Strona 40 z 70
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 10:20
autor: ksibart
U mnie to samo, jechanie do ASO to tylko strata czasu IMHO.
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 10:24
autor: MarcinJ
Ok, jeśli faktycznie nic nie poradzą i problem zdaje się być globalny (jak czytam ostatnie strony tego wątku), to nie będę dnia tracił na wizytę.
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 10:59
autor: Noetra
MarcinJ pisze: ↑20.05.2019, 09:49
Witajcie, czy z Car Netem (a właściwie brakiem połączenia z autem przez aplikację/stronę www) mam się udać do serwisu czy czekać aż samo się naprawi? ...[...] Jakieś rady?
Rada jest jedna. Przeczytać cały ten temat. Tu naprawdę już kilkukrotnie było napisane co należy zrobić a i tak ciągle kolejny ktoś komu car-net właśnie zdechł pyta co ma zrobić.
Problem pojawił się w marcu 2019. Taka podpowiedź byś całego tematu nie czytał.
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 11:32
autor: Lazi
@Noetra
Śledzę ten wątek od początku i na bieżąco. Nie przypominam sobie stu procentowego rozwiązania problemu, zarówno nazwijmy to amatorskiego czy też zastosowanego przez ASO. Było sporo różnych pomysłów od usuwania konta, przez odłączanie akumulatora aż po reset jednostki w ASO. Niektóre z tych sposobów niby rozwiązywały problem, ale na chwilę. Nie wiem, może mi coś jednak umknęło i możesz nas naprowadzić?
Co do pytania czy jest sens to zgłaszać, wg mnie jak najbardziej. Niech widzą jaka jest skala problemu, i że ludzi to irytuje. Niestety pewnie będą jednak chcieli wziąć samochód na warsztat, nawet jak im się powie, że problem jest znany. W moim przypadku rzeźbili 2h i do niczego nie doszli.
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 12:12
autor: mrbookt
U mnie car-net przestał działać po trzecim komunikacie o błędzie sos. Od 30.04 dane nie są synchronizowane z aplikacją. Oddałem dzisiaj samochód do serwisu (na wymianę ekranu infotainment i problemu z car-net). Po aktualizacji oprogramowania problem jest cały czas, mają parę passatów z takim samym problem i czekają już od ponad tygodnia na info z centrali niemieckiej bo nikt nie wie jak to naprawić.
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 16:06
autor: Salvatore
Noetra pisze: ↑20.05.2019, 10:59
Rada jest jedna. Przeczytać cały ten temat. Tu naprawdę już kilkukrotnie było napisane co należy zrobić a i tak ciągle kolejny ktoś komu car-net właśnie zdechł pyta co ma zrobić.
Problem pojawił się w marcu 2019. Taka podpowiedź byś całego tematu nie czytał.
Jakbyś mógł kolego pomóc znaleźć posta z rozwiązaniem, bo śledzę wątek, ale takowego nie kojarzę...
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 17:54
autor: Noetra
Lazi pisze: ↑20.05.2019, 11:32
@Noetra
Śledzę ten wątek od początku i na bieżąco. Nie przypominam sobie stu procentowego rozwiązania problemu,
Salvatore pisze: ↑20.05.2019, 16:06
Jakbyś mógł kolego pomóc znaleźć posta z rozwiązaniem,
Panowie proszę czytać ze zrozumieniem. Nie napisałem, że wiem jak to naprawić. U mnie nie działał od 20.03 do 31.03 i nie wiem dlaczego znowu działa. Napisałem natomiast, że w tym wątku jest podpowiedź jak należy postępować w przypadku gdy Car-net zdechnie. Poszedłem ścieżką podaną w tym wątku i odzyskałem wszystkie usługi Car-Net.
1. Zadzwoniłem do wsparcia Car-Net 800 1216777 i zgłosiłem usterkę a oni puścili moją sprawę do centrali w Niemczech (to puszczenie do niemiec jest chyba ważne bo oni chyba coś tam resetują)
2. Po kilku dniach usunąłem konto, założyłem nowe i wygenerowałem nowy kod
3. Niestety nie mogłem ponownie wpisać kodu bo w samochodzie pojawiał się błąd
4. Kolejne telefon do wsparcia Car-Net 800 1216777 i oni następnego dnia skierowali mnie do serwisu
5. Zanim zdążyłem do serwisu pojechać po 2-3 dniach car-net odzyskał łączność. Wtedy wpisałem nowy kod i wszystko hula do dziś.
Po tym wszystkim traci się jedynie ustawienia usług Guide & Inform. Security & Service utrata danych tylko z okresu kiedy Car-nie nie chodził. Archiwalne się pojawiają.
Spróbujcie pójść tą drogą. Przynajmniej u dwóch użytkowników to się sprawdziło.
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 17:58
autor: yerzu
Noetra pisze: ↑20.05.2019, 17:54
Lazi pisze: ↑20.05.2019, 11:32
@Noetra
Śledzę ten wątek od początku i na bieżąco. Nie przypominam sobie stu procentowego rozwiązania problemu,
Salvatore pisze: ↑20.05.2019, 16:06
Jakbyś mógł kolego pomóc znaleźć posta z rozwiązaniem,
Panowie proszę czytać ze zrozumieniem. Nie napisałem, że wiem jak to naprawić. U mnie nie działał od 20.03 do 31.03 i nie wiem dlaczego znowu działa. Napisałem natomiast, że w tym wątku jest podpowiedź jak należy postępować w przypadku gdy Car-net zdechnie. Poszedłem ścieżką podaną w tym wątku i odzyskałem wszystkie usługi Car-Net.
1. Zgłosiłem do BOK usterkę a oni puścili moją sprawę do centrali w Niemczech (to puszczenie do niemiec jest chyba ważne bo oni chyba coś tam resetują)
2. Po kilku dniach usunąłem konto, założyłem nowe i wygenerowałem nowy kod
3. Niestety nie mogłem ponownie wpisać kodu bo w samochodzie pojawiał się błąd
4. Kolejne zgłoszenie do BOK i oni skierowali mnie do serwisu
5. Zanim zdążyłem do serwisu pojechać po 2-3 dniach car-net odzyskał łączność. Wtedy wpisałem nowy kod i wszystko hula do dziś.
Po tym wszystkim traci się jedynie ustawienia usług Guide & Inform. Security & Service utrata danych tylko z okresu kiedy Car-nie nie chodził. Archiwalne się pojawiają.
Spróbujcie pójść tą drogą. Przynajmniej u dwóch użytkowników to się sprawdziło.
Nic nie resetują, mi sie samemu udało przywrócić do działania ale od 6 maja znow nie działa więc poczekaj może jeszcze dzisiaj pojawi się błąd SOS ze wszystkimi nastepstwami.. oby nie
![Smile :)](./images/smilies/smile.png)
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 20:12
autor: ArteonUser
Mi dzis pierwszy raz pojawil sie blad SOS, ale carnet jak dzialal tak dziala nadal
![Tongue :P](./images/smilies/tongue.png)
Re: Car-Net
: 20.05.2019, 21:12
autor: Noetra
yerzu pisze: ↑20.05.2019, 17:58
Nic nie resetują, mi sie samemu udało przywrócić do działania ale od 6 maja znow nie działa więc poczekaj może jeszcze dzisiaj pojawi się błąd SOS ze wszystkimi nastepstwami.. oby nie
Obyś nie miał racji.
Może jednak to zgłoszenie do centrali ma znaczenie (szczególnie że musiałem podać nr VIN). Po tym wszystkim od 01.04 Car-Net działa nienagannie.