Discovery Media Pro 2020

jubiler
Junior Member
Posty: 45
Rejestracja: 02.12.2019, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: jubiler » 13.12.2019, 09:43

Serwery VW dzisiaj padnięte. Infolinia potwierdziła.

defender
Member
Posty: 137
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 15.12.2019, 10:35

U mnie było 2 tyg temu było 19.1 a teraz jest 19.10
Załączniki
20191215_075504.jpg
20191201_181638.jpg

defender
Member
Posty: 137
Rejestracja: 06.09.2019, 22:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: defender » 15.12.2019, 16:08

Właśnie podczas jazdy nastąpił restart i wyskoczyło to:
Załączniki
20191215_160632.jpg

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 15.12.2019, 17:57

Wygląda na update miesięczny - to będzie data 2019.11 bo TomTom ma częściej aktualizacje tylko najpierw serwery vw muszą działać bez awarii..
TSI190 MY2020

jubiler
Junior Member
Posty: 45
Rejestracja: 02.12.2019, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: jubiler » 15.12.2019, 22:38

U mnie też był restart i ostatecznie 19.11
Swoją drogą to dziwnie wygląda taki restart podczas jazdy.

Awatar użytkownika
Osfald
Senior Member
Posty: 574
Rejestracja: 02.05.2019, 21:40
Lokalizacja: JAGUAR XJL 3.0V6 SUPERCHARGED

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Osfald » 16.12.2019, 12:58

Znowu dziura w logach od 12.12 do dzisiaj... 4 dni braku komunikacji samochodu z serwerami VW.
Arteon 2.0 TSI i cztery dwudziestki nadal pracują w firmie. Sobie sprawiłem 3L kota V6 z kompresorem :D

knyku
Junior Member
Posty: 12
Rejestracja: 16.12.2019, 16:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: knyku » 16.12.2019, 16:37

PiotrS pisze:
08.12.2019, 23:40
Mam ten sam problem. Auto odebrane 10 dni temu i od nowości globus szary. W międzyczasie udało się postawić profil użytkownika głównego i auto kilka razy widziało np dane o ruchu drogowym, ale to wszystko na chwilę i przerywane. Wysyłałem zdjęcia do supportu We Connect, ale finalnie się poddali i kazali umówić się w ASO na wgranie nowego oprogramowania. Zobaczymy czy pomoże. Dam znać w środę.
cześć, byłem ciekawy czy inni użytkownicy też mają problemy z połączeniem..
z mojej strony to wygląda tak, że jakiś czas temu globus zrobił się szary i trwało to tydzień, po czym umówiłem się do serwisu VW Centrum we Wrocławiu..
po przyjechaniu na miejsce w umówionym terminie, Pan odpowiedzialny za przyjęcie mojego auta nie wiedział nawet, że auto posiada wbudowany eSIM i globus powinien być biały... około godziny zajęło mi tłumaczenie mu jak powinien działać samochód którego sprzedaż prowadzą...
w końcu zabrał ode mnie kluczyki i auto wjechało na serwis. po około 3h otrzymałem telefon, że auto jest do odbioru i została wgrana aktualizacja infotainmentu i żeby działał mi internet to muszę wykupić pakiet danych na cubic telecom czy jak to się tam nazywa. już wiedziałem że gość nie ma pojęcia co było nie tak i na pewno nic nie naprawili.
po przyjeździe kolejne pół godziny tłumaczenia jak powinno działać auto. w końcu zjawił się magik który wiedział jak to powinno działać i naprawił.
otrzymałem informację że zawiesił się sterownik odpowiedzialny za telefon alarmowy, który także się odpowiedzialny za dostarczanie internetu do discovery media. po jego zresetowaniu wszystko wróciło do normy.

aktualnie bez wyraźnego powodu zdarza się, że po włączeniu zapłonu globus jest szary. czasem jeszcze w tym samym dniu problem samoczynnie się naprawia, czasem dopiero na drugi dzień.. też tak macie?

jubiler
Junior Member
Posty: 45
Rejestracja: 02.12.2019, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: jubiler » 16.12.2019, 17:15

W ogóle cały ten system jest jakiś dziwny.
Miałem w B8 z 2015 też Discovery Pro i było jakoś bardziej intuicyjne i przewidywalne.

yaaber
Member
Posty: 115
Rejestracja: 29.05.2018, 14:36
Lokalizacja: Lublin

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: yaaber » 16.12.2019, 17:19

Czytam i sam nie wiem co myśleć więc podpytam.
Mam auto z 2018 z DM (bez pro), globus jest zawsze szary, chyba że go połącze z tel (hotspot, wlan) wtedy jest biały z napisem WLAN. Car net i telefon alarmowy działają bez problemu.
Tak jest prawidłowo czy 'fakap'?😁
Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM 2018

Awatar użytkownika
Jerzy
Senior Member
Posty: 337
Rejestracja: 14.08.2018, 21:35
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Jerzy » 16.12.2019, 18:03

yaaber pisze:
16.12.2019, 17:19
Czytam i sam nie wiem co myśleć więc podpytam.
Mam auto z 2018 z DM (bez pro), globus jest zawsze szary, chyba że go połącze z tel (hotspot, wlan) wtedy jest biały z napisem WLAN. Car net i telefon alarmowy działają bez problemu.
Tak jest prawidłowo czy 'fakap'?😁
Mam DP 2018 i mam identycznie jak u Ciebie. Widocznie tak ma być. Chyba nie ma u nas esim, bo na kartę sim brak wejścia z przodu. Globus biały z iksem jak nie udostępnię wifi.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

ODPOWIEDZ