCi 109PS 2007 Focus III 1.6TDCi 116PS 2012 Mondeo V 2.0TDCi 180PS 2016 Edge 2.0biTDCi 209PS 2018 Arteon 2.0TDi 200PS 2021
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line
Jest: Touareg 3.0TDi 286PS R-Line 2023 Puma 1.0 EcoBoost 155PS ST-Line
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Dużo piszecie ze Arteon to nie skoda octavia rs. Ja mam inne odczucia odnośnie jazdy bo mój arteon r line z dcc i na r20 poprawiony soft na 380 km roznosi większość samochodów z miejsca 4.5 s do 100 to już robotę robi. Vo do jakości też mam zastrzeżenia ostatnio 2 dni temu po pierwszych przymrozkach urwałem kawałek uszczelki w drzwiach kierowcy ta guma co szyba się wsowa przy domyku. Trochę marne plastiki ale ja bardziej zwracam na to że bardzo dobrze jeździ i hamuje. Jakość zostawiam.z boku bo nie wymagam od niego doskonałości za tą kasę. Mam fromentora nowego 310 km to ma również dużo wad jakościowych ale jeździ bardzo dobrze
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
No na 100% nie hamuje tylko zwalnia, ale tego się dowiesz jak "trochę" zainwestujesz w hamulce
Formentor po 3 dniach testów zrobił na mnie takie "wRAZENIE", że zwolniłem lokacje, którą miałem zagwarantowaną na VZ5... jedyne co w nim dobre to 5 garów i ich dzwieeekkkkk.
Formentor po 3 dniach testów zrobił na mnie takie "wRAZENIE", że zwolniłem lokacje, którą miałem zagwarantowaną na VZ5... jedyne co w nim dobre to 5 garów i ich dzwieeekkkkk.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Ale z 2.0 TSI 190 KM z napędem na przednią oś wycisnąłeś 380 KM ?
MY 2022 R-Line TSI 190 kM
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Realne (chociaż pewnie mowa o wersji 280KM w przypadku kolegi), z 190KM mam obecnie 270KM i kupione graty, które czekają na montaż (intercooler, downpipe i środkowy tłumik z R) co przy dobrym strojeniu da 360-370KM. Później do wymiany turbo, wtryski (jest też pytanie czy skrzynia zniesie moment na dłuższą metę) i sporo innych części, ale można dość realnie do ok. +450KM (wskocz na forum Superb tam chłopaki się bawią swoimi kurowozami ).
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Mi wystarczy 270 KM. I taki mam plan po zakończeniu gwarancji. To jest właśnie piękne że w tych autach da się coś takiego zrobić a w hybrydzie za 300 tyś bida Panie..... :-)
MY 2022 R-Line TSI 190 kM
Re: Pierwsze dni Arteona - zawód
Każdy tak myśli, ja tak samo (myślałem ). Zrobię te 270KM i nic więcej, na 111% wystarczy mi... Taaaaaa.
2 miesiące pozniej - qwa deficyt mocy jest... znów. No dobra szukamy gratów i atak na 300 czy 350KM jak dołożę parę/paręnaście tysi wiecej..
No ale jak kuni przybyło to zwalniacze trzeba poprawić żeby je nazwać hamulcami... Dobra, robię. Itd, itd...
Mam kumpla, który po miesiącu jazdy stwierdził, że M8 competition jest za słabe i pora coś mu dorzucić, bo nie jest za żwawy
To ciągła pogoń za czymś więcej.
2 miesiące pozniej - qwa deficyt mocy jest... znów. No dobra szukamy gratów i atak na 300 czy 350KM jak dołożę parę/paręnaście tysi wiecej..
No ale jak kuni przybyło to zwalniacze trzeba poprawić żeby je nazwać hamulcami... Dobra, robię. Itd, itd...
Mam kumpla, który po miesiącu jazdy stwierdził, że M8 competition jest za słabe i pora coś mu dorzucić, bo nie jest za żwawy
To ciągła pogoń za czymś więcej.
eRlinia 2.0 teesi + blisko 600 Nm w ośce