Discovery Media Pro 2020

Zbig
Member
Posty: 96
Rejestracja: 18.02.2019, 19:54
Lokalizacja: Gdynia

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Zbig » 16.12.2019, 18:22

Esim nie wymaga slotu. To jest cyfrowy sim nie sprzetowy
R.I.P. :( Arteon 2.0tdi 190km R-line
Arteon 2.0tsi 190km R-line :)

Awatar użytkownika
Jerzy
Senior Member
Posty: 337
Rejestracja: 14.08.2018, 21:35
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Jerzy » 16.12.2019, 18:35

yoo, ale chyba wersje DP z 2017/2018 tego nie mają. Pozbawili je slotu sim, ale czy zainstalowali esim ? A z usług esim to jak na razie tylko orange oferuje.
Arteon Elegance 2.0 TSI 190 ps

PiotrM
Member
Posty: 79
Rejestracja: 03.09.2019, 09:49

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: PiotrM » 16.12.2019, 18:44

Jerzy pisze:
16.12.2019, 18:03
yaaber pisze:
16.12.2019, 17:19
Czytam i sam nie wiem co myśleć więc podpytam.
Mam auto z 2018 z DM (bez pro), globus jest zawsze szary, chyba że go połącze z tel (hotspot, wlan) wtedy jest biały z napisem WLAN. Car net i telefon alarmowy działają bez problemu.
Tak jest prawidłowo czy 'fakap'?😁
Mam DP 2018 i mam identycznie jak u Ciebie. Widocznie tak ma być. Chyba nie ma u nas esim, bo na kartę sim brak wejścia z przodu. Globus biały z iksem jak nie udostępnię wifi.
Koledzy powyżej piszą o samochodach z wbudowanym e-sim czyli wersja 2020. Wasze muszą mieć włożoną kartę sim lub być podłączone poprzez telefon.
Arteon R-line 2.0 TSI 272 KM

PiotrS
Junior Member
Posty: 9
Rejestracja: 25.10.2019, 11:25

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: PiotrS » 18.12.2019, 16:13

knyku pisze:
16.12.2019, 16:37
PiotrS pisze:
08.12.2019, 23:40
Mam ten sam problem. Auto odebrane 10 dni temu i od nowości globus szary. W międzyczasie udało się postawić profil użytkownika głównego i auto kilka razy widziało np dane o ruchu drogowym, ale to wszystko na chwilę i przerywane. Wysyłałem zdjęcia do supportu We Connect, ale finalnie się poddali i kazali umówić się w ASO na wgranie nowego oprogramowania. Zobaczymy czy pomoże. Dam znać w środę.
cześć, byłem ciekawy czy inni użytkownicy też mają problemy z połączeniem..
z mojej strony to wygląda tak, że jakiś czas temu globus zrobił się szary i trwało to tydzień, po czym umówiłem się do serwisu VW Centrum we Wrocławiu..
po przyjechaniu na miejsce w umówionym terminie, Pan odpowiedzialny za przyjęcie mojego auta nie wiedział nawet, że auto posiada wbudowany eSIM i globus powinien być biały... około godziny zajęło mi tłumaczenie mu jak powinien działać samochód którego sprzedaż prowadzą...
w końcu zabrał ode mnie kluczyki i auto wjechało na serwis. po około 3h otrzymałem telefon, że auto jest do odbioru i została wgrana aktualizacja infotainmentu i żeby działał mi internet to muszę wykupić pakiet danych na cubic telecom czy jak to się tam nazywa. już wiedziałem że gość nie ma pojęcia co było nie tak i na pewno nic nie naprawili.
po przyjeździe kolejne pół godziny tłumaczenia jak powinno działać auto. w końcu zjawił się magik który wiedział jak to powinno działać i naprawił.
otrzymałem informację że zawiesił się sterownik odpowiedzialny za telefon alarmowy, który także się odpowiedzialny za dostarczanie internetu do discovery media. po jego zresetowaniu wszystko wróciło do normy.

aktualnie bez wyraźnego powodu zdarza się, że po włączeniu zapłonu globus jest szary. czasem jeszcze w tym samym dniu problem samoczynnie się naprawia, czasem dopiero na drugi dzień.. też tak macie?
Hej. U mnie przy drugiej wizycie w ASO w tym temacie globus nadal był szary, a historia błędów w samochodzie pokazała również usterkę tego sterownika SOS. Naprawy nie podjęli, bo akurat w momencie wizyty wszystko hulało (pomimo wyszarzonego globusa). Kilka dni później zawiesił mi się po raz drugi cały infotainment na ładowaniu profilu użytkownika - nie dało się zrobić nic - włączyć radia, navi etc. i żadne restarty nie pomagały. Do tego centralka SOS migała na żółto. Pojechałem po raz kolejny do ASO i tym razem już diagnoza była jednoznaczna - sterownik SOS do wymiany. Obecnie czekam, aż sterownik dotrze do ASO i wtedy naprawa. Ponoć problem dotyczy nie tylko Arteona i część nie jest tania, więc zakładam, że każde ASO będzie najpierw próbować resetów i nowego oprogramowania. U mnie nie pomogło niestety. Mam Discovery Pro MY2020 - czyli trzecia generacja systemu - ta w której nie ma już kafelka Car-Net.

mariusz123a
Member
Posty: 229
Rejestracja: 27.09.2019, 21:28

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: mariusz123a » 18.12.2019, 19:36

U mnie moduł wzywania pomocy po wykasowaniu błędu dzisiaj już dnia następnego łapie błąd. Po kilku dniach już w ogóle nie sprawdzam błędów tego sterownika, bo to nie ma sensu.

djchopin
Junior Member
Posty: 28
Rejestracja: 22.12.2019, 08:52

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: djchopin » 28.12.2019, 16:33

Witajcie... szybkie pytanie - podczas odtwarzania plików video na postoju oczywiście jest wszystko ok. Ale jak ruszam wyskakuje komunikat "Pojazd porusza się. Ze względów bezpieczeństwa wskazanie zostało wyłączone". Oczywiście wiem, że to właśnie ze względów bezpieczeństwa blokada wyświetlania filmów przy prędkości powyżej 5km/h, ale mimo to mam pytanie- można tą blokadę jakoś wyłączyć? Z góry dzięki za pomoc.
Załączniki
20191227_173208.jpg

mmmjanas
Member
Posty: 118
Rejestracja: 30.11.2018, 09:44

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: mmmjanas » 28.12.2019, 16:51

Fachowcy z tego forum potrafią bez problemu taką blokadę ściągnąć. Jeśli chcesz, poniżej link do oficjalnej strony kolegi Wagena z forum Passata B8
http://wagen.com.pl/passat-b8/
Sorry za reklamę, ja z tego oczywiście nic nie mam, ale warto zapoznać się z możliwościami kolegów (i cennikiem).

Jacekpolok
Senior Member
Posty: 621
Rejestracja: 22.12.2017, 21:50

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Jacekpolok » 28.12.2019, 20:10

Ten wagen - strasznie drogo....

Awatar użytkownika
Blazio1946
Posting Freak
Posty: 1095
Rejestracja: 14.09.2017, 15:53

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: Blazio1946 » 28.12.2019, 20:22

djchopin pisze:
28.12.2019, 16:33
Witajcie... szybkie pytanie - podczas odtwarzania plików video na postoju oczywiście jest wszystko ok. Ale jak ruszam wyskakuje komunikat "Pojazd porusza się. Ze względów bezpieczeństwa wskazanie zostało wyłączone". Oczywiście wiem, że to właśnie ze względów bezpieczeństwa blokada wyświetlania filmów przy prędkości powyżej 5km/h, ale mimo to mam pytanie- można tą blokadę jakoś wyłączyć? Z góry dzięki za pomoc.
Video in Motion w obd11 jest gotowa aplikacja. Z tego forum pomoże Eldar lub każdy kto ma obd11.
viewtopic.php?f=2&t=46
Arteon R-line 190 TSI

SoundFormat
Junior Member
Posty: 34
Rejestracja: 20.09.2019, 21:48

Re: Discovery Media Pro 2020

Post autor: SoundFormat » 08.01.2020, 18:55

Pytanie pewnie banalne ale jak się połączyć w we connect? Przy włączaniu aplikacji na telefonie We connect mam taki komunikat "ta usługa online jest wyłączona w Twoim pojezdzie. Włącz usługę w ustawieniach systemu infotainment" jak to zrobić? Nie mogę znaleźć tego a już godzinę siedzę jak durny samochodzie

ODPOWIEDZ