U mnie wygląda to tak jak na zdjęciach poniżej.Lampy nie wymieniałem. Są oryginalne i ustawione w fabryce.
Lewy snop światła po sekwencji testu wypłaszcza się. Nie zauważyłem żeby snop lewej lampy zmieniał się przy podjechaniu np. do bramy garażowej.
Według mnie wygląda to tak samo jak u Ciebie. Powinno być inaczej ?
Na zdjęciach przełącznik swiateł ustawiony na auto.
Gdy przełącznik świateł nie jest na auto to wtedy lewy snop światła nie wypłaszcza się nawet po uruchomieniu silnika. (pozostaje jak na zdjęciu "Przed uruchomieniem silnika")
Dynamic Light Assist
Re: Dynamic Light Assist
Dzięki za feedback. Rzeczywiście, drugie foto przedstawia to samo, co u mnie.
Sprawdziłem przed chwilą i wyłączenie trybu Auto na ręczny niewiele zmienia - lewa lampa czy to po włączeniu zapłonu, czy po uruchomieniu silnika i przejściu sekwencji testowej zmienia wiązkę na tę płaską.
Przesłałem dziś fotki do serwisu i mają na to spojrzeć.
Wygląda to dla mnie dziwnie i nie przypominam sobie, aby tak było przed wymianą lampy, ale może teraz zwyczajnie się temu przyglądam, a wcześniej nie zwracałem uwagi.
Czy jeszcze ktoś z forumowiczów może wrzucić swoje info w tej sprawie? Byłbym wdzięczny
Sprawdziłem przed chwilą i wyłączenie trybu Auto na ręczny niewiele zmienia - lewa lampa czy to po włączeniu zapłonu, czy po uruchomieniu silnika i przejściu sekwencji testowej zmienia wiązkę na tę płaską.
Przesłałem dziś fotki do serwisu i mają na to spojrzeć.
Wygląda to dla mnie dziwnie i nie przypominam sobie, aby tak było przed wymianą lampy, ale może teraz zwyczajnie się temu przyglądam, a wcześniej nie zwracałem uwagi.
Czy jeszcze ktoś z forumowiczów może wrzucić swoje info w tej sprawie? Byłbym wdzięczny
-
- Member
- Posty: 243
- Rejestracja: 27.09.2019, 21:28
Re: Dynamic Light Assist
OK, wszystko jasne.
Dzisiaj zrobiłem jeszcze jeden test, ale tym razem przy zapalonym aucie (wczorajsze testy były tylko przy włączonym zapłonie):
1. Przy pracującym silniku, światła w trybie auto -> po przestawieniu ręcznie na tryb świateł mijania, lewa lampa od razu wyrównała wiązkę i świeciła jak prawa.
2. Przy pracującym silniku, światła w manualnym trybie świateł mijania -> po przestawieniu na tryb auto od razu lewa lampa zmieniła geometrię świecenia na tę "rozmytą".
Zrobiłem kilka takich przełączeń z Auto na manual i z powrotem - reakcja lampy lewej natychmiastowa, za każdym razem taka sama.
Czyli wychodzi na to, że tak ma być.
Wrzucam nagranie z testu:
https://youtube.com/shorts/UtB5C-jCw34?feature=share
Dzięki wszystkim za pomoc
Dzisiaj zrobiłem jeszcze jeden test, ale tym razem przy zapalonym aucie (wczorajsze testy były tylko przy włączonym zapłonie):
1. Przy pracującym silniku, światła w trybie auto -> po przestawieniu ręcznie na tryb świateł mijania, lewa lampa od razu wyrównała wiązkę i świeciła jak prawa.
2. Przy pracującym silniku, światła w manualnym trybie świateł mijania -> po przestawieniu na tryb auto od razu lewa lampa zmieniła geometrię świecenia na tę "rozmytą".
Zrobiłem kilka takich przełączeń z Auto na manual i z powrotem - reakcja lampy lewej natychmiastowa, za każdym razem taka sama.
Czyli wychodzi na to, że tak ma być.
Wrzucam nagranie z testu:
https://youtube.com/shorts/UtB5C-jCw34?feature=share
Dzięki wszystkim za pomoc
Re: Dynamic Light Assist
Raczej tak ma byc. Na autostradzie od razu widac ze w trybie auto swiatla swieca troche dalej.
Re: Dynamic Light Assist
Podobne zmiany widać po włączeniu świateł do jazdy w złych warunkach. Natomiast poza tym, że świecą też na boki to ja nie widzę żadnej różnicy, co tam się przestawia po ich włączeniu to dla mnie największa zagadka.