Discovery Media Pro 2020

Kitas5
Junior Member
Posty: 10
Rejestracja: 01.07.2020, 17:41

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Kitas5 » 29.06.2021, 23:29

Globus już nie jest szary, mogę wybrać swój profil. Dziś za to zaczęły się problemy z urządzeniem. Zawiesza sie, słychać pisk i resetuje się.
Odbieranie połaczenia powoduje, że włącza się tryb głośnomówiący w telefonie gdzie muszę przełączyć na BT. Wcześniej było ok.

Bartek79
Junior Member
Posty: 2
Rejestracja: 06.06.2020, 09:22

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Bartek79 » 01.07.2021, 17:07

Mam to samo!! :(
Jeżeli ktoś ma na to jakieś rozwiązanie to bardzo proszę o podzielenie się.
Resetowało mi się 28.06 w trakcie dłuższej podróży z rosnącą częstotliwością. Pierwszy raz po około godzinie, pod koniec podróży co jakieś 10 minut. Kolejnego dnia też co chwilę. Gdzieś przeczytałem o przytrzymaniu ikonki power 10 sekund i wydawało się że pomogło, dzień był spokój - dziś znowu wróciło :(

mmks423
Member
Posty: 241
Rejestracja: 02.12.2018, 13:27
Lokalizacja: Pizdzichowice Górne

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: mmks423 » 01.07.2021, 22:20

Tylko ASO. Wgranie nowych sterowników powinno pomóc.

rbul
Member
Posty: 70
Rejestracja: 10.02.2021, 09:03

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: rbul » 05.07.2021, 10:27

Czy naklejaliście może jakąś folie\szkło ochronne na wyświetlacz? Zamówiłem na znanym portalu szkło ale jest o co najmniej 0,5cm za małe z każdej strony za małe - odesłałem.

B4rtek
Member
Posty: 159
Rejestracja: 03.11.2020, 14:03
Lokalizacja: Wrocław

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: B4rtek » 05.07.2021, 11:52

Ja zamawiałem 2 na AliExpress i oba są ok. Przyczepianie banalne i faktycznie niewiele się palcuje.

Lazi
Senior Member
Posty: 442
Rejestracja: 13.08.2017, 22:37

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Lazi » 05.07.2021, 20:45

Arteon Elegance 2.0 TSI 190KM (MY2018)

rbul
Member
Posty: 70
Rejestracja: 10.02.2021, 09:03

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: rbul » 06.07.2021, 08:09

O, dzięki. Wykazałem się nielada lenistwem jak widzę.

piotrekrek
Junior Member
Posty: 2
Rejestracja: 03.06.2021, 00:14

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: piotrekrek » 10.07.2021, 15:44

Ja dziś znów mam problem z szarym globusem :-/ ktoś tez? Czy tylko mojego dotyczy? :-/

Zbigniewa
Senior Member
Posty: 280
Rejestracja: 16.09.2020, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbigniewa » 11.07.2021, 09:20

piotrekrek pisze:
10.07.2021, 15:44
Ja dziś znów mam problem z szarym globusem :-/ ktoś tez? Czy tylko mojego dotyczy? :-/
Spokojnie, u mnie i w samochodzie kolegi również nie było We Connect. Na chwilę obecną wszystko działa.
Ave Arteon
Obyś Żył Wiecznie!
Pozdrawiam.
MY 2021 R-Line TSI 190 kM

Awatar użytkownika
coulignon
Member
Posty: 212
Rejestracja: 30.10.2019, 21:32
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: coulignon » 12.07.2021, 08:37

Bartek79 pisze:
01.07.2021, 17:07
Mam to samo!! :(
Jeżeli ktoś ma na to jakieś rozwiązanie to bardzo proszę o podzielenie się.
Resetowało mi się 28.06 w trakcie dłuższej podróży z rosnącą częstotliwością. Pierwszy raz po około godzinie, pod koniec podróży co jakieś 10 minut. Kolejnego dnia też co chwilę. Gdzieś przeczytałem o przytrzymaniu ikonki power 10 sekund i wydawało się że pomogło, dzień był spokój - dziś znowu wróciło :(
Miałem podobnie, reset ręczny nie pomaga. Aso coś grzebnęło (wgranie nowego opragromowania? sterowników? nie wiem dokładnie) i problem się skończył.
RLINE stop hybrid go TDI (190KM )

ODPOWIEDZ