Discovery Media Pro 2020

swistak
Member
Posty: 62
Rejestracja: 09.03.2021, 14:42

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: swistak » 25.06.2021, 14:53

Tak, też to w środę zauważyłem. Po raz pierwszy widzę u mnie szary globus i do dziś jest szary.
Elegance 2.0 TSI MY2020
R-Line 2.0 TSI MY2021

Yan
Member
Posty: 113
Rejestracja: 20.07.2020, 12:41

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Yan » 25.06.2021, 18:04

Dodam, że oprócz szarego globusa po uruchomieniu dostaje 2 takie powiadomienia. Silnik włączony a on mi mówi włącz zapłon.
Załączniki
20210625_125341.jpg

B4rtek
Member
Posty: 159
Rejestracja: 03.11.2020, 14:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: B4rtek » 26.06.2021, 08:41

Mój samochód od kilku dni mnie nie poznaje i nie chce mnie zalogować. Nie mam przez to dostępu nawet do radia czy navi.

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 279
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 26.06.2021, 10:57

piotrekrek pisze:
25.06.2021, 14:20
Mam dokładnie to samo … ktoś coś się próbował dowiedzieć / dodzwonić? Niestety serwis we Wrocławiu dopiero 2 lipca …
Owszem, rozmawiałem z ASO. Siadły serwery u Niemców, ponoć awaria jest dość poważna.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

AdamBeg
Member
Posty: 150
Rejestracja: 05.11.2018, 20:24

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: AdamBeg » 26.06.2021, 22:27

Potwierdzam, szary globus, globalna awaria w DE. We wtorek ma działać.

Yan
Member
Posty: 113
Rejestracja: 20.07.2020, 12:41

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Yan » 27.06.2021, 10:25

Oczywiście żadnego info z VW informacyjnego, że przepraszamy mamy awarie. Za duży wysiłek. Niech pierw użytkownicy podejrzewają że coś się psuje w samochodzie, telefonuje do serwisów, a my będziemy siedzieć cicho i dopóki ktoś nie zapyta to udajemy że jest ok.
To nie pierwszy raz kiedy we connect siada, ciekawe jak niezawodne będzie to we upgrade. W przypadku awarii serwerów w DE np znowu podstawowe światła i brak wykupionego podgrzewania siedzeń ;)

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 279
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 27.06.2021, 11:03

Yan pisze:
27.06.2021, 10:25
W przypadku awarii serwerów w DE np znowu podstawowe światła i brak wykupionego podgrzewania siedzeń ;)
U mnie nie nie można uruchomić nawigacji i obsługi głosowej. Wyświetla się komunikat "brak licencji", a samochód ma zaledwie miesiąc. Może to być spowodowane awarią serwerów?
Normalny burdel na czterech kółkach, zwany VW.
Jestem ciekaw, czy wykupione licencje zostaną przedłużone o czas ich niedostępności :-/
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Art e on
Posting Freak
Posty: 842
Rejestracja: 01.03.2019, 17:14

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Art e on » 27.06.2021, 13:20

Zbigniewa pisze:
27.06.2021, 11:03
Yan pisze:
27.06.2021, 10:25
W przypadku awarii serwerów w DE np znowu podstawowe światła i brak wykupionego podgrzewania siedzeń ;)
U mnie nie nie można uruchomić nawigacji i obsługi głosowej. Wyświetla się komunikat "brak licencji", a samochód ma zaledwie miesiąc. Może to być spowodowane awarią serwerów?
Normalny burdel na czterech kółkach, zwany VW.
Jestem ciekaw, czy wykupione licencje zostaną przedłużone o czas ich niedostępności :-/
Jak nie będziesz się upominać jak ja to zapomnij, przejdą nad tematem do porządku dziennego bez pisniecia. Z wielką łaską i po 3 tygodniowej wymianie maili przedłużyli usługę o cały miesiąc... Wiadomo co im i wiadomo gdzie, żeby nie napisać brzydko.
eRlinia 2.0 teesi + 20" 😈

B4rtek
Member
Posty: 159
Rejestracja: 03.11.2020, 14:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: B4rtek » 28.06.2021, 19:40

Czy występuje u Was jeszcze ten problem? U mnie od wczoraj wszystko jest ok. Muszę odwołać serwis 😁

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 279
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 29.06.2021, 10:31

B4rtek pisze:
28.06.2021, 19:40
Czy występuje u Was jeszcze ten problem? U mnie od wczoraj wszystko jest ok. Muszę odwołać serwis 😁
Zgadza się, globus aż bije po oczach, może w końcu doczekam się na aktualizację map. Jeżdżę już ponad miesiąc, a zobrazowania w nawigacji sprzed roku.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

ODPOWIEDZ