Strona 51 z 59

Re: Discovery Media Pro 2020

: 09.03.2023, 15:38
autor: CichyPuchacz
W tym wątku już pojawiało się to pytanie, niemniej nikt nie udzielił jednoznacznej odpowiedzi: jak rozróżnić czy w aucie jest MIB3 czy może MIB2.5? Czym one się w praktyce różnią? Mój ma "Numer urządzenia: 3G5035816", Sprzęt: H12.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 29.03.2023, 06:34
autor: Bogna
Czy macie dostęp do internetu? Niestety u mnie globus jest "szary" od wtorku. Wczoraj (środa) po rozmowie z Poznaniem dowiedziałam się, że prawdopodobnie problem jest po stronie niemieckiej. Miałam dostać info - o co kaman, ale niestety nikt się nie odezwał. Powiedziano mi, że były już dwa telefony w tej sprawie więc sprawę będą wyjaśniać.
Przy okazji mam apel. Jeśli macie tego typu problem - dzwońcie do nich (61 271 49 87). Im więcej użytkowników będzie truć im d.pę tym szybciej zajmą się tematem.
Wieczorem dać znać czy coś się zmieniło w temacie.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 29.03.2023, 07:21
autor: Misiek_ol
U mnie podobnie od kilku dni, do tego nie działa/nie aktualizuje się We connect.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 29.03.2023, 11:24
autor: awprawo
Tak od 2-3 dni nie działa We Connect :-/

Re: Discovery Media Pro 2020

: 29.03.2023, 11:51
autor: Zbigniewa
awprawo pisze:
29.03.2023, 11:24
Tak od 2-3 dni nie działa We Connect :-/
U mnie również nie działał We Connet ale wylogowałem się i ponownie zalogowałem. Przyszedł nowy regulamin usługi i po wyrażeniu zgody na nowe warunki, wszystko wróciło do normy. Fakt, globus był i jest wyświetlany prawidłowo więc łączność z telefonem komórkowym była zapewniona.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 29.03.2023, 12:11
autor: Jalu
U mnie nie działa globus, We Connect w konsekwencji również nie, od poniedziałku, 15:23. Dzwoniłem do centrum wsparcia wczoraj rano, obiecali pomóc i coś odpowiedzieć. Nie pomogli i nie odpowiedzieli, więc dzisiaj dzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że to raczej problem serwera Grupy VW, ponieważ takich zgłoszeń jest więcej. Podobno pozostaje nam czekać na reakcje działu technicznego. Czyli, innymi słowy, dalej kicha z bułą...

Re: Discovery Media Pro 2020

: 29.03.2023, 16:38
autor: pitol321
W Niemczech też We Connect miał humory, jeśli już udało się zalogować, to nie działało część funkcji, jak ostatnie podróże, średnie spalanie itd.
Często od kilku dni w ogóle się nie logował i sypał błędami.
Jednak dzisiaj wrócił już do życia.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 31.03.2023, 08:07
autor: Bogna
Działa.
Ale ponawiam apel, dzwonić do Poznania. Nawał telefonów spowoduje, że zajmą się tematem.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 01.04.2023, 09:23
autor: CLAU
Nie zajmą się tematem bo Poznań sam w sobie może tylko czekać na fix usługi u Niemca.

Re: Discovery Media Pro 2020

: 15.04.2023, 12:59
autor: awprawo
Hej,
gdzie można sprawdzić wersję softu, czy tak jak poniżej? To oznaczałoby jakąś kolejną wersję po 0278?
20230303_074223.jpg