Traffic Jam Assist
Re: Traffic Jam Assist
Oczywiście że trzeba acc mieć włączone, ale bez tej opcji przy acc nie ma prowadzenia przez Line assist.
- Blazio1946
- Posting Freak
- Posty: 1095
- Rejestracja: 14.09.2017, 15:53
Re: Traffic Jam Assist
Z wyłączonym lane assist nie utrzyma pasa ani w korku ani na autostradzie.
Re: Traffic Jam Assist
Koledzy. Aby przycisk RES zadziałał trzeba mieć zapięte pasy jako kierowca. To dla tych co mają wyłączoną sygnalizację pasów bezpieczeństwa, podczas jazdy po mieście.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps
Traffic Jam Assist
Traffic Jam Assist only works at very low speeds about 10-12 mph, in my experience.
You have to turn on the lane keep function and the adaptive cruise control, and Traffic Jam Assist will automatically drive itself at low speeds.
Past these speeds, it will default back to normal lane keep/adaptive cruise functionality, and start asking you to put your hands on the wheel.
I dont know why it makes you tap the accelerator to move again if youve been stopped for more than 2 seconds.
You have to turn on the lane keep function and the adaptive cruise control, and Traffic Jam Assist will automatically drive itself at low speeds.
Past these speeds, it will default back to normal lane keep/adaptive cruise functionality, and start asking you to put your hands on the wheel.
I dont know why it makes you tap the accelerator to move again if youve been stopped for more than 2 seconds.
Re: Traffic Jam Assist
Traffic Jam Assist works up to 65 km/h. Yes, it asks you to put your hands on the wheel, but it keeps the line up to 65 km/h, which is not possible without Traffic Jam Assist.
To enable Traffic Jam Assist you must also enable adaptive lane guidance in Lane Assist settings.
To enable Traffic Jam Assist you must also enable adaptive lane guidance in Lane Assist settings.
-
- Junior Member
- Posty: 44
- Rejestracja: 22.12.2018, 21:58
Re: Traffic Jam Assist
Dziś testowałem to w korku i po paru sekundach postoju, muszę przycinać przycisk RES albo wcisnąć pedal gazu aby samochód rusz do przodu.
Więc u mnie działa zarówno RES jak i pedal gazu.
Więc u mnie działa zarówno RES jak i pedal gazu.
R-Line 2.0 TDi 4x4
Re: Traffic Jam Assist
To normlane zachowanie systemu... Po zatrzymaniu samochodu w ~2 sek. później następuje zablokowanie możliwości samoistnego ruszenia... Dla jednych to wada, dla innych zaleta. Myślę, że w korku do prędkości 20-30 km/h mógłby samochód sam ruszać...
Re: Traffic Jam Assist
Jedziemy w korku przez miasto, dojeżdżając do świateł świeci zielone, samochód przed nami staje ponieważ nie ma możliwości kontynuacji jazdy, wiec i my stoimy. Samochód przed nami rusza bo ma taką możliwość i jedzie a w tym czasie następuje zmiana świateł, nasz stoi nadal na szczęście. Teraz można dopisać kilka scenariuszy i wszystkie będą dla nas niekorzystne - gdyby system nie wymagał od kierującego potwierdzenia, że można kontynuować drogę.
Sam często korzystam z tego systemu i kilkukrotnie nie wjechałem na czerwonym lub na przejściu dla pieszych na pieszego, dzięki temu, ze to ja muszę upewnić się czy można kontynuować drogę.
Sam często korzystam z tego systemu i kilkukrotnie nie wjechałem na czerwonym lub na przejściu dla pieszych na pieszego, dzięki temu, ze to ja muszę upewnić się czy można kontynuować drogę.
R-Line 2.0 TDI 400Nm 190 KM DSG7 - Kurkuma - Stage1 - 480Nm 231KM
Re: Traffic Jam Assist
Dla mnie wada. Szególnie, że jak zaobserwowałem dopóki auto w korku nie przekroczy 30km/h system line assist nie domaga się przejęcia prowadzenia.
Re: Traffic Jam Assist
Dokładnie! też tak uważam, że w sumie ze względów bezpieczeństwa jest konieczne "potwierdzenie" możliwości ruszenia do przodu.ToMili pisze: ↑21.03.2019, 21:06Jedziemy w korku przez miasto, dojeżdżając do świateł świeci zielone, samochód przed nami staje ponieważ nie ma możliwości kontynuacji jazdy, wiec i my stoimy. Samochód przed nami rusza bo ma taką możliwość i jedzie a w tym czasie następuje zmiana świateł, nasz stoi nadal na szczęście. Teraz można dopisać kilka scenariuszy i wszystkie będą dla nas niekorzystne - gdyby system nie wymagał od kierującego potwierdzenia, że można kontynuować drogę.
Sam często korzystam z tego systemu i kilkukrotnie nie wjechałem na czerwonym lub na przejściu dla pieszych na pieszego, dzięki temu, ze to ja muszę upewnić się czy można kontynuować drogę.
W nowym BMW X5 działa to fajniej. Samochód sprawdza czy kierowca patrzy na drogę, jeśli nie patrzymy to nie ruszy do przodu.
Oglądałem ostatnio na autocentrum jak Zachar testował tą funkcję, i o dziwo dobrze to działało.