Strona 78 z 183
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 01.04.2019, 15:46
autor: Marcin24a
alcalu pisze: ↑01.04.2019, 15:41
Nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań - nie odsyłaj mnie do jakichś źródeł, nie mam czasu tego oglądać.
Jesteś w stanie konkretnie odpowiedzieć czy nie i po prostu nie wiesz o czym mówisz ?
- które dokładnie pomysły były złe?
- jakie były możliwe alternatywy dla tych konkretnych pomysłów,
- które rozwiązanie z jakich powodów preferowałbyś jako alternatywę tych "droższych rozwiązań",
- jakie dokłądnie straty ze swojej kieszeni poniosłeś i za co jako biedny zapłaciłeś?
ZNAJDZ CZAS TO SIĘ DOWIESZ.
Obejrzyj sobie filmy o organizacjach ekoterrortysow ile kasy tam idzie jak nie dasz to beda blokowac realizacje.
Wg Ciebie urzednicy to skad maja kase? Rozumiem ze swoja? Czy z podatkow?
- które dokładnie pomysły były złe?
WSZYSTKIE!
- jakie były możliwe alternatywy dla tych konkretnych pomysłów,
KAZDE INNE.
- które rozwiązanie z jakich powodów preferowałbyś jako alternatywę tych "droższych rozwiązań",
KAZDE INNE.
- jakie dokłądnie straty ze swojej kieszeni poniosłeś i za co jako biedny zapłaciłeś?
ZMARNOWANE PIENIĄDZE PODATNIKÓW np wyśrubowane normy emisji spalin, najpierw norma a później niech się producent martwi czy to realne czy nie.
https://www.youtube.com/watch?v=qc30joO4w1M
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 01.04.2019, 15:49
autor: Kusza85
Panowie załóżcie sobie osobny wątek o UE itp i nie zaśmiecajcie tematu
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 01.04.2019, 16:27
autor: alcalu
Marcin24a pisze: ↑01.04.2019, 15:46
- które dokładnie pomysły były złe?
WSZYSTKIE!
- jakie były możliwe alternatywy dla tych konkretnych pomysłów,
KAZDE INNE.
- które rozwiązanie z jakich powodów preferowałbyś jako alternatywę tych "droższych rozwiązań",
KAZDE INNE.
Widzę lekki brak umiejętności czytania ze zrozumieniem? ;-)
Taka łamigłówka/zagadka dla Ciebie żebyś poćwiczył myślenie własne, artykuł Luty-2019:
Kod: Zaznacz cały
Rząd zamierza uszczelnić przepisy związane z badaniami technicznymi pojazdów. Celem wprowadzanych zmian jest ograniczanie procederu wycinania filtrów cząstek stałych DPF.
W najbliższym czasie kierowców czekają zmiany podczas badań technicznych samochodów na Stacjach Kontroli Pojazdów:
badanie emisji spalin będzie obowiązkowym elementem badania technicznego,
normy emisji spalin zostaną zaostrzone dla nowszych pojazdów,
diagnosta będzie sprawdzał obecność filtra DPF (cząstek stałych).
– Rząd postanowił wprowadzić rozszerzony zakres kontroli oraz częściową zmianę metodyki badawczej przeprowadzanego cykliczne okresowego badania technicznego pojazdów, w zakresie badania emisji spalin (m.in. zadymienia) – podaje „Rzeczpospolita”, cytując pismo Ministerstwa Środowiska.
Stanowisko resortu jest reakcją na interpelację poselską posłów Kukiz ’15. W zapowiedzi wymieniono trzy istotne zmiany wzgledem obecnie obowiązujących zasad przeprowadzania badań technicznych pojazdów.
Przede wszystkim badanie emisji spalin stanie się obowiązkowym etapem do przejścia podczas kontroli. Obecnie jest fakultatywne i podłączenie auta do odpowiedniej aparatury mierzącej jest wykonywane tylko wtedy, gdy istnieją ku temu odpowiednie przesłanki. Np. kiedy diagnosta zauważy zbyt ciemne spaliny z układu wydechowego.
Po drugie, wyniki takiego badania będą oceniane według nowej skali. Obecnie normą dla silników o poziomie emisji Euro 5 i Euro 6 jest współczynnik zadymienia wynoszący 1,5 m^-1 (miara pochłaniania światła). Według nowych zasad próg zostanie mniejszony do 0,2 m^-1.
Po trzecie, diagności będa musieli dokładnie sprawdzić, czy z pojazdu nie usunięto filtr cząstek stałych DPF. Z racji kosztownej wymiany, kierowcy często podmieniają go na atrapę. Przez to ilość niebezpiecznych dla zdrowia substacji wydobywających się z silnika jest znacznie wyższa.
Pomiary będą rejestrowane w archiwum SKP, przez co kontroli będą poddawane też same urządzenia i bazy poszczególnych stacji diagnostycznych.
To według Ciebie dobrze czy źle? :-)
Pytanie bonus: czy w związku z tym są socjalistami / eko-terrorystami? ;-)
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 01.04.2019, 17:14
autor: Marcin24a
alcalu pisze: ↑01.04.2019, 16:27
Marcin24a pisze: ↑01.04.2019, 15:46
- które dokładnie pomysły były złe?
WSZYSTKIE!
- jakie były możliwe alternatywy dla tych konkretnych pomysłów,
KAZDE INNE.
- które rozwiązanie z jakich powodów preferowałbyś jako alternatywę tych "droższych rozwiązań",
KAZDE INNE.
Widzę lekki brak umiejętności czytania ze zrozumieniem? ;-)
MAM TU JAKIEŚ REFERATY PISAĆ BO NIE MASZ CZASU OBEJRZEĆ
Dałem CI źródło jak umiesz słuchać ze zrozumieniem może dotrze do główki
Taka łamigłówka/zagadka dla Ciebie żebyś poćwiczył myślenie własne, artykuł Luty-2019:
Kod: Zaznacz cały
Rząd zamierza uszczelnić przepisy związane z badaniami technicznymi pojazdów. Celem wprowadzanych zmian jest ograniczanie procederu wycinania filtrów cząstek stałych DPF.
W najbliższym czasie kierowców czekają zmiany podczas badań technicznych samochodów na Stacjach Kontroli Pojazdów:
badanie emisji spalin będzie obowiązkowym elementem badania technicznego,
normy emisji spalin zostaną zaostrzone dla nowszych pojazdów,
diagnosta będzie sprawdzał obecność filtra DPF (cząstek stałych).
– Rząd postanowił wprowadzić rozszerzony zakres kontroli oraz częściową zmianę metodyki badawczej przeprowadzanego cykliczne okresowego badania technicznego pojazdów, w zakresie badania emisji spalin (m.in. zadymienia) – podaje „Rzeczpospolita”, cytując pismo Ministerstwa Środowiska.
Stanowisko resortu jest reakcją na interpelację poselską posłów Kukiz ’15. W zapowiedzi wymieniono trzy istotne zmiany wzgledem obecnie obowiązujących zasad przeprowadzania badań technicznych pojazdów.
Przede wszystkim badanie emisji spalin stanie się obowiązkowym etapem do przejścia podczas kontroli. Obecnie jest fakultatywne i podłączenie auta do odpowiedniej aparatury mierzącej jest wykonywane tylko wtedy, gdy istnieją ku temu odpowiednie przesłanki. Np. kiedy diagnosta zauważy zbyt ciemne spaliny z układu wydechowego.
Po drugie, wyniki takiego badania będą oceniane według nowej skali. Obecnie normą dla silników o poziomie emisji Euro 5 i Euro 6 jest współczynnik zadymienia wynoszący 1,5 m^-1 (miara pochłaniania światła). Według nowych zasad próg zostanie mniejszony do 0,2 m^-1.
Po trzecie, diagności będa musieli dokładnie sprawdzić, czy z pojazdu nie usunięto filtr cząstek stałych DPF. Z racji kosztownej wymiany, kierowcy często podmieniają go na atrapę. Przez to ilość niebezpiecznych dla zdrowia substacji wydobywających się z silnika jest znacznie wyższa.
Pomiary będą rejestrowane w archiwum SKP, przez co kontroli będą poddawane też same urządzenia i bazy poszczególnych stacji diagnostycznych.
To według Ciebie dobrze czy źle? :-)
Pytanie bonus: czy w związku z tym są socjalistami / eko-terrorystami? ;-)
Norma dla Euro4 bez dpf a norma EURO 5 dfp
http://blogspalinowy.pl/dozwolone-normy ... chodowych/
Oczywiście że jak widać dpf to bzdura, nie ma związku z ekologia, jednie z ekonomia
Wspaniale wszystko jest wspaniałe. Czekamy na wpisy zamówiłem dziś auto odbiór za 3 lata
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 02.04.2019, 22:02
autor: Rockshock
I pomyśleć, że tylko chciałem podzielić się informacją o czasie oczekiwania na Arteona, a tu taka debata się wywiązała.
Co do dostępności TDI, to bym poprosił o info, bo diler mi szuka od dwóch dni i znaleźć nie może - 2.0 190hp.
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 03.04.2019, 18:07
autor: rakytov
Najnowsze info od jednego z dealerów - wznowienie produkcji 2.0 TSI 190 KM od 23 tygodnia - pierwszy tydzień czerwca (ostatnia wersja była, że od 20 tyg.), i to ponoć pewne, ale jakoś nie mogę uwierzyć w te zapewnienia.
Ktoś może też dostał takie info? Przecież Arteonów z tym silnikiem jest od groma zamówionych, już od zeszłego roku...1.5TSI też zdjęty, a diesli Panie, do wyboru do koloru, paranoja jakaś :/
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 04.04.2019, 08:08
autor: Noetra
rakytov pisze: ↑03.04.2019, 18:07
...1.5TSI też zdjęty,
Jaki zdjęty ? Jest w cenniku.
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 04.04.2019, 09:36
autor: AB76
Noetra pisze: ↑04.04.2019, 08:08
rakytov pisze: ↑03.04.2019, 18:07
...1.5TSI też zdjęty,
Jaki zdjęty ? Jest w cenniku.
Jest w cenniku, ale z "gwiazdką":
*Silnik dostępny wyłącznie z oferty placowej dealerów - niedostępny do produkcji. O szczegóły zapytaj Autoryzowanego Dealera Volkswagen
Aktualny cennik jest od 29.03
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 04.04.2019, 10:05
autor: Rkarcz
Oferta "placowa". Ciekawe czy takie słowo jest w języku Polskim.
Re: Czas oczekiwania na samochód
: 04.04.2019, 17:39
autor: TuTomas
Dzisiaj dostałem informację od delera że auto 2.0 270km zamówione 22.12.18 odbiorę 15.06.19 ale jest duże prawdopodobieństwo że nawet dwa tygodnie szybciej