Discovery Media Pro 2020

jubiler
Junior Member
Posty: 45
Rejestracja: 02.12.2019, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: jubiler » 02.12.2019, 21:40

Od dwóch dni chyba nie mam połączenia z netem. Nie działa jakby e-sim i przez Wi-Fi też nie. Navi nie pokazuje korków itd. Jestem zarejestrowany jako użytkownik główny.
Ostatnie dane z podróży w telefonie (we Connect) mam z 30.11.2010
Ma ktoś podobny kłopot?

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 02.12.2019, 22:32

@jubiler
mam dokładnie ten sam problem, ale dłużej od 24.11 zgłosiłem to wczoraj telefonicznie do supportu weconnect i mailowo.
narazie wiem tylko, że esim działa ale z jakiegoś powodu moje usługi przestały być aktywne.
ikona globus który oznacza chyba właśnie połączenie z internetem na discovery u Ciebie również jest nie podświetlona ?
TSI190 MY2020

jubiler
Junior Member
Posty: 45
Rejestracja: 02.12.2019, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: jubiler » 03.12.2019, 11:37

U mnie ten globus też jest taki blady/ szary.
Co więcej, próbowałem udostępnić połączenie przez Wi-Fi z telefonu i też nic.
Zgłosiłem również dzisiaj problem telefonicznie. Technicy z Wolfsburga mają sprawdzić co jest problemem i mają się odezwać. Może to potrwać nawet kilka dni.
Podsumowując, czekać, czekać i jeszcze raz czekać.

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 03.12.2019, 12:08

:huh: Odezwali się nawet z supportu :-) kazali zrestartować długo trzymając power i odpisać porobić zdjęcia .. no to potrwa
Załączniki
607A5E13-7555-4FAD-9F9D-C7B29DA6A281.jpeg
TSI190 MY2020

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Blazio1946 » 03.12.2019, 16:58

Standard z padajacymi uslugami on line
Car-net czy we connect to samo...
viewtopic.php?f=2&t=28
Arteon R-line 190 TSI

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 04.12.2019, 16:09

Ruszyło wczoraj wieczorem nie wiem czy pomógł support czy już tak ma we connect :)
TSI190 MY2020

jubiler
Junior Member
Posty: 45
Rejestracja: 02.12.2019, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: jubiler » 07.12.2019, 15:37

arteonR pisze:
03.12.2019, 12:08
:huh: Odezwali się nawet z supportu :-) kazali zrestartować długo trzymając power i odpisać porobić zdjęcia .. no to potrwa
Czy po restarcie musiałeś użyć ponownie dwóch kluczyków, aby zostać użytkownikiem głównym??
Pytam, bo mam auto w wynajmie długoterminowym i drugi kluczyk jest 300 km od miejsca mojej lokalizacji.

Awatar użytkownika
arteonR
Member
Posty: 169
Rejestracja: 04.10.2019, 15:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: arteonR » 07.12.2019, 15:52

Nie nie musiałem, wystarczyło zalogować się ponownie na swoje konto (email,haslo)
a jeszcze pisali żeby w ustawieniach godzine/date zmienić na pobieranie z GPS a nie ręcznie i obserwować, aż pojawi się połączenie z usługami czyli ta ikona globus musi być biała
TSI190 MY2020

jubiler
Junior Member
Posty: 45
Rejestracja: 02.12.2019, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: jubiler » 07.12.2019, 16:01

Dzięki za info. No to chyba też spróbuję tego restartu trzymając długo POWER.
Powinno i mi pomóc :)

jubiler
Junior Member
Posty: 45
Rejestracja: 02.12.2019, 21:37
Lokalizacja: Kraków

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: jubiler » 08.12.2019, 11:34

Chyba coś robię źle.....
Trzymałem dluuuugo POWER i system się wyłączył, włączył i nic się nie zmieniło. Nawet nie musiałem się logować ponownie.

ODPOWIEDZ