Discovery Media Pro 2020

mariusz123a
Member
Posty: 226
Rejestracja: 27.09.2019, 21:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: mariusz123a » 19.11.2019, 10:29

Wasze indukcję tez strasznie nagrzewają telefon i nie doładowują do końca, czy z moja jest problem

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: johnyPL » 19.11.2019, 11:59

mariusz123a pisze:
19.11.2019, 10:29
Wasze indukcję tez strasznie nagrzewają telefon i nie doładowują do końca, czy z moja jest problem
iphone XS jest gorący muszę przyznać natomiast nie zwróciłem uwagi do ilu % jest ładowany.
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

karciu
Member
Posty: 55
Rejestracja: 08.09.2019, 15:35

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: karciu » 19.11.2019, 16:38

Czy ktoś z Was ma wiedzę nt złącz audio i/o wyprowadzonych z DMP'20 wykastrowanego z DVD i SD? Zamierzam w moim Arteonie upgradować dzwięk przy pomocy Match DSP wraz z dedykowanymi przejściowkami, ale nie wiem szczerze mówiąc gdzie szukać kabli w tym modelu.
Do tej pory, wszystkie kable wchodziły do DVD (albo wzmacniacza z nim zintegrowanego? ) jak na poniższym filmie
https://www.youtube.com/watch?v=9tVgIjxZRvo

mmmjanas
Member
Posty: 118
Rejestracja: 30.11.2018, 09:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: mmmjanas » 27.11.2019, 06:24

Mi ostatnio wariuje zakładka z telefonem. Całe radio normalnie się włącza, natomiast na zakładce z telefonem jest czarny ekran i wyświetla się tylko napis "Uruchamianie telefon..". Miałem już cztery razy taką sytuację i za każdym razem pomaga tylko reset urządzenia, bo inaczej normalnego ekranu z telefonem brak (w normalnej sytuacji nawet jak nie chce się połączyć z bluetoothem, to wyświetla ekran z napisem "Szukam...itd"). Podejrzewam, że tylko serwis mi pozostał... Miał ktoś z Was taki przypadek?

 

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 27.11.2019, 06:43

Aktualnie nie działa znowu chyba weconnect nie odświeżają się dane z przejazdu, status auta w aplikacji też nie aktualny .. w radiu nie można wejść w Sklep czy tam synchronizuj użytkownika wywala.. więc znów chyba usługi glebły albo reset pomoże.
TSI190 MY2020

Awatar użytkownika
johnyPL
Senior Member
Posty: 374
Rejestracja: 24.07.2019, 14:18
Lokalizacja: Katowice

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: johnyPL » 27.11.2019, 06:50

arteonR pisze:
27.11.2019, 06:43
Aktualnie nie działa znowu chyba weconnect nie odświeżają się dane z przejazdu, status auta w aplikacji też nie aktualny .. w radiu nie można wejść w Sklep czy tam synchronizuj użytkownika wywala.. więc znów chyba usługi glebły albo reset pomoże.
U mnie wszystko działa poprawnie.
johnyPL

Arteon R-Line TSI 190KM JB4 241/385

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 27.11.2019, 07:02

Próbowałem przez esim i po wifi .. to chyba musze reset discovery albo się wylogować bo ostatni status auta mam z niedzieli a teraz niechce pobrać nowego i połączyć się z autem
TSI190 MY2020

Awatar użytkownika
Osfald
Senior Member
Posty: 571
Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Osfald » 27.11.2019, 08:14

U mnie przez 1 dzień (niedziela) nie aktualizował danych ale od 2 dni działa normalnie.

Dość pomocny, choć ociężały, jest support WeConnect.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem :D

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 01.12.2019, 19:00

Nic nie pomaga przywracanie ustawień fabrycznych, twardy restart discovery .. wylogowało mnie w aucie nie mogę zalogować ponownie użytkownika głównego :-( napisałem do aso mają mnie umówić za tydzień na sprawdzenie, a widzą tylko, że esim się łączy a usługi są niby w tajemniczej migracji na serwery bo nowe auto.. cokolwiek mają na myśli.
TSI190 MY2020

AdamBeg
Member
Posty: 150
Rejestracja: 05.11.2018, 20:24

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: AdamBeg » 01.12.2019, 21:31

Napisz na support weconnecta - [email protected] opisz problem, zrób foto i im wyślij. W pierwszych dniach miałem ten problem i mi szybko pomogli.

ODPOWIEDZ