Strona 6 z 13

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 29.01.2019, 15:34
autor: Slaw
Jak kolega wyżej bez problemu,żadnych niepokojacych kontrolek.Auto mam rok ma 12000tys najechane :)

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 02.02.2019, 11:03
autor: lust4
Jeżdżę moim TDI190 już od 7kkm i narzekać nie mogę. Auto dynamiczne i przy tym nie jest łakome na paliwo. Fakt, silnik na niskich obrotach głośny, jak zimny to pracuje szorstko, ale w końcu to TDI, w środku mimo wszystko przyjemnie nawet przy prędkościach autostradowych (nawet tych niemieckich 😁)
Jeżeli ktoś robi duzo kilometrów -polecam diesla

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 03.02.2019, 13:06
autor: kawa
Jak na razie zrobione raptem 1.500 km, ale jestem bardzo zadowolony ;) Spala niewiele ponad 6l/100 przy tej budzie i osiągach :cool:
Nie mam pakietu wyciszenia wnętrza (chyba jedyne co bym dorzucił, może jeszcze DCC ale pod koniec roku nie miałem dużego wyboru) i na zimnym silniku fakt troszkę głośny ale jak się wyjedzie na trasę jest okey ;)

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 14.02.2019, 09:56
autor: Wosho
A jezdzi ktos krotkie trasy codziennie tdi?

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 14.02.2019, 10:43
autor: yerzu
Wosho pisze:
14.02.2019, 09:56
A jezdzi ktos krotkie trasy codziennie tdi?
Ja robie głównie krótkie czasami to tylko 2km dziennie... nie mam problemów z kontrolkami i w zasadzie tylko mam problem z bocznym emblematem zaczął się odklejać nawet umówiłem się na serwisie ale nie zadzwonili bo muszą ten emblemat sprowadzić - widać jestem pierwszy z takim problemem.

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 14.02.2019, 11:27
autor: k1coR
Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 14.02.2019, 11:39
autor: Kusza85
k1coR pisze:
14.02.2019, 11:27
Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.
zobaczymy jak będzie w tych TSI z GPF, jestem tego ciekaw

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 14.02.2019, 12:41
autor: yerzu
k1coR pisze:
14.02.2019, 11:27
Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.
a kto mowił o jeździe eco i oszczędnościach a tsi190 nie ma w sprzedaży...

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 14.02.2019, 13:20
autor: Marcin24a
k1coR pisze:
14.02.2019, 11:27
Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.
Robię krótkie odcinki dieslem btdi i żadnych problemów przez prawie 30 tys. Zastanawiam się po co ludzie na siłę wymyślają problemy? A może lobby robi ludziom zamęt w głowie?

Re: Silnik 190km - TDI i TSI

: 14.02.2019, 18:56
autor: michnik
Kusza85 pisze:
14.02.2019, 11:39
k1coR pisze:
14.02.2019, 11:27
Diesel przy małych przebiegach i jeżdżeniu typowo ECO to ciągła walka z DPF, więc oszczędność gówniana. TSI 190KM idealny kompromis jak dla mnie. Dodatkowo kultura pracy zupełnie inna niż w dieslu.
zobaczymy jak będzie w tych TSI z GPF, jestem tego ciekaw
Ano nic nie będzie bo filtr cząstek stałych w benzynie nie musi być wypalany przez dodatkowy wtrysk paliwa.
Benzyna ma dużo wyższe od diesla temparatury spalin "na wydechu".
Normalna jazda wystarcza do "wypalania" GPF-a w benzynie.
Tam chyba nie nawet potrzeby wypalania bo cząsteczki są dużo, dużo mniejsze od tych dieslowskich I po prostu są mechanicznie wyłapywane przez filtr.